Het zal vast heel gezellig zijn onder "het dorps" gebeuren maar voor buitenstaanders is dit denk ik niet zo heel leuk. Aangezien er niet echt grote acts op de poster staan.
[offtopic]Oke sommige zeggen zolang er maar bier is (xD)[/offtopic]
Het zal vast heel gezellig zijn onder "het dorps" gebeuren maar voor buitenstaanders is dit denk ik niet zo heel leuk. Aangezien er niet echt grote acts op de poster staan.
[offtopic]Oke sommige zeggen zolang er maar bier is (xD)[/offtopic]
Nou geen meter is een beetje overdreven want hij lijkt er wel op maar niet zoveel dat ik zeg dat is een rip
ofwel deze hele conclusie zegt niks de grootste rede voor de "opstand" was dat koen nooit online was en het script nog vol bugs zit. laat staan dat er updates komen. Beetje jammer dat de voornaamste rede eruit word gelaten.
Ach joh ik denk dat wel duidelijk is geworden dat de crew niet echt goed in elkaar zit. Ik denk dat je niet meer zoveel moet verwachten van CP koen. Ik bedoel als je kijkt hoe je ons laats stikken...
:slotje:
kijk nog maar eens goed in de topics:
"voor KOEN!"
"wat heb jij over voor cp"
"CP is ziek
zie je ongeveer 20 posts van mij wat er mis is met CP
@Hoi
Even serieus volgens mij was het cas zelf die ik heb een hekel aan superior zonder onderbouwing. En aangezien ik superior gelijk geef in zijn mening om CP ben ik voor superior.
M z z l Cas want ik ben ook voor superior (xD) je staat allen vandaag...
Niks voor koen Ik hoop dat het creativedev gebeuren snel online komt!!!
Ik denk ook niet dat het om het eigenaarschap gaat maar gewoon om zaken op orde te stellen. Daarna kijken of we ons geld terug te verdienen .
150 hbeb je van mij
Er zullen na de uitslag denk ik toch geen belangrijke beslissingen komen. Omdat K.Rens gister al online was moeten we nog 13 dagen wachten voordat hij weer tijd voor CP heeft dan pas gaat hij de enquete bekijken.
Degene die ze heeft gemaakt de rest niet
Ik doe een bijdrage van 150 euro.
[offtopic]sorry ik ben niet zo rijk als major-crime ben maar een arm studentje :-D[/offtopic]
Hier nog een kopen alleen als ik de scripts erbij krijg wil ik graag geld erbij om de problemen te fixen.
1.500 euro hoorde ik net :-P(xD)
Oke waar kan ik mijn handtekening zetten voor een reorganisatie van CP crew? Ik wil ook gerust overnemen hoor hoeveel wil je ervoor ? 20 euro? 30 euro?
Koen ik denk dat straks de echte mensen die CP dragen weg gaan en jij hier achterblijft met kinderen van 12,13. Veel succes in de speeltuin straks, hopelijk krijg je nog betaald voor het oppassen van de kinderen.
Pff koen beheert de website maar doet geen scriptwerk zo werkt dat niet volgens mij. Volgens mij ben je dan van alles aansprakelijk als je het beheert. Maarja laat dan op zijn minst een scripter op CP die evt. veranderingen kan doorvoeren.