[CHECK] federationwars.be

  • Beste,


    Ik heb van iemand van hier op ict een source gekocht en zou wel eens graag weten wat jullie hier van vinden. Dan heb ik het over het gebruikelijk zoals de layout, inhoud, rating / 10 , geschatte waarde,...


    Verbeteringen die ik zou kunnen laten uitvoeren zijn ook altijd zeer welkom ;)



    Bij deze zou ik ook iemand willen vragen om een demo-acc te maken mits er een blokkering is op 2 acc's op hetzelfde IP xD



    Mvg,


    jerre

  • Mag ik vragen van wie je die soucre hebt?


    En trouwens waarom moet iemand demo maken kan je net zo goed zelf doen


    Rating 5.7
    Soucre komt me bekend voor waarschijnlijk straatjunk en dan omgebouwd
    En layout is beetje veranderd eraan maar voor de rest gewoon mafia spel

  • 3 / 10 , één uit velen.
    Layout is standaard en welkomstbericht is een ripoff van elke andere maffia.
    Je zegt "De meest uitdagende maffiagame", maar legt niet uit waarom. De opties die je beschrijft komen bij alle maffia's wel terug.

  • Om uit te blinken zal je nieuwe opties moeten creëren en doen wat niemand anders doet. Een source van internet downloaden en online zetten werkt niet meer. ;)


    Om uit te blinken zal je nieuwe opties moeten creëren en doen wat niemand anders doet. Een source van internet downloaden en online zetten werkt niet meer. ;)


    Beste,


    De eerste unieke optie is al uitgeschreven moet alleen wachten tot mijn scripter tijd vind om deze te maken.

  • Is die achtergrond niet van het spel infamous?
    Als je denkt dat je spel een hit gaat worden en de achtergrond copyrighted blijkt te zijn zou ik wel even een andere achtergrond zoeken.


    Verder.. ik weet niet of het spel al af is, maar waar zijn de screenshots?
    Ik zie alleen maar lege vakken.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Deze game is niet gedownload, het is een source van iemand hier op ICTscripters.


    Een nieuwe layout zou de ervaring al sterk veranderen.
    Nieuwe en uniek scripts zou de speelervaring ook leuker maken.


    Gr

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!