Is dit de Criminals point ??

• Superior, daar geef ik je gelijk in, maar als er iets volgens jouw niet aan de regels gehouden word dan kan je dit melden, wij doen ons best om alles om CP gezellig te houden, maar wij zijn ook mensen wij kunnen niet elk topic telkens na gaan lezen op mensen die kinderachtig doen en/of zich niet aan de regels houden.

Je weet zelf als er iets gemeld word doen we er wat aan, en daarom is de report knop ook een uitkomst.

Mocht je ook punten hebben pb ze me en ik zal er na kijken.

• Willem
    Klopt wel maar niet elke moderator gaat snel akkoord met je report puur omdat het misschien alleen een vraag is.

Heb ik één vraag voor jou:

Hoe vaak zie jij een fatsoenlijk ABN topic waarin duidelijk is wat de TS zoekt of zijn vraag is?

Gaat hier gewoon verschrikkelijk achteruit en dat is niet dankzij de crew maar dankzij de nieuwe leden.
    Vroeger namen leden de tijd om een topic te openen en zijn/haar vraag duidelijk te maken.
    Tegenwoordig moet je maar een glazen bol kopen en je hand erover halen om te raden wat zijn/haar vraag is..

En dat irriteert de oude leden van cp behoorlijk de laatste tijd, ik kom al sinds V1 en ik erger me ook enorm hieraan.

• Ja Superior dit klopt wel. Maar wat gaat u eraan kunnen doen. Ze kunnen moeilijk al die leden bestraffen.

Mijn mening is: Is er iemand niet duidelijk naar uw mening of staat het u niet aan, reageer er niet meer op. Report dit aan een moderator en laat ze rustig een oplossing zoeken.

Niet negatief ervaren aub, is positief bedoeld. Nu is de sfeer hier niets waard op die manier.

• Superior, hier kan ik wat inzien.

Maar vergeet niet nieuwe leden kennen niet alles en moeten opweg geholpen worden, ik zeg niet dat elk nieuw lid niet alles kan want er zijn gerust ook veel nieuwe leden die het goed aanpakken.

Ik begrijp je irritatie, ik irriteerde me voorheen er ook aan maar dit is een community en je helpt elkaar dat is gewoon zo.

Ongeacht het nou nieuwe leden zijn of geen nieuwe leden.

Ik zal wat strenger gaan letten op topic's qua informatie, mocht het topic niet genoeg informatie bevatten zal ik er een opmerking inzetten en een mededeling naar de TS doen,

Hopelijk zullen jullie dit waarderen.

• Willem
    Waar heb je dan in vredesnaam regels voor als nieuwe leden deze niet eens lezen ?

Gewoon harder optreden in het maken van topics, niet goed direct sluiten en wachten tot het veranderd is.

Ze gaan het maar een keer leren, iedereen verdomd het om te gaan helpen omdat ze zo slecht uitgelegd zijn.

Vindt je het dan gek dat iedereen een reactie plaatst als "Google is voldoende info"...

Ik niet namelijk...

• Nah komt denk meer door de sfeer die hier hangt. Mensen irriteren zich aan topics die onnodig zijn en reageren daaronder. Dan gaan mensen zich weer irriteren an die reacties en dan gaan mensen offtopic. En dan irriteren mensen zich aan offtopicberichten.

Totdat iedereen zich irriteert aan elkaar..

• @Stan
    Nee, het legt bij die domme topics die elke keer gestart worden.
    Dit is irritatie en dan gaan hun zich nog dommer opstellen waardoor jou irritatie hoger wordt.

Topics aanpakken, elke topic die slecht is uitgelegd lekker dichtgooien.
    Voorkom je ten eerste al die offtopic berichten van en ze gaan leren topics fatsoenlijk te maken.

• Jorzwa je onderbouwd je argument zeer slecht, graag je argument beter onder bouwen.

Maargoed dit topic gaat nergens meer over op dit moment.

Ik sluit hem nu en laat er een hogere persoon er naar kijken en die mag beslissen wat die wilt, open of dichthouden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!