Citaat van W0utR
Hier een voorbeelde van hoe mensen te werk gaan in een Community als criminalspoint je hebt mensen die helpen maar je hebt van die mensen jonge pff...
Hij vraagt om hulp niet om gezeik man man deze forum is zo achteruit gegaan niemand wilt elkaar meer helpen...
Alleen de gevorderde worden geholpen niet meer de beginners niemand wilt de beginners een zetje in hun rug geven er is geen community meer er is alleen hier een script en val dood... kind off community
De site ziet eruit als een soort van gratis template waar zijn de custom made design gebleven...
Waar is de community gevoel gebleven
Waarom doe je zo paranoia?? ga je vast afvragen
Omdat ik weet hoeveel moeite en tijd de beginners van Criminalspoint hebben gedaan om deze forum groot te maken en kijk hoe ze het veranderen echt.. sta er versteld van
Wat gaat jou het aan ??
Mij gaat het aan dat ik een ¨community¨ waar ik zelf heel lang lid van was helemaal op een verkeerde manier zie veranderen eerst was het elkaar helpen en nu is het nou hier heb je een script donder het maar op je website en veel geluk er zijn geen uitleggen meer er worden maar dingen gezegt van ja je moet het includen met dit en dat ze denken daadwerkelijk dat beginners het weten...
En maar zeiken dat er teveel criminals zijn ja tuurlijk niemand krijgt de kans om stap gewijs een unieke te maken wat je dan gelijk een ONLINE WEBBASED CRIME GAME kan noemen naja doe ermee wat je wilt maarja hoop dat jullie er wat aan hebben
Met vriendelijke groet,
Mediazstudios
Audiovisuele & Grafische vormgeving