Rate 0/10 zelf gemaakte game

  • Zoals sommige al weten maak ik tturoials over hoe je games maakt in unity.


    Zelf ben ik bezig met een multiplayer game zoals warrock en combatarms nu ben ik al een aparmaanden bezig en wil ik laten zien wat ik tot nu toe heb dus graag een rating:
    http://www.youtube.com/wa...TSCfi5_BxQ

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • ziet er leuk uit :)


    ik zou kwa maps afstappen van die minecraft dingen aangezien mensen dit niet echt super vinden.
    Verder zou ik het menu stil laten staan.


    Reload nog maken dan kun je eventueel al gaan spelen :p
    ik zou nog granaten maken en de snipers heb ik ook nog niet gezien net als de knife.


    En dan laat ik de keuze aan jou betreft voertuigen

  • Beste dit is niks standaards deze game maakt al gebruikt van een animation script zodat hij weet welke anitamtion's.
    Het schiet script.
    De spread script.
    noem maar op.


    En ja unity kost 1500 dollar.


    Als u u echter intresseert in het maken van games kunt u mijn tutorials op youtube volgen.
    Echter zijn mijn tutorials altijd met c# coding.

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • - Ziet er standaard uit. Geen meerwaarde: Waarom zou je dit spel spelen en geen Call of Duty? Komt er een verhaallijn?
    - Heb jij unity dan gekocht? Dat betwijfel ik...
    - Het menu beweegt. Dat is best wel irritant.


    Opmerkingen over je filmpje:


    - Geluid staat veel te hard in vergelijking met je stem.
    - Maak van tevoren een lijstje met wat je gaat zeggen. Ik zeg niet dat je een script moet gaan schrijven, maar dat je in ieder geval weet wat je ongeveer gaat zeggen. Ook vind ik het altijd ergerlijk als iemand zijn eigen game gaat aanprijzen. ("Dit vind ik goed.. en dit.. en dit.")



    Voor nu zeg ik 2/10, omdat er nog weinig te zeggen valt ;) Als je met meer komt wil ik zeker kijken of ik iets hogers kan geven.

  • Nou even snel een antwoord...


    Als je tegenwoordig de tijd een game wilt maken heb je al heel veel comepetitie,
    persoonlijk zou ik zeggen een game zoals deze zou ik niet spelen.
    Als je nu COD of Battlefield gaat bekijken zie je hele mooie uitgewerkte games,
    een game maken kost ja tijd en veel moeite dit kan je dus ook niet alleen doen,
    wil je echt een mooie game maken zul je een team moeten hebben en allemaal veel werk erin steken,
    op die manier kun je taken verdelen en daadwerkelijk een mooie (goedlopende) game maken.


    Ik zou het spel een 2/10, gezien de concurentie die er inzit wat het natuurlijk ook niet makkelijk maakt.


    Even voor de duidelijkheid wil je niet demotiveren maar ben wel zo eerlijk om gewoon de waarheid uit te spreken hoop dat je dit ook waardeerd!

  • brandon192


    Ik ben het niet met je eens. Je kan alleen een game maken. (Denk aan een aantal indie game developers) Het kost je alleen ontzettend veel tijd. Daarbij heeft een FPS game veel concurrentie waardoor je uniek moet blijven. Dit vereist meer werk wat de tijd ook weer verlengd.


  • Hallo,


    Hierbij doen me een paar vragen opduiken uit interesse na deze antwoorden.


    Heb je wel 1500 dollar betaald voor Unity?
    Als jij niet (goed) kunt programmeren, hoe kan het dan dat er C# code in je applicatie zit? Heb je het gewoon gekopieerd (en daarna kleine modificaties aangepast) uit bronnen en/of tutorials?


    Mvg,
    Tim

  • Het lijkt mij ook erg sterk dat jij dit zo helemaal zelf hebt gemaakt. 3D scripten is namelijk moeilijk om alle camera's goed te krijgen en om te bewegen. 3D modellen is ook lastig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!