iPhone vs. HTC

• Citaat van larsisgoed9

HTC HD2 vind ik tot nu toe de beste qua Iphone etc.
    Van Iphone zijn er al wat ontploft :p
    En tevens haat ik Android.
    Windows is ook niet goed, maar beter dan die Apple zooi.

heb jij ooi een virus gevonden voor Apple ? ik niet

Apple is 1000 X beter dan microsoft windhoos

al die verhalen over Apple dat het niet goed zou zijn zijn allemaal praatjes

ik heb een apple game/muziek notebook en ik heb daar nog nooit het besturing systeem op hoeven zetten

windhoos heb ik wel 1000 X of meer keer moeten her installeren

ik heb meer lol met me apple dan met me pc
    bij windhoos moet je continu virus scanners updaten daar heb je bij Apple geen last van om dat daar nooit een virus voor is gemaakt dat om dat Apple nooit groter is geworden dan windhoos en alles zo'n beetje draait op windhoos zo als msn dat draait niet op Apple

nog maal Apple is 10000 X beter dan Microsoft Windhoos

maar goed dan zal ik persoonlijk toch voor de laatste versie van de Iphone gaan (xD)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic] Terr0r, lol, heb je ook echte argumenten om windows af te breken?
    Of vertel je nu gewoon wat je hoort?
    Want er zijn wel virussen voor Mac OSX (Apple is het bedrijf, OSX is het os), en er zitten wel fouten in het os waardoor het onveilig word.[/offtopic]

tree

Citaat

Blijkbaar heb je dus op elke HTC de "Android Market" om applicaties te downloaden.

Elke HTC met Android op heeft de Android market, let er wel op dat je er eentje koopt met Android 2.2 of Android 2.1

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Nokia's zijn zeer goede toestellen, de Nokia 3310 kon je van een brug smijten en hij ging nog altijd werken.

Maar geef liever wat meer geld uit, ?100 meer en je kan een goede HTC kopen.
    Ik wou ook weinig geld uit geven aan een smartphone, en ik heb het mij al lang beklaagd.

Don\'t like me?

• Misschien dat ik toch voor een iets goedkoper toestel ga gaan.

Ik ben langs geweest bij een electro zaak en daar zag ik deze liggen: Nokia C6. Dit lijkt me ook wel wat (en kan je ook via Ovi Store applicaties e.d. kopen...)

Deze heeft zelfs ook gps-navigator en software (die te downloaden is als applicatie) en een even goede camera als de HTC's... :o

• Natuurlijk niet, maar qua functies kan de Nokia bijna evenveel als de iPhone en de HTC. Een groot nadeel (maar niet voor mij, aangezien ik het toch niet gebruik) is echter dat de Nokia geen Twitter als standaard (widget ofzo?) heeft. Maar deze is wel te downloaden als applicatie.

De Nokia C6 is dus een goedkope oplossing en ongeveer hetzelfde toestel, behalve dan qua snelheid en enkele andere verfijningen, als de duurdere iPhone of HTC's...
    Naar mijn mening toch...

• Ik al developer vind persoonlijk voor nokia moeilijk om apps te maken, voor de iphone daar en tegen heb je heel veel tutorials etc.

waardoor je makkelijker daarvoor kan maken maar wel mac moet hebben of je gebruikt andere stuff. Voor de htc wm gaat het daar en tegen veel makkelijker met c# of voor de android model waar je java voor kan programmeren.

trouwens htc legend is een goeie aanrader. ;)

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat van W0utR

Nokia's zijn zeer goede toestellen, de Nokia 3310 kon je van een brug smijten en hij ging nog altijd werken.

Maar geef liever wat meer geld uit, ?100 meer en je kan een goede HTC kopen.
    Ik wou ook weinig geld uit geven aan een smartphone, en ik heb het mij al lang beklaagd.

Vergeet de Phillips Diga niet :p
    Die viel bij mij eens van de flat af (woonde toen op 4 hoog).
    Enige wat eraan was, was dat de accu eraf was.
    Die erop gedaan en je raad het al, hij ging gewoon nog aan! :D

Telefoons van tegenwoordig kunnen niks meer hebben, helaas.

Maar ontopic: Heb sinds een aantal dagen een HTC Wildfire met android 2.1 erop.
    Wat een toestel (a)

Raad je ook aan een telefoon te nemen met iig android erop :p

Mijn vriendin heeft paar dagen terug een Samsung Galaxy Apollo gehaald (ook met android 2.1) en dat is ook een zeer mooi ding.

En voor diegene die zeggen, waarom geen Galaxy S...
    De Glaxy S is veel en veel te groot.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Hmmm...

Net toch weer even gedacht aan de HTC HD mini te nemen aangezien ik in de Ovi Store niet echt zo veel leuke applicaties vond. Maar blijkbaar werkt de HTC HD mini niet met de Android Market, maar met de Windows Marketplace for Mobile... Daar staan nog minder, en stommere, applicaties op, en deze applicaties zijn zo goed als allemaal nog betalend ook...

Mijn voorkeur gaat dus toch maar weer naar de Nokia C6, en waarschijnlijk blijft het daarbij... :p

• Pff, weet wat je wilt he ...

Je twijfelt tussen een iPhone of een HTC (heel breed), dan ga je opeens voor een Nokia, en nu wil je een Samsung ...

Ik zou zeggen, zoek eens wat modellen op, vergelijk alles en kijk dan wat jou het beste past.

Don\'t like me?

• Ben ik al meer dan een week bezig W0utR, vandaar dat ik steeds van keuze verander.

Ben ook gisteren eens de Media Markt binnen gestapt op ze daar werkelijk te testen en daar is de Nokia mij ontzettend tegengevallen. En de HTC's vinden mijn ouders te duur en willen deze niet mee betalen...
    Ik zag daar dan de Samsung liggen en nu is mijn keuze op die gevallen... :p

• Ik zou zelf voor de iphone kiezen, veel reviews gezien van de htc en het blijkt na mate je het meer gebruikt, hoe langzamer hij wordt,

Dit gebeurd bij alle mobieltjes misschien wel, maar met de iphone heb ik er nooit problemen mee gehad

Met de iphone 4 hoor je vaak dat die antenne niet helemaal jovol is, maar daar heb je heel weinig last van, en zowie zo heb je veel meer opties met de appstore dan met de androidstore.

Dus ik zou kiezen voor een iphone.

MVG Georgo

PHP
    En nee, dit zeg ik niet omdat ik zelf een iphone heb.;)
  • Georgo Onzin. Omdat de Appstore eerder is opgericht is het vanzelfsprekend dat er meer apps in staan. Daarnaast valt het reuze mee hoe 'traag' een Android toestel op den duur wordt. Pomp een iphone (niet hoofdletter waardig) maar vol met applicaties of ga met iOS4 maar eens meerdere applicaties naast elkaar draaien dan zul je zien hoe dat ding op zijn bek gaat.

trouwens het is sowieso niet zowie zo.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!