Bugs Topic

• Citaat

Parse error: syntax error, unexpected $end in /usr/home/deb5691n5/domains/criminalspoint.nl/public_html/forum.php on line 55

Dominic edit: Ik hoor het van meerdere mensen, enkel kan ik geen fout vinden op de betreffende lijnen. Kun je een screen maken misschien.

het is niet meer voorgekomen, mischien overbelasting van de sql ofzo.

• Citaat

[...]

Uhm heb je enig idee wat die error überhaupt betekend ? Dat betekent dat een accolade verkeerd om af te sluiten vergeten is.

• Citaat

[...]

Uhm heb je enig idee wat die error überhaupt betekend ? Dat betekent dat een accolade verkeerd om af te sluiten vergeten is.

• Dit is gewoon een soort foutje waarmee je het kersje op de slagroom doet.

Bij profiel, dat onder de plaatjes even staat wat het is, ipv eroverheen te scrollen om dat de SEO url te zien van wat het is.

geen noodzaak maar zou wel zeer handig zijn.

Mvg, Laeresh

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Dit is gewoon een soort foutje waarmee je het kersje op de slagroom doet.

Bij profiel, dat onder de plaatjes even staat wat het is, ipv eroverheen te scrollen om dat de SEO url te zien van wat het is.

geen noodzaak maar zou wel zeer handig zijn.

Mvg, Laeresh

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Als je een pb wilt beantwoorden met een quote krijg je een volledig nieuw bericht en neemt hij het onderwerp en tevens het deel dat je wilt quoten niet over.

Mvg PG

Dominic edit: Dit heeft niet zo'n grote prioriteit, hier zal ik komende dagen even naar kijken.

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Als je een pb wilt beantwoorden met een quote krijg je een volledig nieuw bericht en neemt hij het onderwerp en tevens het deel dat je wilt quoten niet over.

Mvg PG

Dominic edit: Dit heeft niet zo'n grote prioriteit, hier zal ik komende dagen even naar kijken.

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• - Ik heb een script toegevoegd, er staat "je script is toegevoegd." en er staat verder niets... misschien een idee dat als het goedgekeurd moet worden, het ook gemeld word.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

• - Ik heb een script toegevoegd, er staat "je script is toegevoegd." en er staat verder niets... misschien een idee dat als het goedgekeurd moet worden, het ook gemeld word.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

• Citaat

Dit vermoed ik ook :)

Niels, ja dat weet ik ook maar ik heb hem nog niet gezien.. :) dus ja.

• Citaat

Dit vermoed ik ook :)

Niels, ja dat weet ik ook maar ik heb hem nog niet gezien.. :) dus ja.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!