CP Verkiezingen

• Allereerst excuses voor de late uitslag, doordat ik me een beetje ziek voelde ben ik er gister niet aan toe gekomen.

MAar dan nu toch de uitslag.

De uiteindelijke de grote winnaar is Darstar met uiteindelijk 27 stemmen de grote winnaar van deze verkiezingen.

• Ik ben wel de gezelligste, en dat kan niemand overtreffen:cheer:. Ik zeg drink er nog 1.

En dan nog een biertje omdat dit mijn 1000 post is.

Dus het feest kan beginnen.

Iedereen die nu naar me toe komt krijg gratis bier.

• Citaat van Superior

Ik ben beste oud crewlid (a)

Voor de gene die het niet weten ik was voorheen Diester :)

Citaat

Best oud crewlid

1 Darstar
    2 Diester

Ik wil je niet droevig maken, maar je bent 2de.

• Citaat van Superior

Ik ben beste oud crewlid (a)

Voor de gene die het niet weten ik was voorheen Diester :)

Wat ben ik dan?
    De goddelijkste oud crewlid? :p

Bedankt voor de stemmen iedereen =]

• @Darrstar Zozo, je bent de populairste!

Jongens, jongens, jongens, waarom hebben jullie niet op mij gestemt.
    Ik mocht toch op zijn minst de meest arrogante en irritantste prijs krijgen?

• Iedereen gefelicteerd die een goeie status heeft behaald:P. Ik had niet verwacht er ook 2x in te staan. Danku voor jullie vertrouwen:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Bedankt dat ik in zoveel categorieën ben gewonnen of bij de top behoor.
    Enkel jammer van de fail, als jullie weten wat ik beter kan doen, hoor ik het graag via pb ;)

Verder ga ik dan ook maar even mijn reputatie hoog houden en kondig ik nu op een plaats waar het totaal niet past aan dat binnen zeer korte termijn versie 4.3 van CP uit komt, met enorm veel verbeteringen :p
    Wie op deze laatste opmerking van mij verder gaat, gaat off-topic en krijgt banpunten ^o)
    I love my job on CP :piraat:

• @Koen
    - Dubbele identifiers gebruiken in html;
    - Een reactie systeem maken dat niet deugt aangezien sommige reacties niet worden verzonden naar de server.

Ik kan door gaan maar je zoekt je eigen faals maar op.

• Ik vond toch eigenlijk wel dat ik het verdien verkozen te worden tot lid met de coolste gebruikersnamen :(

Edit by Willem: Gebruikers namen? Mijn is anders gezegt dat je maar 1 gebruikersnaam kan hebben mocht je de regels niet overtreden.
    Edit by Schoenzool: Klopt, had je ook kunnen lezen in de regels trouwens, maar m'n andere 8 gebruikers zijn terecht verbannen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!