Stoelselectie script á la TUI

  • Beste leden,


    Ik had niks te doen en als TUI fan leek het me wel grappig een stoelselectie script te maken. Dit is uitgelopen op het onderstaande:
    http://larsgroot.nl/luchtvaart/


    Ik zou graag even willen weten wat jullie vinden van onderstaande punten (uiteraard zijn de logo's niet door mij gemaakt en worden deze bij in gebruik name of verkoop aan niet-TUI organisaties er weer uitgehaald).
    1. Hoe vind je het kleurgebruik zoals deze verdeeld is over de pagina?
    2. Hoe vind je de positie van de logo's?
    3. Wat vind je van de effecten?
    4. Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid?
    5. Is het overzichtelijk?
    6. Zou dit in gebruik genomen kunnen worden door ArkeFly / TUIfly en waarom wel/niet?
    7. Wat zou er beter kunnen?


    Het is nog niet helemaal af want er moet nog PHP in komen een een database etc. die alles gaat opslaan maar het uiterlijk is vrijwel geheel af naar mijn idee.


    Alvast super bedankt!

  • Haha was op werk en kreeg een reactie OH, GAAN WE VLIEGEN?


    Hij ziet er leuk uit in breedte was hij leuker geweest denk ik zelf, in lengte van links naar rechts nu is hij relatief klein en in het midden. Ook vind ik dat de snelheid wel beter mag.


    Tips:
    - Bijvoorbeeld knoppen voor de rijen
    - i.p.v stippen, kleur groen is beschikbaar en rood niet.
    - eventueel de stoelnummer op de stoel zelf i.p.v aan de zijkant ( evt duidelijker aangeven.)

  • Haha oké dankjewel!


    Waarom ik gekozen heb voor van boven naar beneden dat is omdat hij op een pagina moet passen die niet te lang / te breed mag worden dus vandaar 7 rijen van boven naar beneden.
    De snelheid zal ik naar kijken en deze allicht hoger maken.


    Knoppen voor de rijen is een goede feature, die gaat erin komen.
    De stippen zijn als aanduiding voor de verschillende type stoelen (hiervan komt nog een legenda) als een stoel bezet is wordt deze grijs, die verwerking komt er nog in. Het wordt namelijk een compleet vliegticket boek systeem waar ik nog een koper voor moet zoeken en komt ook een compleet klanten en admin paneel in.
    Stoelnummer op de stoel zelf wordt niet mooi omdat de stoel daarvoor te klein is, staat wel in de mouseover overigens.


    Bedankt voor je kritiek/rating en ik zal er zeker wat mee doen. Graag ontvang ik meer ratings ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!