Haal de geheugenbalkjes eruit (ram latjes).
Blaas eens in de gleuven van de latjes en een keer over de latjes.
Misschien dat er een stofje in de weg zit en zo het contact verstoort.
Posts by weide43
-
-
Waarom maakt u zelf geen paypal adres aan?
Voor een webshop wel handig en zo heeft u alles in eigen beheer. -
-
Alles is perfect gelopen.
Waarom is dolf10003 verbannen?
-
Citaat van diestro
Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?
zoiets:
Ik zou het zo doen. -
Zoals de banditi source die captcha.
Een bekijkt niet de hele html.
De programmeur zegt naar welke inputboxen hij moet kijken door naar de naam of id te kijken van de box en ook van de button.Er is een site waar je meer dan 10.000 captcha's kan vinden zodat je bot bijna elke captcha kan oplossen.
Ze hebben ook speciale captcha's.Ik zou je aanraden om de namen en id's te veranderen van de inputboxen en een andere captcha te nemen zoals de woorden of de buttons.
-
3,50 euro - Buy now
Stuur maar een pm voor de afhandeling. -
Citaat van Creativ3
Maar je kunt geen geld vragen voor mt_rand() php functie die kan iedereen gebruiken. Vind het een beetje dubbel dit! Sorry.
Beste,
Dit is niet enkel de rand functie.Met database
- toevoeg optie
- overzicht optie + je kan ze bekijken
- verwijder optie
- rotatezonder database
- shuffle modusMaar voor de echte programmeurs is dit misschien niks.
Voor mensen die het niet weten of zoiets willen zonder er al te veel moeite voor te doen is dit ideaal.@iedereen
Nu gewoon ontopic blijven -
Refresh nog een keer, dit helpt.
Maar bijna niemand heeft dat probleem.De eerste 2 reacties hadden nog effect op een vorige link.
Dit heeft wel nog een mooi beheer paneltje.
Er zijn altijd mensen voor wie het goed van pas zou komen. -
Tom Dice is een Belg
-
http://dwebs.be/voorbeelden/youtuberotator/zonderdatabase/
De link van de voorkant zonder admin
Hierbij is de link naar de admin verwijderdIemand vond het leuk om de helft te verwijderen
en de rest te vullen met ongeldige codes.Dit is bedoeld om in een admin panel te stoppen
-
Script:
Hiermee kunt u uw bezoeker van uw site elke keer als de pagina wordt vernieuwd of opnieuw bezocht een ander filmpje laten zien aan hen.Er zijn 2 versies
- zonder database en zonder admin panel
- met database en met admin panelAdmin panel daar kan je een overzicht van de filmpjes terug vinden en verwijderen van filmpjes en je kunt er filmpjes toevoegen.
Demo:
Voorkant: http://dwebs.be/voorbeelden/youtuberotator/zonderdatabase/
Link naar admin panel is verwijderdPrijs:
€ 2,00Licentie:
LicentiesBetaling via:
Paypal & Mollie (telefoon)
Paypal stuur een berichtje
Betaal via Telefoon etcMvg
Dannyp.s. ik heb geen admin login systeem gedaan omdat u dit makkelijk in uw eigen systeem kan stoppen
-
30 euro
-
Je kan ook pc herstel doen naar wat dagen terug.
-
Heftige machine.
Voor je doeleinden is die zeker geschikt.Beter iets te veel dan te weinig.
-
ik zal dit vanavond even doen.
-
Citaat van h4x0r666
Ben/Heet jij Danny? of had je het van hem overgekocht? :p
[offtopic]Mja als die V1 erbij wordt verkocht, is dat niet zoon slim idee om hem dan gelijk online te gooien, want zoals ik all zei werd die all snel gehackt door wat skids, dus slechte beveiling (xD) btw het gaat niet om de slechte backend, meer om de slecht gescripte inlog pagina (van de admin systeem) zie: http://goo.gl/clkdf[/offtopic]Hallo,
ja ik ben DannyDe V1 was WEL veilig maar later had ik de 2de versie erop gezet de V2 die had een bug in het nieuwsscript waardoor dat hij werd gehacked. Hiervan heb ik nooit iets van gemerkt, want ik heb altijd de V1 gebruikt net toen ik hem ging verkopen had ik een V2 erop gezet.
Ik heb even gekeken naar de link
Dit was de V2, ik heb de V1 hier nog liggen.
Deze is wel veilig -
@h4x0r666
Hallo,
Op beide sites stonden vroeger een website op.
Omdat de V1 een slechte backend had en wat opties niet had had ik er een ander systeem opgezet, deze had meer voordelen.
Enkel was het nieuwssysteem een beetje bug-achtig.Ik zag hoe concurrentie NEP (valse) software verkocht.
Dit wilde ik niet omdat ik vroeger ook zo ben opgelicht geweest.
Bij mij werkte alles, ik zocht enkel werkende software + ik maakte werkende software. Als er problemen waren gaf ik de klant een ander product dat werkte en haalde ik de andere uit de shop.Ik heb nog de V1 deze was niet bugged maar heeft minder opties.
De scripts heb ik nog liggen, de programma's krijgt u er niet bij.
Deze heb ik waarschijnlijk niet meer liggen.Ik was de eerste eigenaar, toen heb ik deze verkocht.
Edit: De domeinen zijn van ergens in 2009 geregistreerd.
-
vistaprint.nl
-