Index aanvraag

  • Beste leden,


    Hierbij vraag ik om een index.(html/php).
    Waarom?
    Ik zou een goede index willen hebben.
    Daarbij ook naar het volgende:


    home.php aan gekoppeld (outside)
    Na het inloggen dat je het volgende menu krijgt:


    PHP
    |----------|
    |Header    |
    |----------|
    | N|       |
    | a|  Home |
    | v|       |
    |----------|


    Bij de header dat er ook paar knopjes komen zoals bij BDT.
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, wat ook redelijk beveiligd kan zijn.


    Home: Het home, daar komt alles in vertoon, als je in het nav (menu) iets aanklikt


    Nav(menu): het menu, daar komen de dingen te staan voor het spel, bijv. crimes etc


    Header: Voor het plaatje evt andere dingen


    Vergoeding: Vrijwillig maken. Het is voor een goede start voor mij voor het maken voor een spel!
    Wil met de tijd mee, maar tegenwoordig is allrd in 2 menu (link & rechts) en in de sources zitten niet echt goede indexen (qua beveiliging (als er beveiliging in moet))


    - Tycho


    Ps 1: Indien vragen tot betrekking van het helpen, kun je me pmen op een bericht plaatsen


    Ps 2: Houd onnodige reacties (wat niet bij het topic past) er buiten

  • Ik vrees dat als je zelfs een basis structuur van een site nog niet kunt maken, dat je project ook weinig kans heeft op slagen.
    Sorry.


    Eens je een realistisch voorstel hebt, zullen mensen je veel sneller willen helpen.


    Hint:
    div floating header
    left floating menu | left floating main page


    <div id="header">header</div>
    <div style="float: left; width:100px;">Menu</div>
    <div style="float: left; width: 300px;">Main</div>


    Of je kan met frames werken.


  • Aangezien ik zelf weinig nog met (i)frames en/of divs werk, ging het moeilijk.
    Daarbij ben ik er op het moment zelf acher aan om anders zelf een index in elkaar te flansen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!