Erg rare fout (hulp!)

  • Beste CP'ers,


    Ik heb een erg onbekend probleem op m'n site, en ik zou niet weten hoe het komt, net als enkele andere scripters. Ik vraag daarom hulp hiervoor:
    Ik gebruik een frame script (geen iFrame, maar een andere), deze werkt normaal goed. Alleen wanneer er een Include in komt krijg ik de volgende fout:



    Fatal error: Cannot redeclare check_login() (previously declared in /home/hyvYKoAjGg/domains/zypho.nl/public_html/mj-projects/bal/_include-funcs.php:4) in /home/hyvYKoAjGg/domains/zypho.nl/public_html/mj-projects/bal/_include-funcs.php on line 45


    Wie kan mij hier AUB mee helpen, want ik zou het echt niet weten. Ik heb alle scripts hieronder staan die er mee te maken hebben:


    index.php






    home.php



    Het ligt volgens mij aan de bovenste regels (het hele php-gedeelte van de home.php bovenin), want als ik dat weghaal is het weer goed.


    Ik hoop dat iemand kan helpen.






    ALS DIT NIET LUKT, EEN ANDERE VRAAG:
    Kan je een ander frame-soort gebruiken? Want met iframe kan je volgens mij niet de hoogte aanpassen aan het bestand wat er moet komen... Als dit wel kan ook graag melden...







    Mvg,
    Maks Jorritsma

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Home.php regel 2:


    PHP
    include("_include-config.php");


    Deze weghalen, hij include hem namelijk al in de index.php, doordat je een paginasysteem gebruikt is 2x niet nodig.


    Daarnaast kan je altijd gebruik maken van require_once(); en include_once(); dit voorkomt problemen voor in de toekomst.

  • Ja, ik gebruik de volledige source.


    De1v3c1o...
    Ik heb deze al weggehaald, maar dat heeft geen zin. Dan krijg ik altijd dezelfde fout: Deze email is al bezet!
    Ook al vul ik [email protected] in :S...


    Ik zou dus echt niet weten hoe dit gaat lukken :(

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.09 20:50:45:

    Citaat

    Maar frames worden al jaren afgeraden...


    Wat moet ik dan gebruiken??

  • hij include hem 2 x door je frames.
    Je heb dus niet 2 x aan roepen dat werkt niet dus als je hem oop de pagian waar je frames hebt aanroept en dan nog in een frame doet hij het 2 x en dan werkt dus niet.


    ik kan het mis hebben;)

  • Je hebt gewoon goddomme 2 maal dezelfde functie waardoor hij tript. Verwijder er gewoon 1 en klaar daar hoeven we niet 2 pagina's mee vol te hebben lijkt mij toch


    Kijk toch eens hierna:

    PHP
    Fatal error: Cannot redeclare check_login() (previously declared in /home/hyvYKoAjGg/domains/zypho.nl/public_html/mj-projects/bal/_include-funcs.php:4) in /home/hyvYKoAjGg/domains/zypho.nl/public_html/mj-projects/bal/_include-funcs.php on line 45


    _include-funcs.php - regel 4
    _include-funcs.php - regel 45
    Wat zou je dus nu moeten doen ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!