Maffiascript

• Pfff de zomer komt er weer aan dat betekend zonnen, vakantie, limonade met een rietje en natuurlijk kijken naar knappe meisjes! MAar ik heb mezelf voorgenomen om 3 weken lang aan 1 project te gaan scripten.

En jullie denken nee maar stan je had al osvendetta en vendet nooit komt er hier wat van. Nouja beetje gelijk is die gedachte wel natuurlijk. Het mooie is ik ga de basis van vendet gebruiken voor een nieuw project. Het heeft geen naam maar is gewoon een maffia project waar iedereen aan mee kan helpen.

De layout die ik wel gaan gebruiken is die van begangster gewoon omdat die mooi is ;) we zullen met multiviews en php5 en mysqli gaan werken. Ik zal zelf gemaakt template systeem erin gooien.

Ideeen die wij nu al hadden om het appart te maken van de rest van de sources:

- Facebook/Twitter login en registratie
    - Familie fora en chat

Wil je meehelpen of heb je ideeen post het hieronder!

MEt vriendelijke groet,
    Creativ3

PS als je een leuke naam voor deze source hebt kun je dat natuurlijk ook melden ;)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,

Ik zou (persoonlijk) geen maffiagame meer starten. Er zijn er al veel te veel en er is een grote kans op mislukken.

Ik zou eerder een origineel project bedenken en beginnen (omdat je het toch zelf script)
    bv. tennisgame, voetbalgame, legergame, schoolgame (misschien niet zo leuk om in de vakantie te doen, haha), enz.

Succes.

• Ja, ik weet dat dit een criminalforum is. Maar dat neemt niet weg dat hij een andere game mag maken.

Ik wens stan ook veel succes, het is hij die namelijk een keuze moet maken.

• openid login? ook wel handig omdat deze ook steeds populairder wordt en daarnaast als je toch bezig bent met zoveel mogelijk leden makkelijk in te laten loggen kan je de volgende diensten ook bij je "registratie" inmplenten:

- blogger
    - google
    - hyves
    - myspace
    - flickr
    - linkedin
    - live messenger
    - yahoo
    - wordpress

dan wordt de toegang tot het spel vele male vergroot en vergemakkelijkt.

Daarnaast als je toch bezig bent en er zal vast een betaling systeem in komen ook verschillende systemen inbouwen waaronder:

- targetpay
    - molly
    - paypal
    - wallie

en zo zijn er genoeg manieren om je game zo dynamisch mogelijk te maken naar de gebruiker toe, af en toe is het wel een h3ll om het te maken als programmeur maar stap je als game veel beter mee uit.

• Citaat van devlover

Ik ben alvast benieuwd naar de slicing ervan :)

ik ook :O

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.11 16:33:41:
    Update #2 layout is vandaag gesliced binnen gekomen! login, registratie, profiel en ledenlijst zijn erin gebouwd.

Waar ben ik mee bezig?
    Socialmedia login!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!