Wie kan mij uit de brand helpen!!!!

  • Beste Leden,


    Normaal post ik nooit een bericht zoals dit. Maar ik hoop dat één van mijn medemens mij hierin kan helpen.


    Ik vertrek a.s 26 Maart naar Bulgarije voor onbepaalde tijd, dit i.v.m
    dat ik daar ga werken voor "Eurrocor". Ik krijg daar tevens meteen een
    eigen woning en zoals hier in Nederland dien je 2 maanden huur te
    betalen en je boodschappen natuurlijk. Nou zou ik eind deze maand geld
    krijgen, maar heb bericht gekregen dat dit voorlopig wordt vastgehouden,
    daadwerkelijke reden is voor mij nog onbekend.


    Maar om mijn droom & toekomst niet in duigen te laten vallen wil ik beroep op één van jullie doen.


    Ik heb €1.000 Euro nodig.


    Mijn voorstel (Particulier):
    Particulier Lenen: €1.000
    Looptijd: 7 Maanden
    Renteberekening: Is voor particulier erg laag en dus voorstel om een totaal bedrag inclusief rente vast stellen op €1,200 Euro.


    Totaalbedrag Lening incl. 7 Maanden aflossing: €1,200 Euro


    Dit zal allemaal contractueel vastgelegd worden. Eventueel inzage in
    contract etc. is mogelijk. Als er iemand bereid is dit te doen, wil ik
    diegene ook graag persoonlijk ontmoeten.


    Ik snap dat dit geen alledaagse vraag is! Kom a.u.b ook niet met onzin reactie's maar alleen als je kan helpen.


    Wat betreft leningen/minilening etc hoef ook niet voorgesteld te worden.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je weet toch dat dit wantrouwen geeft als je geld wordt vastgehouden zonder een reden op te geven. Tevens is 1000 EUR wel een kleine som, maar wij kennen jou niet. Waarom stap je niet naar een financiële instelling dat ze jou geld lenen?


    Heb je ook al aan vrienden / kenissen gevraagd?

  • Ik snap je punt helemaal.
    De reden dat het geld wordt vastgehouden weet ik niet, maar wat dat betreft is de belastingdienst wel vaker onduidelijk.


    Banken etc verstrekken helaas geen lening omdat je naar het buitenland vertrekt.
    Wat betreft hoe mij te vertrouwen etc is dat ik ook degene persoonlijk wil ontmoeten om ook alles te bespreken en vast te leggen.


    Vrienden en kennissen ben ik al rond aan het vragen, ben nu alle takken aan het uitgooien..

  • Je wilt geld lenen (€1000), maar wilt het in 7 maanden afbetalen.
    Dan is de reden niet dat je geld achtergehouden word, maar je gewoon te weinig geld hebt.
    Want als het geld straks wel vrij komt zou je het volledige bedrag in 1x terug kunnen betalen niet?


    Toepasselijk ook wel je eigen ondertitel "Directeur schuldenik.nl"

  • @M.Remijn


    1. Ja, dat zou kunnen. Maar denk je niet dat ik er rekening mee houd met het feit dat ik niet weet wanneer het vrijgegeven wordt. Zodra er meer afgelost kan worden per maand zal dat ook zeker gebeuren. Ook als ik het in één keer kan aflossen.


    2. Dat is een startend bedrijf zonder inkomsten op dit moment.


    Dus gelieve alleen reactie's indien je me ook daadwerkelijk kan helpen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!