Blackberry Bold 9700
Vodafone BB oneindig internet.
Blackberry Browser
Beta testers - Creative navigator
-
-
-
Ik zou het wel willen testen.
Samsung Jet S8000.
KPN Onbeperkt InternetBrowser is van samsung weet niet precies welke, maar kan nog een gratis browser erbij gebruiken om te testen.
Wellicht kunnen we dit uitwerken voor mobiel?
Laat maar iets horen via msn. -
Misschien dat je er ook in kan steken dat je met fiets of voet bent? Om zo de tijd aan te passen? Want met de auto ga ik niet zo veel
-
-
Makkelijkste is gewoon het gemiddelde van het gemiddelde
-
Ik kan dit natuurlijk doen maar dan moet ik voor de fiets een API schrijven wat neer komt op een onlogische manier van het gebruik van mijn API. De API die ik gebruik is voor autobestuurders only aangezien het geen fiets routes ondersteund kan ik dit niet meenemen. Sorry.
-
*KICK*
-
Oke laatste kans om je aan te melden. Ik zal wanneer Joshua online is even vragen of de hele meuk even op quiloo.nl kan worden geplaatst aangezien ik momenteel alleen een eigen thuis server beschikbaar heb voor het publiek die niet altijd aanstaat.
Morgen zal ik de mensen wel uitkiezen
Edit: Mocht je toch niet op de lijst boven staan zeg het dan even.
-
Bumper
-
De beta testers voor de eerste test:
Joshua
- Phone: Nokia 5900 Xpressmusic
- ISP: Wifi
-----------------------
NielsB
- Samsung Jet S8000.
- KPN Onbeperkt Internet
-----------------------
Cas
- iPhone 3gs
- iPhone 4
- iPod touch 3g
-----------------------
Maviose
- Phone: LG GD 510
- ISP: Base
-----------------------
Pim
- Phone: Nokia 2323
- ISP: Proximus Generation
-----------------------Als Joshua online is zal ik hem vragen of ik het bij hem even kwijt kan tijdelijk.
-
Kick ass
-
Citaat van Schoenzool
Kick ass
[offtopic]Mooie film maar thx[/offtopic]
Oké niet dat iemand nog wat van zich liet horen behalve Joshua en NielsB. Ik zal hem sturen naar mensen die me een privé berichtje sturen waar ze de tool op gaan testen
Dit lijkt me makkelijker en ik kan meer feedback ontvangen wat ik kan gebruiken.
Dus wil je hem testen of ben je (een) nieuwsgierig (aapje) stuur me een pm: http://www.criminalspoint.com/pb/nieuw/6.html
-
Zoek je nog testers?
Zoja
Iphone remake
ISP Vodafone 2x
Internet vodafone & Wifi -
Stuur me een PM met daarin waarvoor je hem wil testen e.d. Gewoon het standaard gebeuren zodat ik het later kan verwerken en misschien hem wat kan optimaliseren naar wens :p
-
Heb wel intresse
Blackberry bold 9700
Abbo hi -
-
Heb nog een extra mobiel nu,,
De blackberry curve 3G -
PM=Link naar de web applicatie
-
Mag ik het ook testen in een webbrowser?
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!