Notebook Probleem

• Hallo

Ik heb een notebook, en die heb ik al langer dan 2 maanden niet gebruikt.

Het is een Acer Aspire One

En als ik die aanzet dan komt er

Nu, ik heb alles meerdere keren gekozen, maar toch gaat de pc na een bepaalde tijdsduur uit..

Komt het misschien omdat ik de batterij lang moet laten opladen of wat? Want ik zet die aan met de elektriciteits kabel erin ...

Alvast bedankt

• Wat is uitgaan?

Valt die gelijk uit ineens, of sluit die netjes windows af.

krijg je een blauw scherm te zien met teksten?

Of zie je helemaal niks>?

1. Blauw scherm - Je windows is kapot of een driver die crasht
    2. Ineens zwart - laptop oververhit of iets krijgt geen stroom.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Maak je laptop eens schoon van binnen.. het hoeft niks met die error te maken te hebben!

Ik heb ook gehad met me oude laptop dat die oud viel na een tijdje.. heb hem opengedraaid schoongemaakt want er zat stof in toen weer in elkaar gezet en draait nog steeds (xD) ook met me nieuwe laptop gaat die 1x per maand open om helemaal schoon te maken, de rest van de computers en laptops trouwens ook :p

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• ja gewoon schoonmaken cpu fan loopt vast door al die stof maar asl je er nog garantie op heb zou ik het niet openmaken maar gewoon zo een Perslucht Air Duster 400 ml kopen

• Dan word ie niet goed gekoeld.

Dus zoals als gezegd is, je fans een keer schoonmaken.

Hij gaat uit omdat een thermische beveiliging opzit :$

Bezig met een zelf gemaakte source, geschreven vanaf 0 natuurlijk!

• Het ligt aan de accu ik had ook zo'n laptop je moet de laptop gewoon even 24uur ana het stroom laten hangen en niet gebruiken daarna kan je hem booten dan moet je hem nog een 10uur aan laten staan met je os en dan is je accu pas weer helemaal goed.

• als je hem open schroeft vervalt wel je garantie!
    acer kijkt hier in het bijzonder goed naar.

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• idd het ligt meestal aan overhitting. als je je laptop zonder te gebruiken volledig opgeladen aan het stopcontact steekt dan kan het zijn dat je je batterij dood en voor altyd aan de stekker moet houden. ik heb ook zon laptop:piraat:

msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!