Wat zien jullie graag aan ICTScripters veranderen?

  • Bedankt voor je feedback BrokenTrack.
    Censuur is tegen ons beleid. Het enige dat we verwijderen zijn berichten die mensen beledigen.
    Die 'censureren' we omdat we anders aangeklaagd kunnen worden wegens laster - en omdat dat ook gewoon niet professioneel staat.
    Bovendien zijn er bij beledigingen altijd 2 partijen, als 1 partij beledigd, gaat de andere dit ook doen - en dan komt men helemaal nergens.


    Verder verwijderen we soms ook berichten als de poster ervan om vraagt. Bv als ze per ongeluk te snel op verzenden duwen ;)


    Bedankt trouwens voor je sollicitatie! Als je je bij ons team voegt kun je in eerste hand mee ons beleid sturen en zie je meteen ook hoe wij werken. :thumbup:

  • 1. slotje icon weer terug.
    2. misschien een chatbox ?
    3. linker/rechter menu kunnen slepen dus eigen indeling.
    4. Extra links: twitter,facebook kan onderin de footer , link toevoegen kan bij linkpartners.
    5. Ik mis artikelen :evil:
    En als ik solicitatie zou halen zal ik wel wat verder kijken. :D

  • Bedankt, goede feedback.


    1) We hebben dit verwijderd omdat we niet willen dat leden gaan mini-modden ;)
    Ik ben een rotsvaste gelover van het feit dat een reactie met enkel het slot emoticoontje in, niet veel bijdraagt ;)


    2) Chatbox is zeker een optie, maar ik wil eerst het forum goed draaiende hebben.
    We kunnen eventueel wel eens beginnen met een chat-avond, waarbij 1 avond lang om te testen een chatbox beschikbaar is. Maar eerst even alle bugjes oplossen op de site. :pinch:


    3) Linker en rechter menu kunnen wijzigen is een mogelijkheid, dit zit bij in het systeem in. Om voorlopig bij bugmeldingen zeker te zijn dat deze bug niet komt omdat je naar een ander uiterlijk van ICTs kijkt, hebben we geopteerd om te starten met een vast design. Eens we stabiel lopen kunnen we deze optie beschikbaar maken voor jullie :)


    4) Onderin elk topic staan al links om een topic te delen op social media. Maar voor de site zelf staan ze enkel verborgen rechtsboven in het dropdown menu. Het sociale verhaal willen we de komende weken opstarten en verder uitbouwen. Staat op de todo 8)


    5) Sja, de artikelen waren zo populair op de oude site, dat we deze echt niet konden overzetten. Er werd minder dan 1 artikel toegevoegd per maand en bovendien was de inhoud eerder verouderd. Misschien voegen we dit later wel weer terug toe onder bv een wiki vorm. Maar tot ik een ideale oplossing vind, volstaat het forum voorlopig. ^^


    Kijk gerust ook zo verder, heel goede punten allemaal :thumbup:

  • Dit is me inderdaad niet opgemerkt. Niemand kijk onderaan de pagina :p
    Is het een idee om bij de start post zo'n knop te maken net als Rapporteer en Quote? Maar dan met Abboneer of Favoriet?
    Dit is iets duidelijker voor iedereen denk ik, en logischer.


    Edit:
    Sommige linken in een nieuw tabblad openen (Downloads, Profiel)

  • Meer ruimte voor privé berichten :pinch: en een chatbox lijkt me wel leuk ja :)


    Btw de titel is verkeerd het is niet:
    Wat zijn jullie graag aan ICTScripters veranderen?
    Maar
    Wat willen jullie graag aan ICTScripters veranderen?
    Of nog beter; Wat zouden jullie graag aan ICTScripters willen veranderen? :P
    Ook in de begin topic staat 'zien', ik dacht laat ik het maar even melden ^^

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik vind het op zich leuk zo maarje ik heb idd wel dingen die er graag bij mogen.


    - Teamspeak server? lijkt me wel leuk, zodat we ondelring wat gemakkelijker kunnen praten.
    En voor de gamers onder ons is het misschien ook wel leuk.
    - IPV dat we bugs moeten melden via forum, een systeem maken dat je gwn zo een bug kan melden.
    - Meer westrijden die jullie bv organiseren met leuke prijzen. (Goed voor de activiteit op ICTS).
    - Topic sluit optie voor de TS.
    - Misschien wat overdreven maar mss met der tijd het profiel uitbreiden zodat we bv foto's, muziek, en wat meer over ons zelf kunnen plaatsen.
    ok dat gaat wat meer de Facebook kant uit maar zit misschien wle iets in?
    - Tutorial gedeelte op forum bv of als menu optie waar mensen basis tuts kunnen vinden voor enkele programmeertalen.(Goed voor de beginnende programmeurs).
    - Thank you of Like buttons in de forums.
    - Keuze uit enkele layouts op ICTS.

  • Ik wil even reageren op Jordi:


    Teamspeak server
    - Tis wel een leuk idee maar we zijn een webmastercommunity. Daarvoor kan je bijvoorbeeld die persoons skype of msn vragen. Een chatbox lijkt me meer dan genoeg?


    Bugreport systeem
    - klinkt goed. het is inderdaad wat handiger. Maar via het forum lijkt me beter dan kan je ook gelijk zien welke al gemeld is en de reacties daarop.


    Wedstrijden
    - Dus wij moeten contesten houden en geld uit geven voor niets? ICTS is niet echt zo winstgevend dat Koen dat kan veroorloven.


    Profiel
    - Dan veranderen we in sociaalmedia in plaats van community. Skype eventueel twitter vind ik perfect.


    Tutorial
    - Zo een systeem hadden we ook op CP. Maar als die ook terug komt weet ik niet. Ik ben der wel voor


    Likebutton
    - Die idee is vaker naar voren gekomen. Hierover zijn verschillende meningen die uiteenlopen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!