Posts by Creativ3

Mwa dit krijgt allemaal teveel media aandacht. Zulke incidenten vinden er vaak genoeg (helaas) plaats. Maar het is niet zo dat john lennon is vermoord.

Over 2 weken zijn we het weer vergeten, zo belangrijk is het waarschijnlijk.

Ik vind het een beetje bullshit hoor ;) voor kerst of andere grote feesten (mijn verjaardag :P o.a.) word nooit een mededeling topic gemaakt. En voor één of ander feest uit ierland (niemand die het kent) gaan we opeens een [MED] topic maken.

Even voor de duidelijkheid:
    dialect:
    In het dagelijks taalgebruik worden variëteiten met een klein aantal sprekers vaak als dialect beschouwd van een standaardtaal waar ze nauw mee verwant zijn. Bepalend voor de 'mate' van dialectisch zijn van een variëteit gelden doorgaans sociale criteria als de mate van verschriftelijking, het sociale aanzien, de mate van politieke zelfstandigheid van het gebied waarin de variëteit wordt gesproken en de afwijkendheid van een standaardtaal. Deze volksaardige visie wordt vaak bespot met de uitspraak 'een taal is een dialect met een vloot en een leger'.

straattaal:
    Straattaal is de mengtaal die jongeren van verschillende culturele en sociale achtergronden in het dagelijks leven spreken op school en op straat. Niet alle straattaalsprekers behoren tot dezelfde groep of subcultuur. Voor straattaal geldt, net als voor jongerentaal, dat het niet toegeschreven kan worden aan een specifieke en afgebakende groep jongeren. De straattaal bestaat niet.

Pff als dialect "verekte mongol" is ben ik napoleon (NIET DUS!)

Dude eventjes: neem gewoon een goede host koop een fatsoenlijke domein. En maak zelf een script en layout of koop dat. Anders hoef je echt van niemand te verwachten dat hij je gaat helpen hoor. Zeker als je bij het bezoeken van je site al een virus krijgt.

PS: je mag dit topic ook bij [req] zetten aangezien je om hulp vraagt.

Citaat van gamecontrol

Aangezien ik verwacht dat onder mijn reactie heel veel (puberale) reacties gaan komen van mensen die totaal geen kaas gegeten hebben van politiek kan ik het niet laten toch een reactie te plaatsen op dit vraagstuk en bijt het spits dan ook maar af;

Heel kinderachtig dat je dit post, je sluit hiermee de discussie. Want niemand gaat eronder zijn mening meer posten omdat jij (gelukkig wel enorm volwassen) even je standpunt over de rest van de reacties op CP gaat geven.

Maar bedankt voor jouw reactie want gelukkig behoor jij tot de volwassen elite die wel "kaas" heeft gegeten van de politiek.

Dude hou dit soort

Citaat

tekeneningen

eventjes voor je zelf. Dit is niks waard. Als je er echt in wilt gaan verdiepen zul je het toch niet in paint gaan maken.

Ik bedoel ik ga dit toch ook niet verkopen :-P:

Het is geen racisme hoor Dein, ik vind dat je als buitenlander gerust een accent mag hebben aan je Nederlands. Bijvoorbeeld de turken gebruiken in het Nederlands de zachte z heel vaak omdat blijkbaar een s redelijk moeilijk voor hen is om uittespreken.
    Daar heb ik geen problemen mee maar ik vind niet dat Nederlanders dat accent hoeven overtenemen. Als er iemand achter de kassa van Nederlandse komaf is en spreekt zo dat ik het niet kan verstaan spreek ik hem erop aan.
    Want dat is natuurlijk belachelijk...

Straattaal is kut en ik heb het gevoel dat mensen alleen maar dat gebruiken omdat hun ouders het dan niet kunnen begrijpen. Ik bedoel gero ? waarom niet gewoon sigaret of wiere ? Bullshit al zeg ik het zelf. Als je in nederland woont hoef je niet als een neger te praten!

basshunter je layout is erg 2005 om het zo te zeggen. De criminalsource moet nog lange tijd mee. Dus ik stel voor dat ik de layout + dynamisch css systeem maak een .tpl systeem!