Wij presenteren....

  • Citaat van Willem

    Iedereen verdient een 2e kans, hij heeft misschien in het verleden foute dingen gedaan maar je moet leren vergeven. Dit heeft de crew bij Riicky gedaan.


    Ben ik het met je eens , maar toch vind ik het nog altijd niet correct..

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jongens, het is de crew zijn keuze, heb daar respect voor.
    Rick verdient een tweede kans, waarom niet?


    Hij heeft zijn eerste verspeeld, nou en, big deal, get over it.
    Mensen kunnen veranderen en wat betreft is rick veel veranderd.


    En we kunnen hier eindeloos over discussi?ren, maar alsnog zoals willem al zei; een PB naar de Super-Mods.

  • Ook ik kan meedelen dat Rick idd heel veel veranderd is :D
    Spreek hem elke dag en werk met hem samen terwijl dat toen ik nog in de crew van cp zat hem totaal niet mocht.


    Nu dikke mattie's (xD)

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Citaat van Lancer

    Jongens, het is de crew zijn keuze, heb daar respect voor.
    Rick verdient een tweede kans, waarom niet?


    Hij heeft zijn eerste verspeeld, nou en, big deal, get over it.
    Mensen kunnen veranderen en wat betreft is rick veel veranderd.


    En we kunnen hier eindeloos over discussi?ren, maar alsnog zoals willem al zei; een PB naar de Super-Mods.


    Rick verdient het wel, maarja de crew heeft mij het niet gegund.

  • Kom kom, iedereen krijgt nieuwe kansen.
    Jullie hebben mij toch ook al (bijna) vergeven voor het overnemen van CP? :-p


    5 Nieuwe moderators was hoognodig, want we hadden 0 moderators meer, iedereen was of supermod of beheerder ;)
    Bovendien kunnen wij dankzij onze interne logs perfect elke moderator opvolgen en zien we perfect hoe ze reageren op reports en hoe snel/veel ze er afhandelen.
    Geen enkele reden dus om zo'n grote toevloed niet aan te kunnen - in tegendeel zelfs.
    Nu moeten we de controles maar 1x uitvoeren en hebben we ze alle 5 ineens geëvalueerd ^^


    Welkom in het team en let's kick ass!

  • Heb een paar reacties verwijderd. Indien je wel iets kwijt moet buiten dit onderwerp om kunnen jullie dit via prive bericht oplossen. Een geheel bericht offtopic word dus niet toegestaan.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Citaat van larsisgoed9

    Hiervoor Dominic, maar die had geen tijd meer.
    Daarvoor Anton met z\'n gare phpBB forum site
    En nu dus Koen


    Lars



    [offtopic]Weet niet hoelang jij hier al komt ?


    Hij was begonnen met Webtiger, die liep iets minder en had redelijk veel fouten.
    Daarna is hij pas overgestapt naar PHPBB, dus niet indirect.



    Daarbij waren het Anton & Mitch, de tot nu toe beste eigenaren die ik hier ooit gezien heb.


    Volgende keer minder onzin meer nadenken...[/offtopic]



    Tevens vind ik de selectie niet echt een keuze die ik zelf zou maken.
    Een enkele na zou het een perfect moderator team zijn, alleen sommige kunnen deze functie gewoon niet aan.


    Tevens vind ik een aantal nu al teveel op de vingers tikken, hier krijg je juist haat door vanuit je leden.

  • Ik heb naar iedere supermoderator mijn mening gestuurd (zeer uitgebreid).
    Over sommige is het goed, iemand anders / andere is het omgekeerde.
    Ik hoop dat ze allemaal kunnen blijven, maar zoals ik nu al zie kunnen er 3 door gaan :). We zullen wel zien, ik blijf ze nog succes wensen.


    Doe zo voort, en be yourself :cheer:

  • Ja, ik stond er zelf ook nogal van te kijken. (h)


    Zonder gekheid: We zien wel wie er er het meest geschikt voor is; ik had het van mezelf ook niet verwacht, om eerlijk te zijn. Maar goed, ik hoop dat - ondanks de negatieve gedachten over sommige keuzes - men wel het beste met de gekozen crewleden in spé voor heeft ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!