Advertentie script.

  • Ik zoek nog een leuk adverentie script, omdat ik op google.nl niks vond dacht ik maar hier wat te gaan vragen.
    Als jullie een advertentie scripts gratis weggeven lijkt het me wel leuk, maar als jullie hem betaald weggeven moet je het zeggen ;)

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • OpenX is een mooi beheer systeem, en bijvoorbeeld Google AdSense en Mollie zijn prima advertentienetwerken.


    Mocht je hogere kwaliteit sites hebben kun je ook kijken bij M4N.nl

  • Oke ik ga kijken op die links.
    Alvast bedankt:D

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.10 13:52:04:
    Ik vond mollie.nl vertrouwbaar dus heb ik daar het script vandaan geplukt maar ik gebruik php en html maar het ads script werkt niet,
    Het staat in <scripts></scripts> kan ik dit oplossen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.10 13:53:43:
    Google ads had ik is een keer 1 week op me site ik hoorde geld te ontvangen nooit ontvangen.
    OpenX lijkt me minder vetrouwbaar.

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • 1. Wij schrijven niet vertrouwbaar, want dat is geen Nederlands, maar betrouwbaar.


    2. OpenX is niets meer dan een PHP script waarin je je advertenties beheert. Bijvoorbeeld GeenStijl.nl gebruikt het -> schoorsteen.geenstijl.nl. Die OpenX market is een leuke aanvulling, maar niet verplicht. En ook dat is in Amerika een hele grote, gebruikt door vele enorme websites. Niets mis mee.


    Waar baseer jij eigenlijk je betrouwbaar of niet conclusies op? Op niets?


    Google AdSense betaalt uit vanaf E70,-- Dus het is logisch dat je nog niets krijgt. Daarnaast moet je 18+ zijn als ik het goed heb (of is dat onlangs veranderd?)


    Daarnaast


    Gegroet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!