Help:) over css:)

  • Hoi!!
    Ik heb op een website een css template gedownload, en alles gaat opzich goed totdat ik mijn foto's heb veranderd , Ik doe het in dreamweaver, en als ik op Live zegmaar druk staat het er goed.Maar doe ik voorbeeld in internet explore dan zie ik niet de foto's goed zegmaar ene blokje met de naam van de foto... En omdat ik nog niet zo handig ben als de meesten van jullie kom ik er niet uit !:)
    Ik heb al wel gegoogeld, maar kwam niet echt op de goede iets zegmaar...
    Ik heb de image's van de 'standard' veranderd in photoshop onder de zelfde naam opgeslagen,
    Ik moet wat veranderen denk ik maar ik weet niet wat..


    Jullie zullen wel denken wat een sukkel is ze :D , maar ik hoop graag dat jullie me kunnen helpen!! :thumbup:


    De 1ste is live & De 2e is In internetexplore

  • Waarschijnlijk heb je de afbeeldingen zo erin gezet dat deze verwijzen naar een lokale hardeschijf op je computer, hierdoor zullen ze in je DW wel gevonden worden maar niet als je hem opslaat en dan in IE opent, echter kan ik dit niet met 100% zekerheid zeggen,


    kan je eventueel de source hier laten zien dan kan je het met 100% zeker weten of dat de fout is of dat het toch ergens anders aan ligt.

  • Als ik me niet vergis, kun je in dreamweaver werken in projecten.
    In zo'n project kun je een lokale map instellen en een externe map.


    Voor de preview vanuit dreamweaver neemt hij de lokale map, voor op je website de externe map.
    Je moet dus eens kijken in de instellingen van het project waar je nu in werkt, of je niet de lokale map kan wijzigen.


    Dreamweaver is vrij slim wat betreft het online zetten en zal vanzelf het externe path goed zetten, enkel het lokale deed hij in het verleden niet automatisch goed bij mij.

  • Heeey!
    Ik kwam maar niet op deze site de afgelopen dagen, 2e account aangemaakt maar kwam er niet op. heel raar..
    maar nu zit ik er dus op haha , heel erg bedankt voor jullie oplossing, en ik denk dat ik daar zeker wat mee kan, niet meer bezig geweest ivm deze dagen haha
    Groetjes!! :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!