Antivirussoftware

  • AVG free, is de beste, bina elke dag gratis updates en nog noooit problemen mee gehad, gebruik het zelf al 5 jaar. (A)

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Ik beveel je microsoft security essentials aan of avira die zijn gratis.


    over de volgende heb ik een slechte ervaring.


    - norton duur en belast je computer zwaar.
    - avast laat nogal veel virussen door (verborgen)
    - eset heeft geen virus updates meer.
    - macafee geen goede antivirus
    - gdate is goed alleen een betaalde.

  • Ik gebruik Avast al een behoorlijke tijd en heb er nog geen enkele problemen mee gehad. Als je het aan mij zou vragen raad ik je Avast aan, maar je moet uiteindelijk zelf kiezen. :cheer:

  • Citaat van FreakALeak

    Ik gebruik Avast al een behoorlijke tijd en heb er nog geen enkele problemen mee gehad. Als je het aan mij zou vragen raad ik je Avast aan, maar je moet uiteindelijk zelf kiezen. :cheer:


    Precies, heb altijd Avast en AVG gebruikt, enige keren dat ik switchte was toen AVG liep te mierenneuken toen het weigerde te updaten 7.5->8 en Avast liep ook een keertje te zeiken over de nieuwste versie die je helemaal moest installeren, 4.x serie.
    Da's de enige keren dat ik switch van virus scanner, maar die problemen zijn dan weer typisch iets voor mijn pc :).
    Ze werken allebei prima, m'n pc doet het en ik kan gewoon internetten en gamen zonder dat het me pc vertraagd.
    Zullen vast betere zijn, maar er is geen reden niet een van die twee te kiezen.

  • Oke even over dat avast gedoe.


    De gratis versie (Waardeloos)
    Avast antivirus pro (Perfect)
    Avast Internet security (Perfect)



    Gebaseerd op mijn ervaringen hoor, dit is dus echter mijn mening en valt niet over gediscussieerd worden.


    Mijn mening gaat dan ook uit naar avast maar dan wel de betaalde versie.

  • Citaat van r-mulder

    nja.. dan hebben jullie een andere versie ? die van mij laat NIKS door!


    Dat je niks ziet betekent niet dat er niets is!


    Citaat van Dj-Marlon

    r mulder ik werk in een computer winkel en heb 3 klanten gehad met virussen en die gebruiken ook avast


    Dus omdat klanten het hebben is het goed zeg je? Misschien opgevallen dat klanten het meest belachelijke diersoort hierop aarde zijn en dat ze zo makkelijk hun mening laten bepalen door een ander.


    Eset heeft gewoon updates maarja moet je het natuurlijk legaal gebruiken.



    Onkundige wannabe IT'ers hier ook :/


  • Die mensen weten echt nooit waar ze mee bezig zijn, mijn koeling die maakte een raar geluidje, ik hem naar winkel brengen hier, hun zeggen dat ik nieuwe moederboard moet hebben voeding en koeling etc omdat hij anders niet meer werkt.
    Ik ben nu al ruim 4 en een halve maand verder, hij doet het nog prima blijkt gewoon dat die koeler gewoon te hard gaat door een of ander vernacheld snoertje.
    Daar betaal je dan 35 euro onderzoeks kosten voor bij de "experts".

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!