iemand even helpen?

• ik heb twee vragen, ik ben met behulp van een tutorial bezig met een database maken maar dan moet je een bestand maken met de hostnaam je wachtwoord gebruikersnaam en site naam maar waar maak je die namen aan? en als ik hem opsla is de pagina blanco.

nog een vraag: bij php bestanden die beginnen met
    <?php moeten die in de head of body?

Willem: Topic titel svp aanpassen en je tekst beter ABN maken graag.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Leer eerst maar eens programmeren en databases ontwerpen. PHP code kan overal in je scripts toegepast worden, het wordt niet direct weergegeven als tekst.

Dus eerst even fatsoenlijk de theorie leren voordat je ergens aan begint.

• Citaat van diamondboy

ik heb genoeg verstand om hieraan te beginnen dus geef antwoord op me vraag en geen domme reacties als ga beter leren want ik kan het prima, is tijdje geleden dus ben het vergeten

Oké, sorry dat ik je onderschatte, ik kan er eigenlijk niks van. Probeer dit eens:

• niet echt, kijk ik heb prima verstand van html en matig verstand van php, maar ik kom op dat forum en dan staat er je vul dit en en sla op als data.inc maar ik weet niet of bestanden die met <?php beginnen in de head of body moeten of dat het gecombineerd moet worden

• Citaat van diamondboy

niet echt, kijk ik heb prima verstand van html en matig verstand van php, maar ik kom op dat forum en dan staat er je vul dit en en sla op als data.inc maar ik weet niet of bestanden die met <?php beginnen in de head of body moeten of dat het gecombineerd moet worden

Hmm, heb je de <?html tag al geprobeerd?

• heb ik nog niet geprobeerd rahl, maar ik gebruik deze link: http://www.phphulp.nl/php/tuto…m/167/database-maken/309/ is dat een goede uitleg? heb je er echt geen verstand van of was het een grapje en wat is dat wat je net aan me gaf?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.10.10 16:38:42:
    laat maar zitten en wat lult willem nou weer...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.10.10 16:39:13:
    dacht dat dit forum bedoelt was om te helpen en niet om belachelijk gemaakt te worden...

• diamondboy, ik loop niet te lullen maar ik wil je duidelijk maken dat je met die topictitel niet ver komt.

Maargoed ik sluit dit topic, zo te zien wil je niet geholpen worden, dan ben ik hier snel klaar mee en helemaal als je zegt dat wij je belachelijk maken. Ik probeer hier je topic een beetje rustig te houden en dan maak je je zelf weer belachelijk.:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!