Welke GSM heb jij? Welke wil je?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Maar iphone heeft geen camera aan de voorkant nu, dus die ichat lijkt me moeilijk, want de camera zit nu achter de iphone, pas bij de 4g komt de camera ook voor te zitten, dan kan je ichats houden,

Nu lijkt me dat nog niet kunnen omdat je camera achter zit, en niet voor je telefoon...

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.03.10 15:25:19:
    Of heb je er een uitbereiding voor ofzo?

• Ik heb Mokerr Mobile G666

- Tomtom (alleen amsterdam)
    - Genoeg geheugen voor 2liedjes (totaal 1 minuut)
    - FM-radio (Geen ontvanger)
    - Geen telefoonboek & berichten
    - Super sloom internet wel tot 1MB
    - Camera (appartkopen Only VGA)

Een aanraderr!

• Dan heb jij een iphone die niemand heeft, ik heb een Iphone 3g en daar op heb je alleen een camera achter,

Geef mij maar is een screenshot, met de camera die je voorop heb zitten,

En ik weet veel van de iphone, want ik hou dit 4 uur per dag in de gaten, en heb er zelf al 1 van 2 jaar oud;)

En je kan me niet vertellen dat je een iphone heb die een camera ook voor heeft, of je moet een uitbereidings setje hebben die je in je iphone ingang kan klikken, die bestaan wel

Maar er bestaan nog geen iphones met een camera voor,

Die komt pas in de 4G te zitten

Hier een voorbeeld wat de iphone 3g is:

Zie jij een camera voor zitten? Nee toch?

Dit moet ongeveer de 4G Worden:

En daar zit wel een camera voor en achter, maar die is nog niet uit!

Dus of jij heb een neppe iphone, of jij heb totaal een andere telefoon;)

MVG Georgo

• Nou, zo is apple blijkbaar, ze zijn nog maar net klaar met de Ipad, Die over waarschijnlijk 2 maanden ook in nederland komt, en kort daarna moet de Iphone 4G ( 3 of 4 maanden na de Ipad ) komen,

En waarschijnlijk ook in 64GB voormaat, mja hoe duur zal het worden met een abbonement;)

MVG Georgo

• Ik heb geen neppe het zit achter de zwarte bovenrand verwerkt.
    Net als batterij besparing aan de linker kant zit dus die camera zit rechts.
    Nee hij is niet nep, dus ga mij niet als domme voorzetten aangezien me telefoon voor me ligt!

• Geef een foto dan!, het bestaat niet!, er is nog geen Iphone die camera voor zit, als jij het zo goed weet, welke app moet ik gebruiken om mijn camera te activeren dan? want ik weet 100% zeker dat er geen camera voor zit...

Rechts achter je zwarte laag zitten sensors, die je beeld zwart maken als je belt,

Recht heb je je sensor zitten die je beeld draait, ik heb de iphone zelfs opengehad!. binnen in zie ik maar 1 camera...

Zoek jij maar is op een forum die over iphones gaat voor camera voor problemen, ... niets geen... Er zijn geen camera's voor...

Dan heb je gewoon geen Iphone... klaar...

MVG Georgo

p.s ik heb ook me telefoon naast me liggen, dat is presies de zelfde iphone 3g die je op de afbeelding staat, als jij mij een foto kan laten zien waar die camera is, dan neem ik het terug..

Maar er zit geen camera in, dat 100% zeker

• Raak niet opgefockt man jesus (xD)

Ik zit naar me oude LG Viewty te kijken die heeft het wel de 3G nog niet excuus sorry hoor (xD)(xD)(xD)(xD)

Ik heb wel Iphone, had hem direct bestelt toen hij uitkwam dus lul geen poep gast (xD)(xD)

• Komt de 4g er zo uit te zien want op internet gaan echt 10tallen ontwerpen de ronde in

• Jah, hehe, dan begrijp ik het, de LG heeft het wel,

En ik raakte opgefockt, omdat je me niet kan vertellen dat er op een 3g voor een camera zit;)
    Want ik heb hem namelijk zelf al 2 jaar, en daar zit er ook geen een voor op,

Mja je LG heeft dus ook een camera voor, en de 3g niet;)

Deze disscussie was dus helemaal niet nodig;)

MVG Georgo

• -Maikel
    Ik dacht ook anders maar dat is zeker die tabled ofzo wat ze lieten zien ?

Georgo
    We zijn allemaal mensen :p ik keek gewoon ff scheel sorry daarvoor :p
    Btw die LG viewty zuigt wel enorm al mijn knopjes werkte ineens niet meer :p
    Ben wel blij met me iphone en al die gratis funny applicaties die ze aanbieden (xD)

• @ maikel, zo komt hij er ongeveer uit te zien,

Dit is een creatie die is gemaakt van alle andere creaties die op google staan, hierbij hebben ze er ook bij staan er wel of niet op komt te staan,

Deze design is dus aandehand van wat uitgelekte patenten van apple gemaakt;)

Dus hij zal er niet presies zo uitzien, maar wel ong, kan ook totaal anders worden, mja dat is apple's keuze;)

MVG Georgo

Superior,

Ik ging ook ff te ver, Ik had het je ook kunnen uitleggen zonder dat gescheeuw erbij:p

Mja eind goed al goed ja toch;)

• Krijgt de 4G trouwens wel de optie om de batterij eruit te halen dan?
    Want bij de 3G kan dit niet wist toen niet hoe ik een vastloper moest resetten.

Is dus trucje voor: hou de bovenste (aan/uit) knop + onderin de ronde knop 7 seconden lang ingedrukt.

Dan reset hij de 3G wel handig als je dit weet tijdens een vastloper:p

• Dat is nog niet helemaal zeker,

Ik en een heel aantal mensen gaan er van uit van niet,

Ook maar 20% kans dat je de batterij eruit kan halen, mja

Apple kennende zullen ze dit niet doen, en lekker de solid case blijven gebruiken;)

MVG Georgo

ps @ superior,

Je kan ook een screenshot maken door de aan/uit knop met home button heel kort in te drukken...

• Georgo
    Kwam ik inderdaad achter :p zag ik aantal dagen geleden pas op een website toen heb ik dit getest en het werkt :p

Verder heb ik pas geleden een applicatie van TransIP gedownload kan je op je iphone domeinen controleren en direct registreren geniaal al zeg ik het zelf :p

Die 4G lijkt veel belovend maar zal niet veel afwijken van de 3G zeggen meerdere mensen.

Voor de mensen die het trouwens niet weten, je achterkant kan in verschillende kleur keuze worden besteld.
    Ik heb zelf wit maar wou dat ik zwart had aangezien je de krassen van slijtage nu wel zichtbaar is :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!