Betalings api

  • Beste leden ik zoek een betalings api niet gratis uiteraard.


    Ik zoek een betalings api waarmee een lid vanuit een bepaald land naar targetpay 0900 betalen per minuut nummer belt, per betaalde (hele) minuut die hij beld krijgt het lid een bepaald bedrag wat ik kan instellen op zijn huidige account.


    Noem je prijs voor dit script dan zal ik het overwegen, eventueele informatie kun je hier aanvragen.



    Groeten !

  • Citaat van scarface

    Ik zoek aleen voor targetpay is meer landen dan mollie geloof ik.



    En een hogere uitbetaling :)
    Neem even contact met me op voor me msn adres, wellicht kan ik iets voor je betekenen.


    Heb overigens vaker met hun API bestanden gewerkt en ben er dus wel bekend mee :)

  • [offtopic]Weet wel dat je bij TP pas uitbetaald wordt vanaf euro25 PER betaalmethode en niet in totaal. Daarnaast is meer landen onzin en die 3 cent die je meer winst maakt steek ik liever in goede support en veilige systemen maar goed..[/offtopic]


    Maar goed, eventueel kan ik het wel voor je realiseren ook voor TargetPay.

  • L.Groot hij zegt toch dat hij alleen de telefoon betaalmethode wilt. Dus wat maakt dat 25 euro uit?


    @TS ik kan dit wel voor 10 euro voor je realiseren.

  • Ik zeg is GELOOF ik meer landen weet het niet ZEKER ! , je moet er wel mee rekening houden malik dat sommige landen een ander uitbetalings bedrag hebben he ! Dus bijvoorbeeld oostenrijk heeft CHF 4 dat is 3 euro ofz dus het veschilt per land.


    Het land van de gebruiker word herkend door het ip2country database dus andere landen die dit niet kunnen moeten deze functie niet kunnen gebruiken.



    10 Euro is prima stuur maar een pb richting mij.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!