oeps
oeps
- Cass
- Closed
-
-
-
Is eerder reclame, topic gereport.
-
Reclame? Hier? Het staat toch ook gwn op http://www.dutchcowboys.nl/socialmedia/20482
Maandag is het op BNR. Zaterdag stond er een stukje is het AD.
Denk niet dat reclame hier echt nodig is vriend. -
Ok, ontopic dan. Ik vind het idee wel uniek, heb dit nog niet ergens anders gezien. Maar dit kunnen familieleden toch ook doen, waarom per se via jullie ?
-
Ik vind dit eigenlijk wel een goed initiatief...
Zo kan je ten alle tijden, zelfs als je er niet meer bent, toch besluiten wat er gebeurt met wat je hebt.
-
En wat als ik in mijn algemene voorwaarden van bijvoorbeeld een online spel zeg dat een account niet een andere eigenaar mag krijgen?
Of dat ik niet aan accounts verwijderen doe, hoe gaan ze het dan oplossen.
-
Vind het wel een goed idee, dat soort dingen worden nooit geupdate namelijk.
Mis alleen nog een aantal waaronder ook Partyflock, klopt dit of zijn er meer dan er staat?Zal me vanmiddag eens aanmelden
[offtopic]
@Ferhat
Wat boeien de inkomsten, er zit een bedrijf achter het idee, misschien doen ze de winst niet eens via de familie zelf.
[/offtopic] -
Wat maakt dit beter dan wieowie.nl ?
-
Of OpenID? Het lijkt me hetzelfde idee, namelijk.
-
wieowie? Totaal iets anders. Beter lezen.
-
-
-
Cass, ik denk niet dat het concept van je vader zo een positiever imago krijgt, als je er op een forum zoals hier over gaat discussiëren. De meeste hier denken niet aan doodgaan, en terecht
En tsja, hoe ik erover denk? Leuk concept, maar denk dat het niet aanslaat. Naam doet me denken aan Ziggo. Wat gebeurd er als je overlijdt? Worden de accounts dan via een API opgezegd? Wat nou als er verouderde gegevens, waardoor je niet kan inloggen? Dan ben je alsnog niks verder, tenzij Ziggur hier ook iets voor heeft.
-
Dan nog hoe wil ziggur de gegevens wijzigen zonder account gegevens.. Tevens leuk dat je zo vel reageert, wil je mij nu ook opzadelen met een ziggur account door me een hartaanval te geven met jouw trieste en aanvallende gedrag?
Dit bedoelde ik trouwens nog maar kon hem niet vinden: http://suicidemachine.org/
Hiermee kun je op een aantal social media sites jezelf dood maken (past toch mooi bij het onderwerp). Dit idee is dus al in zekere zin gemaakt en jij probeert er nu een nieuwe hype van te maken.
-
Ga weg joh, ban me aub van deze gay-site
-
Topic gereport;)
-
I lol'd
-
Dit is een trieste vertoning..
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!