OpenX is een mooi beheer systeem, en bijvoorbeeld Google AdSense en Mollie zijn prima advertentienetwerken.
Mocht je hogere kwaliteit sites hebben kun je ook kijken bij M4N.nl
OpenX is een mooi beheer systeem, en bijvoorbeeld Google AdSense en Mollie zijn prima advertentienetwerken.
Mocht je hogere kwaliteit sites hebben kun je ook kijken bij M4N.nl
Sommigen vinden het handig omdat ze dan overal dezelfde headers etc. kunnen plaatsen. De <head> sectie hoef je dan maar een keer te maken, en wijzigingen zijn sneller doorgevoerd.
Toch had ik zoiets gedaan met een regeltje code als:
Dat is ook het systeem wat ikzelf gebruik, lekker makkelijk. En je kunt een menu item in 1 keer op alle pagina's bewerken e.d.
Citaat van azneeh kwart over 12:P zit je in een ander land???:O
Wil ondanks de tijd even snel reageren, want 's avonds heb ik bijna geen mogelijkheid dat te doen, helemaal niet aangezien mijn week deze week heel anders is dan vorige week.
Ja, ik zit in een ander land waar we op GMT zitten, en niet op +1 (zomertijd 2) zoals in NL.
Nog formeler? Absoluut niet. Dit is gewoon, normaal Nederlands.
Sitedeals is een website waar ik ook wel eens kom ja, alleen vindt ik persoonlijk dat een groot gedeelte van de mensen daar raar in elkaar steekt. Iedereen is daar met zijn eigen ding en belang bezig, en denkt ook veel aan zichzelf.
Daarnaast, mag ik zelf beslissen op welke forums ik wel en niet kom? Dankje.
Goooedeavond. Is het al weer kwart over 11 :O
Citaat van sloosmediaToon MeerLinkforsoad: Heb je je pillen wel ingenomen ?
Chill man, dat is allemaal bespreekbaar.
En ik wil best 5000 neerleggen, als jij een site hebt die 1000 p/m oplevert. #hebjeniet.
Nee,
Ik zoek gewoon leuke afgemaakte sites, ik vraag ook geen massa-bezoekers of veel inkomsten erop.
Ik hoef geen pillen te slikken
Ik ben realistisch en normaal. Ik ben "chill", want ik zit lekker in het buitenland in de zon met een koud glas cola. Of is "chill" wat anders?
Waarom nou weer #hebjeniet toevoegen. Dat is namelijk een foute conclusie. Verder ga ik het daar niet (openbaar) over hebben.
Het enige wat ik deed was informeren, en niet vragen of ik pilletjes heb gehad.
Maar ik zal mijn dingen eens beargumenteren.:
Type websites: Websites mogen over verschillende onderwerpen gaan, met elk zijn eigen ding. Je hebt websites met enorme bakken content en dagelijks veel werk, en websites welke zichzelf draaiende houden dmv een community, zoals CriminalsPoint.
Lading crewleden: Het kan zijn dat je zelf een team hebt zitten op kantoor, en dan wil je natuurlijk geen hele club mensen erbij hebben welke zichzelf allemaal "beheerder" noemen.
Hoeveel te investeren: Sommige websites vereisen nog een aardige investering in bijvoorbeeld promotie of werk-uren. Investeren hoeft niet per se geld te zijn namelijk, maar kunnen ook gewoon uren op kantoor zijn.
Oude eigenaren compleet wegvagen: Dat gebeurd veel hoor. Dat iets wordt overgekocht en de oude eigenaren op geen enkele wijze credits krijgen. En daar hou ik niet zo van, een eigenaar welke claimt alles zelf geschreven te hebben.
Mijn websites zijn enorm veel content, welke niet dagelijks onderhoud hoeven te hebben. Ik heb nu dan niets in de uitverkoop, maar ok. Mogelijk voor later...
Zoek je volledig afgeronde websites, helemaal op orde, fantastisch en klaar? Want dan kun je het met 3-komma-bedragen grof gezegd wel vergeten. Ikzelf heb ook een aantal grotere websites, en zie daar toch minimaal 4-komma-bedragen voor :-P. Enig idee hoeveel werk er wel niet zit in die websites?
Daarnaast, kun je iets specifieker zijn? Welk type websites zoek je, wil je er een lading crewleden bij hebben, hoeveel zou je nog kunnen en willen investeren, wil je de oude eigenaren compleet laten wegvagen? En ga zo maar door
Glammiiee,
Dat klopt, maar ach. Laat ze maar. Ze worden ook al iTouch genoemd, wat helemaal erg is :-p Maar officieel is het gewoon de 3rg generation ja, en niet 3G
Zitten er nog voorwaarden aan het gebruik van het script? Contract, AV et cetera???
Als je dan meteen even zegt wat je wil weten. Nog steeds over die helderheid?
Overigens, nee, ik heb geen iPod Touch want ik vindt het de grootste meuk die Apple heeft gemaakt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.07.10 17:03:34:
Binnen 5 minuten Google-en gevonden dat hij het heeft, ja.
Dat klopt, de helderheid kan zichzelf aanpassen Mijn iPhone iig wel. Dacht (nieuwere) iPods ook.
Allemachtig, het is alweer bijna half 12!!!
Citaat van F.Remory
Sorry, maar gebruiken = illegaal. Geeft Wouter jou iets, geef ik Wouter iets.
Gebruik van ZIJN basing is legaal. Ik praat niet over afbeeldingen. Als jij denkt dat dat niet zo is dan:
- Zie ik graag een bericht tegemoet met bewijzen dat jij het copyright op de basing hebt.
- Zie ik graag een kopietje uitspraak tegemoet van een rechter dat het offline moet. Let wel op! Ons postadres is in Nederland, en daar moet dus een dubbele postzegel op. Adres via de priveberichten op te vragen. Of kom je toevallig nog in Zwolle? Dan mag je het ook afgeven bij de receptie.
Citaat van F.RemoryWie heb ik dan verdomme opgelicht zeg me dat. beschuldig me niet zonder feiten die iets bewijzen!
Ho maar weer met je lekkere gescheld joh! Doe dit potverjandozie even lekker via de priveberichtenfunctie.
Wouter, bied je hem nog aan of niet?
Citaat van JoeyB1996/v3/login.php is ook niet het goede pad voor inloggen want er staat niks voor dus je moet de CONNECTION bestanden in je public_html en in je v3 map goed zetten naar jou url en database..
Als jij /v3/login.php pakt zal hij daar automatisch http://url.ext voor zetten. Maar als je de variabele invult ($siteurl, dus niet $sitetitle) zal hij dat droppen en de nieuwe pakken.
Citaat van JoeyB1996linkforsoad kijk dan wat ik zeg. Connection...:p
1. Kijk dan wat ik zeg? Mensen proberen hier fatsoenlijk te helpen, niet afgezeken te worden.
2. Jij praat telkens over DATABASE. Of je moet snel de wijzig knop ingedrukt hebben.:slotje:
Dat heeft niets met je database te maken, maar met je file met variabelen.
Mocht in je connection.php niet $sitetitle staan, voeg die dan even toe:
Zou je daarnaast iets duidelijker kunnen zijn over je probleem? En volgens mij, maar dat kan ik fout hebben moet je je inlog formulier niet laten pointen naar /v3/login.php maar /v3/inlogger.php, maar nogmaals dat kan ik fout hebben.
Gegroet,
Simon alias Linkforsoad.
Even opnieuw. Iedereen zegt maar wat, en niets is duidelijk. Ik moet mensen om schremafdrukken vragen om normaal te kunnen zien waar ik interesse in heb... Ik hoef in een winkel toch ook niet iemand anders te vragen een foto te maken van de nieuwe TV die ik wil kopen???
Hoe ver zijn jullie ermee, wat moet er nog gebeuren? Want ik wil absoluut niet dat:
"Daar moet je nog even CSS includen" en al die zaken eigenlijk zijn "niets is af, zoek het maar uit goedemiddaaaaagg!"
Gegroet,
Simon alias Linkforsoad.
Moet zeggen dat er rond MyBB afgelopen tijd veel verbeterd is.
Dat het aan de servers ligt klopt. Maar ik vraag me af of (server side) caching geen goede optie zal zijn voor deze website. Veel dingen kunnen prime even op de cache, zodat niet al die SQL query's gemaakt hoeven te worden, want uieindelijk is MySQL je load vreter. Die webserver trekt niet veel. Wij cachen dingen als who's online, ledenlijst etc ook. Maar ook CSS en een aantal JavaScript dingen, en zelfs content zit twee uur in cache.