Is dit de Criminals point ??

• Citaat van W0utR
    PHP
    <script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.reload()',500)</script>

Zoiets is puur basis ..., zoek op google hoe het werkt

Hier een voorbeelde van hoe mensen te werk gaan in een Community als criminalspoint je hebt mensen die helpen maar je hebt van die mensen jonge pff...

Hij vraagt om hulp niet om gezeik man man deze forum is zo achteruit gegaan niemand wilt elkaar meer helpen...

Alleen de gevorderde worden geholpen niet meer de beginners niemand wilt de beginners een zetje in hun rug geven er is geen community meer er is alleen hier een script en val dood... kind off community

De site ziet eruit als een soort van gratis template waar zijn de custom made design gebleven...

Waar is de community gevoel gebleven

Waarom doe je zo paranoia?? ga je vast afvragen

Omdat ik weet hoeveel moeite en tijd de beginners van Criminalspoint hebben gedaan om deze forum groot te maken en kijk hoe ze het veranderen echt.. sta er versteld van

Wat gaat jou het aan ??

Mij gaat het aan dat ik een ¨community¨ waar ik zelf heel lang lid van was helemaal op een verkeerde manier zie veranderen eerst was het elkaar helpen en nu is het nou hier heb je een script donder het maar op je website en veel geluk er zijn geen uitleggen meer er worden maar dingen gezegt van ja je moet het includen met dit en dat ze denken daadwerkelijk dat beginners het weten...

En maar zeiken dat er teveel criminals zijn ja tuurlijk niemand krijgt de kans om stap gewijs een unieke te maken wat je dan gelijk een ONLINE WEBBASED CRIME GAME kan noemen naja doe ermee wat je wilt maarja hoop dat jullie er wat aan hebben

Met vriendelijke groet,
    Mediazstudios
    Audiovisuele & Grafische vormgeving

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Hej mediazstudios,

Ik geef je ergens groot gelijk. Dit is het eerste wat je ziet als je googled op criminalspoint:

Citaat

De start voor elke webmaster, wij bieden u de perfecte hulp voor uw website of criminals.

Maar in de realiteit zijn er maar een paar leden echt behulpzaam.

Toch vind ik dit niet raar, want in de regels staat nou eenmaal dat je éérst zelf moet zoeken/proberen voordat je het hier vraagt.

En dan komt daar ook nog bij dat er een paar mensen tussen zitten die bijna EISEN dat je kant en klare oplossingen bied en mensen 'afsnauwen' als dit niet gebeurt.

Logisch dat de meeste hier geen zin meer in hebben.

Groetjes Oceans :cheer:

• Ga met oceans mee, maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die het niet willen leren.
    Dan praat ik over volgende dingen:

- Ik zoek een unbugged criminals spel voor ? 25,00.
    - Kan iemand mijn website online zetten.
    - Zoek een layout, liefst gratis

Kom op dit kan ook niet door de beugel, dus de schuld legt bij iedereen dat het zo slecht gaat.

• Als iemand een gratis layout zoekt is niks mis mee er zijn genoeg beginnende designer die hun vaardigheden willen laten zien

Kan iemand me website online gooien nou als community ben je daarvoor en laat je het die gene stapgewijs weten hoe het moet aan de hand van een tutorial ( stapgewijze stappen plan )

Jammer genoeg gebeurt het vaakt dat mensen vragen om een Gezonde source om mee te beginnen en er zijn ook mensen die dit irritant vinden ik zou zeggen zeg er wat van maak een nieuwe wetgeving..

Ik zie ook veel leden met een hoge posts code zal vast alleen afzeiken zijn denk wel 80%

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Ik heb eigenlijk totaal geen zin om je post te lezen omdat het waarschijnlijk toch alleen maar bullshit is.

Wat verwacht je dan dat er gebeurd?
    Iemand stelt een vraag en de andere persoon lost het op?

Zo werkt het nu eenmaal niet, je komt naar hier omdat je een probleem hebt en je wilt het zelf kunnen oplossen.

Ik post dan nog mooi het stukje code wat hij moet aanpassen, en zeg gewoon dat hij erop moet googlen.

Ok, ik had het misschien zo moeten doen zodat hij alles mooi kon copy / paste en er dan niks uit leren:

PHP
    <script language="javascript\">setTimeout('zetHierDeLinkNaarJePagina.html',500)</script>

Ik denk dat ik hier wel genoeg mensen geholpen heb, en mensen zullen dat ook kunnen bevestigen.
    Maar als je geen moeite doet om zelf iets op te zoeken, doe ik ook geen moeite om je te helpen.

Die persoon had duidelijk niks zelf gezocht, anders had hij dat wel gevonden.

Nu nog een beetje op je argumenten ingaan:

Citaat

Hier een voorbeelde van hoe mensen te werk gaan in een Community als criminalspoint je hebt mensen die helpen maar je hebt van die mensen jonge pff...

Jah, het was dus wel degelijk handig, zo weet hij op wat hij moet zoeken ...

Citaat

Hij vraagt om hulp niet om gezeik man man deze forum is zo achteruit gegaan niemand wilt elkaar meer helpen...

En iedereen verwacht dat iedereen hun helpt, ook al doen ze zelf geen moeite, zo gaat het inderdaad achteruit ...

Citaat

Alleen de gevorderde worden geholpen niet meer de beginners niemand wilt de beginners een zetje in hun rug geven er is geen community meer er is alleen hier een script en val dood... kind off community

Omdat de "gevordere" meestal het zelf opzoeken en enkel naar hier komen als ze het echt niet vinden.
    Daarom lijken ze dat ze veel kunnen, omdat ze hun basis problemen zelf oplossen --> LEREN

Citaat

De site ziet eruit als een soort van gratis template waar zijn de custom made design gebleven...

/care

Citaat

Waar is de community gevoel gebleven

Met posts zoals deze verstrek je het wel he ...

Citaat

Waarom doe je zo paranoia?? ga je vast afvragen

Nope ...

Citaat

Omdat ik weet hoeveel moeite en tijd de beginners van Criminalspoint hebben gedaan om deze forum groot te maken en kijk hoe ze het veranderen echt.. sta er versteld van

Nee, veel mensen hebben tijd en moeite erin gestoken om mensen hun problemen op te lossen, daarom dat het zo "groot" geworden is.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• mediazstudios
    Weet niet van welke planeet jij gerold bent, maar als je een spel of iets anders start doe je dit met een budget.
    Een bedrijf krijg je ook niet gratis van de grond om er later vette winst mee te maken.

Dus wat jij nu zegt klinkt mega dom ook vanuit jezelf, je zet jezelf behoorlijk voor schut momenteel.

En niet iedereen die hoge posts heeft zeikt af, meeste komen hier al zo een beetje sinds begin lancering van deze versie.

• Ik ben het helemaal eens met Superior,

Af en toe heb je er mensen tussen zitten, die willen alles gratis,

Wat ik nog erger vind is, als ik bvb een design laat zien, dat sommige mensen gaan vragen of ze die gratis kunnen krijgen.

NEE, NATUURLIJK NIET...

Ik stop ook veel werk in designs enzo, als ik eenmaal wat heb wat ik wil weggeven, of wil verkopen, kom ik er zelf wel mee...

En het gedoe met vragen op het forum en dat er dan als eerste post komt te staan: Zoek op google... Vind ik ook nergens op slaan,

MVG Georgo

• Ik heb niet alles gelezen maar over mensen die alles gratis wil en dit en dat, dan moeten wij een topic maken waar wij heel goed en duideijk uitleggen WAAROM wij dat NIET doen of wel, en als iemand komt met zo'n vraag hup topic link plaatsen, en topic op slot. PROBLEEM OPGELOST

• Totaal niet met superior eens.

Ben een game gestart daarvan verdiensten eigen bedrijf gestart. Servertje kopen.

2e server. NOg een game erbij. Webhosting aanbieden.

Voila..

En inderdaad ik snauw ook mensen af. Omdat ze gewoon te stom zijn om niet eerst normaal te googlen. of je krijgt een antwoord van heb het al gedaan en blijkt dat als jij het googled dat het gewoon de eerste link is!

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Het leven is niet gratis, dus je hebt overal iets voor nodig.

Ik ben bereid voor mensen zoals Superior, WoutR, Georgo te helpen zonder kosten als ze dat nodig hebben.

Waarom: Omdat ze wat voor de COMMUNITY OVER HEBBEN!

De anderen mensen mogen wat neer leggen.

Zo kunnen we eindeloos discussieren, dus ja.

• Deze eindeloze zeikaanvallen schijnen sommige mensen hier vaak te kwellen, tjonge jonge.
    Wat Wouter zegt, als je zelf geen moeite doet om iets aan je probleem op te lossen, doen anderen ook geen moeite. Daar staat het op, daar blijft het bij. Het enige wat nooit had moeten gebeuren waren de grote keuzes aan gratis scripts die jullie naar alle behoeven kunnen en mogen gebruiken, aanpassen en domme vragen over kunnen stellen. Die scripts zijn niet door de kaboutertjes gemaakt, daar hebben ook mensen tijd ingestoken.

Het enige wat nog ontbreekt, en dat heb ik vaak genoeg gezegd, is een greintje dankbaarheid voor wat jullie kostenloos in je mond krijgen gekauwd.

Waar jij het over hebt met 'die goede oude tijd', is de tijd dat gratis scripts bewerkt moesten worden totdat men een ons woog, nu wordt het met die OSBanditi rommel en weet ik veel hoe die troep tegenwoordig heet allemaal in je schoot geworpen.

• Mensen moeten elkaar leren vergeven, als wij iets fout doen dan bestaat er een "pb functie" en die kan je gebruiken om dingen te argumenteren, daarvoor hoef je deze topic's niet aan te maken.

Als mensen het gewoon via pb proberen op te lossen dan blijft het hier gezellig en hoef je geen aandacht te vragen in dit zuks soort topic's.

Ik heb ook wel eens een meningsverschil met iemand, deze persoon weet het zelf ook wel maar wij lossen het gewoon via pb op en niet via topic's als iedereen het via topic's gaan oplossen dan zijn we over 10 jaar nog niet klaar.

Mensen zijn er problemen pak de pb functie bij de hand en ga het bespreken met die persoon, kom je verder mee dan dat je het telkens via topic's gaan doen.

• Het probleem zijn gewoon de mensen die niks willen doen dat is wel duidelijk.

[BDT] captcha probleem - Terr0r kent rand() niet eens om elke keer een ander getal te selecteren.
    [REQ] Https:// - Crimebrain wil er werkelijk waar niks voor doen.
    [TK] Mafiaplace Source. - cwcw zielige oplichter
    [PROG] Programma voor mail? - rickown wil het gewoon niet leren om te zoeken.
    [-] wikileaks - JoeyB1996 vertoond kinderlijk gedrag en is blijkbaar ook niet instaat om naar wikileaks te zoeken via Google waardoor zijn reactie maar zo geplaatst word.

Dit zijn een paar voorbeeldjes

Hoe kun jij trouwens wat zeggen over CP aangezien je registratie datum nou niet bepaald je van het is "Datum registratie: 26-08-2010 00:46". Daarnaast zijn je skills ook wat overrated of niet soms?

• Niels Waarom meld je ons dit niet dan, wij kunnen er niks mee als je niks meld, wij willen gerust ergens na kijken en uitzoeken, daar ben ik de beroerdste niet voor en de andere moderatoren ook niet.

Maar als wij niks horen en alles zelf maar moeten zoeken en moeten ontdekken dan kunnen wij hier weinig aan doen.

Als jij me een lijstje stuurt met jouw argumenten en de reden waarom dit niet hoort dan wil ik er wel na kijken voor je en eventueel de punten die waar zijn behandelen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!