Posts by Creativ3

Pfff de zomer komt er weer aan dat betekend zonnen, vakantie, limonade met een rietje en natuurlijk kijken naar knappe meisjes! MAar ik heb mezelf voorgenomen om 3 weken lang aan 1 project te gaan scripten.

En jullie denken nee maar stan je had al osvendetta en vendet nooit komt er hier wat van. Nouja beetje gelijk is die gedachte wel natuurlijk. Het mooie is ik ga de basis van vendet gebruiken voor een nieuw project. Het heeft geen naam maar is gewoon een maffia project waar iedereen aan mee kan helpen.

De layout die ik wel gaan gebruiken is die van begangster gewoon omdat die mooi is ;) we zullen met multiviews en php5 en mysqli gaan werken. Ik zal zelf gemaakt template systeem erin gooien.

Ideeen die wij nu al hadden om het appart te maken van de rest van de sources:

- Facebook/Twitter login en registratie
    - Familie fora en chat

Wil je meehelpen of heb je ideeen post het hieronder!

MEt vriendelijke groet,
    Creativ3

PS als je een leuke naam voor deze source hebt kun je dat natuurlijk ook melden ;)

Citaat van Nillas

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

;)

Deze draai ik altijd in de zomer ;) op het gras gitaar erbij :p

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dat zeker denk dat CP heel dankbaar mag zijn met z'n grote groep mensen die hun vrije tijd hierin willen steken ;) Maar daarvoor is internet er he ;) om elkaar te helpen

Daarom lijkt het me op verzoek een goed idee ;) mensen die het echt willen weten zouden het kunnen vragen. Niet zozeer uit teleurstelling of boosheid maar gewoon als feedback.

Je kon ook punten verdienen toch? Dat iemand een opdracht moet doen bijv. dan en dan bij de bijenkorf amsterdam inchecken ofzo en dan krijg je iets?

of zit ik in de war met iets andrs xD

Geachte CP-leden,

Onlangs heb ik samen met 2 andere creatieveling besloten om de samen te gaan werken. Dit zal gebeuren onder de naam Creativ3. Het doel is om webapplicaties te gaan ontwikkelen maar we willen ons ook meer op de mobile device wereld gaan oriënteren.

Waar staan wij voor?
    Creativiteit en ontwikkeling van innovatieve applicaties.

Wat kunnen wij jou aanbieden?
    Heel veel ervaring en een leuke leeromgeving aangezien wij zelf allemaal een informatica of ontwerp achtergrond hebben.
    En natuurlijk een deel van de winst die via een uren systeem word berekend.

Wat word er verwacht van jou?

Design (1 vacature):
    - Denken en werken op HAVO/HBO niveau
    - Minimaal 16 jaar
    - 6 uur p/w beschikbaar
    - Elke dag dienen mail gelezen te worden en updates over projecten gegeven te worden.
    - Omgaan met photoshop en illustrator
    - Mooi portfolio
    - CSS en HTML beheersen

Programmeur (2 vacatures):
    - Denken en werken op HAVO/HBO niveau
    - Minimaal 16 jaar
    - 6 uur p/w beschikbaar
    - Elke dag dienen mail gelezen te worden en updates over projecten gegeven te worden.
    - PHP volledig onder de knie hebben
    - Ervaring met OO scripten
    - Database en SEO optimalisatie

Ben jij degene die wij zoeken? Geef het hieronder aan en een vacature formulier zo z.s.m worden opgestuurd.

We zijn nu bezig met afronding van de site en de backend. Er zit een heel groot communicatie systeem in verwerkt daardoor zal het voor ons makkelijk zijn om met elkaar te communiceren.

Voorbeeld project waar we al een week mee bezig zijn is een iphone applicatie waarmee je met onze helpdesk kunt communiceren snel, en status updates van de medewerkers kun zien over de klant zijn project.

Met vriendelijke groet,
    Stan van Oers

Toestemming gegeven door: Willem

Citaat van http://www.criminalspoint.com/forum/topic/13231/Based-Hosting-layout.html

40euro geboden op TBforum.

Webbasing: Klopt maar het gaat voornamelijk om de PSD.

Verkocht aan Xuna B.V