• Hee ik zit met een probleem. Ik heb de crimz source gedownload. En toen online gezet om te kijken hoe het er nu eigenlijk allemaal uitziet. Na een tijdje kwam ik erachter dat de chat niet werkte. Toen heb ik hem nog een keer geupload op een v3host domeintje. Daar deed de chat het wel. Nu denk ik dus dat er op mijn host iets uit staat waardoor het niet werkt hoe kan ik daar achter komen? En hoe kan ik het aanzetten/wat moet ik aanzetten.

Hoop dat iemand het antwoord heeft.

PS. Ik heb het op een v3host domeintje gezet omdat ik meerdere malen mee aan het kloten was. Ik heb namelijk ooit wat scriptjes proberen te maken waar Jquery in zat en dat werke ook niet vandaar dat ik hem op v3host even heb geprobeerd

• Je kent [func]phpinfo[/func]? Kijk eens naar de verschillen tussen v3host en je eigen host. Trouwens, is die chat niet gewoon in flash? Heb er geen ervaring mee, maar goed, die informatie ontbreekt.

• Ik denk zelf dat het ajax is. Ik werk bijna nooit met Ajax, flash ect. Dus kan het niet echt goed van elkaar onderschijden ;).

Hier het script:

• Jup, Firebug: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1843/

Citaat

Firebug integrates with Firefox to put a wealth of development tools at your fingertips while you browse. You can edit, debug, and monitor CSS, HTML, and JavaScript live in any web page...

Het is een goede JavaScript-debugger hiervoor; waarschijnlijk krijg je een foutmelding. Kan dan nog altijd niet verklaren waarom het op de ene wel werkt, en op de andere niet, het is grotendeels browser- en serveronafhankelijk..

• Deze regel geeft hij aan:

PHP
    intUpdate = setTimeout("ajax_read('chat.txt?x=" + ms + "')", waittime)

Maar als het daar aan zou liggen zou hij het in v3host toch ook niet moeten doen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.10 22:30:03:
    Ik denk dat ik het heb. Alleen hoe kan ik het oplossen? Bij het script wat het moet bewerken krijg ik bij mij gewone host een foutmelding bij de functies:

PHP
    fopen(); fwrite(); fclose();

Maar hoe krijg ik die werkend?

• Oceans

Dat kan best zijn. Maar ik wil graag weten waarom hij het dan op v3host niet doet. Zodat ik er wat van leer. Kijk nu weet ik dat ik het moet chmodden naar 777. Maar waarom werkt het dan wel bij v3host op 644 ;) ik wil dingen graag begrijpen. Vandaar dat ik bijna altijd doorvraag ;).

• Ok, sorry :$

Het antwoord op die vraag weet ik niet, heb zelf ook wel eens problemen op een host, die een ander niet heeft. Willem vertelde dat het kan liggen aan de instellingen (bij je host). Misschien dat je hem een pmmetje zou kunnen sturen, hij heeft verstand van dit soort dingen :D

Groetjes Oceans

Willem: Ik weet ook niet alles bij jouw wist ik toevallig dat je hosting instellingen had uitgeschakeld, maar weet even niet of je nou ook bij v3host zat of niet.

@ Willem: Ik zeg ook niet dat je alles weet ;) Nee, zit bij antagonist.

• je kan chmodden naar 777 proberen, anders moet je even op een andere gratis hosting proberen, mocht die het daar doen dan ligt het aan v3host en niet aan jouw.

Doet die het niet pm me even kijken we er samen na, ik kan niet altijd reageren dus je moet wel geduld hebben met mijn :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!