[CHECK] Nieuwe website

  • Beste ICT'ers,


    Al een hele poos zijn wij bezig geweest aan het ontwikkelen van een nieuwe website waar mensen hun beltegoed kunnen inruilen voor echt geld! En na al die tijd zijn we eindelijk op het punt gekomen dat we kunnen zeggen dat we zo goed als klaar zijn.


    Nu zou ik jullie willen vragen om jullie mening te geven over de website (wat goed is, wat minder goed is). Ook is het altijd handig als jullie wat tips hebben of moesten jullie nog wat bugs tegen komen om die te melden.


    Het gaat om de volgende website: http://www.oppa.nl


    Demo account:
    Email: [email protected]
    Wachtwoord: demo


    Alvast bedankt
    Sam

  • L.Kok: bedankt voor de feedback! Hier hebben we zeker wat aan!


    @Giovanni: dat het inloggen niet van de eerste keer werkt, heb ik ook al gemerkt. Daar wordt dus nog aan gewerkt. Dat van het bellen was bij mij en en de andere testers nog niet gebeurd, daar zullen we dus naar moeten kijken. Zeer bedankt om het te melden!


    Mvg,
    Sam

  • Houd je er rekening mee dat de provider (van de beller) ook kosten in rekening brengt?
    Stel iemand zit met 10 euro beltegoed, dan kan hij volgens mij niet 10 euro aan je site uitbesteden. (omdat provider er boven op kosten rekent)

  • Houd je er rekening mee dat de provider (van de beller) ook kosten in rekening brengt?
    Stel iemand zit met 10 euro beltegoed, dan kan hij volgens mij niet 10 euro aan je site uitbesteden. (omdat provider er boven op kosten rekent)


    Het zou inderdaad mooi zijn als de gebruiker ziet hoeveel hij zal moeten betalen in het echt en hoeveel Oppa krediet hij krijgt.
    Echter denk ik dan dat je de mensen ook hun provider zal moeten laten opgeven en aan de providers vragen hoeveel ze hiervoor vragen.

  • ZMM: uiteraard houden wij daar rekening mee. Zo is het zo dat dat lang niet bij alle providers het geval is.


    Zo kan je met prepaid altijd gebruik maken van de dienst.
    Klanten met een abonnement moeten best eerst navragen bij hun provider of het bellen naar betaalnummers binnen of buiten de bundel valt, indien het binnen de bundel valt worden er eveneens geen extra kosten gerekend. (Bij de meeste providers zit het binnen de bundel.)


    Ook is het zo dat de providers normaal gezien geen extra kosten meer mogen aanrekenen op betaalnummers, dus als je €10 inwisselt gaat er ook maar €10 van je tegoed af en niets meer.


    Mvg
    Sam


  • Hallo,


    Met een abbonoment is het altijd (nog nooit iets anders gezien) buiten de bundel. Je betaalt immers. En niet met minuten, maar met geld. Bij een abbo heb je data en minuten. Bij prepaid heb je enkel geld. Vandaar.


    Mvg,
    Tim

  • Fijn dat je je inspiratie van https://playslim.com hebt opgedaan.


    Of heb ik het nou verkeerd?


    We hebben inderdaad ook naar uw site gekeken, zo gaat het bijna altijd als je een nieuwe website maakt. Je kijkt naar verschillende sites die je mooi vind en dan maak je daar zelf iets van. Echter is het niet zo dat we gewoon jouw site hebben gekopieerd, alles is volledig zelf gemaakt.


    Ik hoop dat je het niet erg vind dat mensen uw site mooi vinden. ;)


    Moest je toch nog opmerkingen hebben van zaken die te veel op playslim lijken dan ontvang ik graag een PM en dan komen we er wel uit.


    Mvg
    Sam

  • Goed dat je JS/Jquery gebruikt, vooral omdat het gebruikersvriendelijk is tegen over de gebruiker. Duidelijke FAQ, ik zou alleen de error div wat anders stylen...
    Nu ziet het er erg beknopt en lelijk uit.


    Ik heb de ingame nog niet gezien maar als je een site maakt wat op zich focust op mobiele gebruikers en op beltegoed zou ik de site responsive maken. Denk ook niet dat het super moeilijk wordt gezien de CSS..


    Je CSS en die van PlaySlim komen trouwens wel veel met elkaar overheen, footer(html en CSS) is bijna gelijk aan die van PlaySlim.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!