Search doorzoekt enkel nog niet de forum reacties, dat moet ik nog maken

CP V4.3 live
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ziet er allemaal netjes uit koen,
cp ziet er nu een stuk beter uit -
De volledige release log werd toegevoegd aan het begin topic.
Nu kunnen jullie zien dat er veeeeel meer werd gewijzigd in deze versie dan wat jullie op het eerste gezicht konden zien -
Allemaal mooi hoor, Koen.
Alleen kijken wij leden meer uit naar de V5 met de nieuwe lay-out e.dHoe zijn de vorderingen daarmee? :cheer:
-
V5 is niet meteen onze prioriteit, maar CP v4 begint wel meer en meer weg te krijgen van wat we voor de v5 wilden realiseren.
Ik denk dat we geleidelijk aan gaan overgaan naar de v5.
Als men echt wil, kan ik vrij snel overstappen naar de nieuwe lay-out (binnen een maand), maar ik vrees dat als we dat zomaar gaan doen, dat er veel klachten komen.Ik heb nog nooit een nieuwe lay-out gelanceerd zonder dat er grote problemen van kwamen met de leden van de site...
-
Dan wordt dit de eerste keer dat het 'wel' goed gaat
-
Die zoek functie is een gift van god. Kunnen mensen niet meer zeuren dat ze hem niet kunnen vinden :')
:cheer: voor jou Koen
-
Ziet er strak uit koen!
Wel even wennen, maar is 10x beter dan het was.
En ben het eens met jasper over de zoekfunctie.
MVg Georgo
-
Ja zoekfunctie is goed, mag alleen wel gecentreerd worden in de header (verticaal)
-
hmmz.. daar ben ik het niet helemaal mee eens, vind hem wel mooi daar omdat de text ook op die hoogte hebt
mvg georgo
-
Goed werk Koen en anderen!
Ziet er echt vet uit, het was even wennen, maar nu is het echt fijn
:cheer: -
Edit: wegens een security fix, werden een aantal fixes van versie 4.4 ook al live gezet:
- enkele exotische tekens geblokkeerd in de zoekkader omwille van security verbeteringen (low chance, high impact)
- Je kan nu ook de reacties op de topic's doorzoeken
- Verbeterde communicatie bij het zoekenBv:
- melding indien je meer dan 20 topic's/reacties zou vinden
- minder advertenties
- zoektips toegevoegdBedankt voor jullie begrip, ik had geen keuze.
Het zoeken was reeds te hard veranderd en beveiliging dragen wij hoog in het vaandel.Koen
-
K.Rens, ik denk dat er nog erg veel dingen moeten worden gedaan, misschien ook handig om te inversteren in de crew. Om ze bijvoorbeeld een cursus of training te geven. Verder zou ik een wat mooiere en vrolijkere layout kiezen, zodat de site meer mensen aantrekt.
Zo heb ik nog wel tientallen ideeën, als u deze wil weten dan stuur maar een pb of een mail.
-
Waarom zou hij dat doen? Ze worden niet betaald....
-
De crew leden hebben geen cursus of training nodig. Ze moeten gewoon uit zich zelf ervaring op doen. Als het goed is hebben ze al ervaring anders heeft koen ze ook niet aangenomen in de crew. Het zijn dus al mensen met ervaring. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je maar je beklacht doen bij koen zelf.
In het menu staat ook nog 'Laatste 50 topics' dit is ook nog geen link dus dit moet nog gemaakt worden. Dat staat niet echt netjes als een link niet werkt. Dus ik zou hem maar even weg laten tot die pagina werkend gemaakt is of die pagina snel werkend maken..
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!