• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

  • Ictscripters Chat

    Jeffrey.Hoekman 26 juni 2026 om 16:21
  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

layout vraag

  • Terr0r
  • 16 juli 2010 om 11:57
  • Closed
  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 16 juli 2010 om 11:57
    • #1

    ik heb even een vraag

    ik heb nu dit

    klik

    en ik wil graag dit met de menu knoppen er in is dat mogelijk

    klik

  • SkyNet
    Skype & Microsoft
    Berichten
    3.002
    • 16 juli 2010 om 12:05
    • #2

    Dat kan..

    Maar waarom gebruik je de outgame layout van Crimesz?

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 16 juli 2010 om 12:17
    • #3

    om dat ik dat nog moet veranderen maar okee komt goed

    maar het kan dus wel okee

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 16 juli 2010 om 23:13
    • #4

    dit is rippen..8-|

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Oceans
    Professional
    Berichten
    606
    • 17 juli 2010 om 00:16
    • #5
    Citaat van JoeyB1996

    dit is rippen..8-|

    Meteen je mening klaar? ;)

    Hij heeft de source gekocht, dus is geen rippen...

    Ontopic: Zou heel de layout veranderen terr0r :cheer:

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 07:40
    • #6

    ooh ik heb niks gezegt:sst:

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • SkyNet
    Skype & Microsoft
    Berichten
    3.002
    • 17 juli 2010 om 09:11
    • #7

    Welk source heeft hij gekocht?
    Die van Crimesz?

  • Oceans
    Professional
    Berichten
    606
    • 17 juli 2010 om 11:16
    • #8
    Citaat van SkyNet

    Welk source heeft hij gekocht?
    Die van Crimesz?

    Ja :)

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 17 juli 2010 om 13:31
    • #9

    ik heb alles veranderd alleen stuit op 2 problemen

    en dat is bij aanmelden en contact

    bij aanmelden moet het allemaal een stukje bij elkaar en kleiner

    en bij contact zit een fout kijk maar klik

    wie kan mij daar bij helpen

    ps oceans zou je mischien ff online kunnen komen op msn

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 18:46
    • #10

    als je ook de paden niet veranerd heeft het ook geen nut he8-|

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 17 juli 2010 om 19:05
    • #11

    dat begrijp ik maar okee het contact venster is nu goed

    maar het inlig venster nog niet wat kan ik daar aan doen

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 19:11
    • #12

    wat zij ik nou net? database goed zetten ook idee..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.07.10 19:15:31:
    /v3/login.php is ook niet het goede pad voor inloggen want er staat niks voor dus je moet de CONNECTION bestanden in je public_html en in je v3 map goed zetten naar jou url en database..;)

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 17 juli 2010 om 19:17
    • #13

    ja weet je wat laat maar zitten

    volgens mij begrijp jij mij niet helemaal goed

    ik bedoel dus
    wat moet ik goed zetten hoe of wat moet ik doen
    om iets wat rechts staat links tekrijgen en het veld waar het in staat kleiner temaken
    vast niet in de database
    maar okee

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 19:18
    • #14

    je moet eerst toch de plaatjes op zen plaats krijgen 8-)
    nu laat die niets zien..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.07.10 19:19:32:
    en volgens mij is dit ook niet het goede topic ervoor..

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 17 juli 2010 om 19:24
    • #15

    in wel topic moet ik dan zijn ?

    ik moet alleen het aanmeld veld naar links hebben en het zwarte gedeelte wat er om heen zit mag weg

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 19:29
    • #16

    luister dan wat ik zeg mischien het banditi topic ? of je kijkt bij forum?

    ik zeg het nog 1 keer. DATABASE goed zetten.. anders kan je ook geen plaatjes zien.

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Terr0r
    Om dat het kan
    Berichten
    1.458
    • 17 juli 2010 om 19:53
    • #17

    hoezo database goed zetten wat heeft dat temaken om iets links tezetten ?

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 19:55
    • #18

    site tilte?

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

  • Linkforsoad
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 17 juli 2010 om 19:58
    • #19

    Dat heeft niets met je database te maken, maar met je file met variabelen.

    Mocht in je connection.php niet $sitetitle staan, voeg die dan even toe:

    PHP
    $sitetitle = "titel hier";

    Zou je daarnaast iets duidelijker kunnen zijn over je probleem? En volgens mij, maar dat kan ik fout hebben moet je je inlog formulier niet laten pointen naar /v3/login.php maar /v3/inlogger.php, maar nogmaals dat kan ik fout hebben.

    Gegroet,

    Simon alias Linkforsoad.

    Tijdzone: EDT
    Ziggo IP (VPN) over Comcast-lijn.

  • Jbouwen
    Joeybouwen.nl
    Berichten
    930
    • 17 juli 2010 om 20:09
    • #20

    linkforsoad kijk dan wat ik zeg. Connection...:p

    Een goed webdesign voor een goede prijs! : JoeyBouwen.nl

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

  • 9 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design