• Beste leden,

Ik wil is zien hoe verschillend hier iedereen is.
    Daarom wil ik weten welke muziek-genres jullie beluisteren.

Wat is jullie voorkeur, en waarom ?
    Praat erover.

Mijn favoriete genres van muziekstijl zijn:
    - Dubstep
    - Hardstyle
    - Electro

Waarom, ikzelf dans op Dupstep, zoek maar is op Youtube. Hardstyle en Electro, vroeger deed ik mee aan Hardstyle, en Electro is gekomen door de discotheeks :-).

Ik hoor het van jullie ook !
    Iedere discussie en kritiek is welkom zolang het maar over dit onderwerp gaat en dat het niet discriminerend, kwetsend enzoverder is !

• [offtopic]Jumpen is dood[/offtopic]
    Teveel om op te noemen

Trailer muziek, metal, hardrock, harcore, hardstyle, terror, speedcore, trance, hip-hop, rap(bij voorkeur eminem), en nog meer

• Hardcore is gewoon dom (vind ik) omdat alle muziek op elkaar lijkt.
    Verder vind ik het geen stijl hebben.
    En je moet zo denken:
    Stel je voor, op een begravenis, zet je dan hardcode op?
    Nee!
    Dus is het geen normale muziek.
    Daarentegen Marco Borsato of een normale plaat uit de top40 kan je wel opzetten.

Tevens vind ik het gewoon [offtopic]kut[/offtopic] muziek.

Lars

• Dan hebben jullie er dus geen verstand van, rappen is ook bij elkaar geplakte woorden.
    Niks bijzonders aan ieder zijn smaak, ik vind hardcore lekker elke dj is anders.

Trouwens lars ik draai hardcore bijna elke dag, heb jij er last van dan ?

Jij draait trieste muziek en daar hou ik niet van, het leven is een groot feest en je moet ervan genieten.

• Citaat van Superior

Dan hebben jullie er dus geen verstand van, rappen is ook bij elkaar geplakte woorden.
    Niks bijzonders aan ieder zijn smaak, ik vind hardcore lekker elke dj is anders.

Trouwens lars ik draai hardcore bijna elke dag, heb jij er last van dan ?

Jij draait trieste muziek en daar hou ik niet van, het leven is een groot feest en je moet ervan genieten.

Even een vraagje, ben jij ook een big fan van Angerfist (ik hou alleen van hem) want vind zijn hardcore toch iets hebben :-).

• Oldies en rustige muziek, ik ben niet meer zo van die top 40 muziek van tegenwoordig. Denk bij oldies aan muziek uit jaren 50, 60 en 70. En nog een handje vol 80s. Maar dan houd het ook echt op.

Verder valt er over smaken niet te twisten:cheer:.

• Ik zeg toch dat ik bijna geen NL muziek luister?

Ik heb eergisteren een mengpaneel gekocht, en daar draai ik vooral Pop & Dance muziek op.

Tevens ben ik fan van Radio 538, en natuurlijk is dé top 40 dé lijst der lijsten.
    Ik download de top 40 elke week, en geloof me, dé top 40 is wat de mensen @ the moment interesseert.

Ik heb er bijna nooit Hardcore in zien staan, dit word dus bijna nooit gekocht...

En het leven is geen één groot feest, en dit vier je al helemaal niet met hardcore.

Lars

• @Whoopie
    Nee ik vind Angerfist te commercieel geworden, ze draaien alleen nog mixjes bijna geen nieuwe meer.

Persoonlijk favoriet is: The Playah

Die gaat op ze eigen muziek los en zet de hele zaal op ze kop.

@lars
    Als je de muziek niet bevalt vertel je dit op een normalen manier.
    Sommige vinden het niet mooi ik toevallig wel, als je dat een probleem vind is er serieus iets mis met je.
    Wat geeft jou het recht om over mijn begrafenis te praten, als ik hardcore wil zal het er komen ook.

Ga niet over mijn muziek beginnen, laat het lekker met rust.
    We worden tegenwoordig al geassocieerd als haters van buitenlandse mensen.

Niet iedereen is zo, ik werk met turkse mensen waar je de hele dag lol me hebt.
    Maakt mij dit een racist soms, degene die ons een racist vinden zijn zelf een racist.

Even een aanvulling op je top40 verhaal, komt misschien omdat Hardcore niet op de ether te luisteren is maar alleen via internet?

Ooit bedacht dat er ruim 50.000 man op een feest afkomen, Defqon bijvoorbeeld die binnen anderhalf uur meer dan 60.000 kaarten heeft verkocht.
    En dat noem jij niet interesse hebben, gozer laat je een keer nakijken.

Er zijn er meer dan jij denkt, je ziet ze alleen nooit omdat ze alleen in het weekend feest bouwen en doordeweeks gewoon werken.

Ook buitenlandse mensen komen erop af, Italië, Frankrijk, Australië ga zo maar door.
    Snap je punt dus niet, wat probeer je duidelijk te maken dan?
    Dat jij meer van muziek weet en wij maar allemaal naar jou moeten luisteren ?

• Citaat van Woopie

Ja, die bas alleen al (de snelheid). Maar ja, zo zie je, smaken verschillen inderdaad.

Mag ik vragen of jullie al iets over dupstep gehoord hebben. Want bijna niemand kende dat op men school :/ ..

nee maar wel van dubstep

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!