Je hoeft niet persee photoshop te gebruiken..
makkelijkere programmas: PhotoFiltre Studio x & Fireworks
Posts by Reflex
-
-
wat heb je ge googled?
-
Citaat
Inderdaad, en je ervaring is overal 0 bij, zie je profiel..
Dat maakt niet uit hij heeft het zo te zien nog niet ingevuld. -
designplace.nl/be/com
downdesign.nl/be/com
designface.nl/be/com
designenergy.nl/be/com
designstyle.nl/be/com
ze kunnen ook allemaal andersom!! -
Je kan ook gewoon uitleggen dat het niet zo is ipv meteen een waarschuwing.. ik vind het best zeikerig.. van jou
-
factiondesign.nl
designfact.nl
FACTdesign.nl -
Idee:
Misschien is het wel leuk dat als je tijdens een misdaad doet dat je een geheimde code kan tegen komen watarmee je gratis credits enzo kan winnen? ( Dan moet die script wel in alle misdaden gelden he)Ik vind hem best koel.
-
Citaat
xizo |-) is van die Joey Kindt (vertrouw jij dat, ik niet..)
one.com, ze hebben het liever niet, maar ik draaide er zelf eentje al bijna 1,5 jaar dus .. geen problemen mee gehad en lekker goedkoop!
Ik weet waar die woont dus als ik problemen heb kan ik hem vinden :d
Ik woon best dichtbij hem..CitaatZien jullie niet dat hij al een host gekozen heeft? :p
nee:p -
@Offtopic:
Het is Banditi geen Bantidi@Ontopic:
Xizo.nl misschien? -
GamepointDesign.nl
PointDesign.nl
DotDesign.nlkwamen gwn in me op:o
-
Citaat
ja dat kan
Morellow heeft helemaal gelijk je hoeft niet persee iets te downloaden om een virus in je pc te krijgen er zijn ook backdoors.. -
web 2.0 ?
-
-
Volgens mij hoort er nu een moderator te komen en die link van die gast weg te halen..
-
Citaat
Truxo, kan je hem nu niet kopen dan ik denk dat die dan namelijk al is verkocht.
K hoop ut voor jeWel mooi layout trouwens..
-
Aleks, moet die persoon ook slicen en kunnen scripten?
-
-
Citaat
Ik vind hem niet geschikt voor de verkoop; te standaard en ik vind hem niet mooi.
jou mening
-
Thanks man ik ga dr aan werken maar hoeveel denk je dat het waard is?
-
Ik probeer je te snappen maar als je ff makkelijk tekening maakt is het wat duidelijker tog bedankt!