Wat vinden jullie van de site die de laatste tijd er vaan in het nieuws te vinden is http://wikileaks.org/ ???
Ik persoonlijk vind echt een goede site maar er zit schijnbaar een heel groot brain achter deze site wie weet hier wat van ?
Wat vinden jullie van de site die de laatste tijd er vaan in het nieuws te vinden is http://wikileaks.org/ ???
Ik persoonlijk vind echt een goede site maar er zit schijnbaar een heel groot brain achter deze site wie weet hier wat van ?
Die site is down voor onderhoud
@ts, voer de url ff goed in
Waarom denk je dat de website online is? Als alles wat daar staat echt was dan werd de website direct offline gezet door de Amerikaanse regering.
Amerika kan er niks tegen doen, omdat de site niet in Amerika gehost is. Een beetje zoals de Piratebay, die kunnen vanuit Nederland ook niet plat krijgen. Daar moet Zweden, geloof ik, meehelpen.
Verder zijn de documenten wel echt, anders waren ze allang niet zo serieus genomen door regeringen en de media.
Ik snap de hele commotie achter die wikileaks niet, mensen hebben het recht zulke dingen te weten, waarom wil je de waarheid censureren ?
Die hele commotie hebben van van 20 tot 70 jaar geleden gehad en kijk is wat daar van terecht is gekomen?
Als er dingen zijn die ze niet openbaar willen maken, moeten ze die gewoon niet doen.
Citaat van JoeyB1996
Niet te vlug je conclusie trekken Joey
Ik sluit me bij Yoichi aan. Las vannochten in de telegraaf dat admiraal Mike Mullen vind dat WikiLeaks mensenlevens in gevaar brengt door op een onverantwoordelijke manier gestolen geheime documenten online te plaatsen....
Ik ben van mening dat al dit niet gebeurd zou zijn als het leger zich gewoon naar behoren zou gedragen.
Kort samengevat: Eigen schuld, dikke bult (xD)
Ik vind dat wikileaks wel even een lay-out opfrissing mag hebben (A).
Maar verder vind ik het goed dat wikileaks alle dingen toont die we normaal niet te weten komen. Want ik vind het bullsh*t dat er zoveel gezeik is overal maar er verder niks wordt verteld.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!