Posts by Creativ3
-
-
Hmm ferhat ik denk niet dat mensen de BIN normen gaan gebruiken. Waarom zouden we opeens de aanhef veranderen van een brief? Draagt helemaal niks nuttigs bij.
Dus ik blijf het gewoon zo doen, net als iedereen in Nederland:
voorbeeld:
Buildit nv
Broekstraat 88
6201 BZ MAASTRICHT
Tel. 0031 43 587 49 19
Fax 0031 43 587 49 20
E-mail [email protected]
http://www.buildit.nlArchi bv
Mevrouw I.F. Verheiden
Langestraat 45
2367 VD VOORDENMaastricht, 16 januari 2010
Betreft: offerte levering bouwmaterialen
Geachte mevrouw Verheiden,
Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur ik u onze offerte voor de levering van bouwmaterialen voor uw bouwproject in Tiel.
In de bijlage vindt u een gedetailleerd overzicht met onze prijzen voor de gevraagde materialen. De offerte blijft geldig tot 1 september 2010.
Als u interesse hebt in onze materialen, kunt u met mij contact opnemen via het bovenstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Siem Meerman
hoofd LogistiekBijlage: prijslijst
Kopie aan: dhr. G. de Vries------------------------------------------------
Wat jullie rare belgen allemaal verzinnen, heb ik niks mee te maken. Alleen h?t bier en de friet zijn er goed :D:$.PS soms ben ik weleens jaloers op jullie na?viteit en onverschilligheid :p.
-
Gaat dit over banditoswar.com of .com.nu ?
-
Hmm heb je al een layout?
-
mwa is toch redelijk simple ^o) je maakt bij users in de database een nieuwe row met admin waar ze 1 of 0 inkunnenvullen.
en dan if user admin gelijk is aan 1 echo´ de funties ´;
Ik heb dat btw nooit bij wordpress gedaan hoor (xD) maar dat lijkt me de beste oplossing.
-
Mijn vriendin is sexy:
ow wacht nee sorry dat is een foto van mijn moeder ^o)
hier:
BTW die haringen zijn wel zo HOT (L)(L)
-
alls ik op berichten klik krijg ik dit:
XSS-Injectie is mogelijk!
Zie http://www.SiteSafe.nl voor meer informatie
klinkt niet goed...
PS: ingelogd als test
-
@releas nu.nl is een grote site hoor! Als je daarbij op de voorpagina staat is dat gewoon nice hoor. En als ik z'n bericht lees wil ik het spel altijd wel even zien.
-
TCB home waar is de vertaling?
-
Graag voorbeelden ja! ik heb straks een heel spel die ik wil gaan laten vertalen naar Duits Frans en Engels..
-
Citaat van Superior
mafiabase
Komt ook nog bij dat alle bugs met hulp van leden verholpen zijn.
Er zit dus niks van lars bij, maar aangezien er hier behoorlijk wat luie mensen zitten heeft lars alles erin gemaakt met hulp.@Stan
Bewijst maar weer eens hoe laag je reageert, kleuter -_-klopt zo maak ik mijn layouts:
http://www.steunpuntgok.be/ima…ndenbranden_verhelst3.JPG :cheer::cheer: -
Citaat van Superior
Jongens reageer dan gewoon niet, waar is dat schelden nou weer voor nodig?
Alleen omdat je je zin niet krijgt soms?Zoek een leven...
... http://www.stevepavlina.com/bl…pose-in-about-20-minutes/
-
-
-
-
Haha mooie gratis vorm van promotie (xD)
-
Citaat
jaja je ziet het goed
ik ga osbanditi verder ontwikkelen en zal ook osbanditi heten...
ik hoop dit van je mag Lars?
iniedergeval de site staat al online.
osbanditi.tk
of osbandit.co.nr of anewhopedl.ismywebsite.comalleen Lars heb ik nog een klein vraagje?
als ik een nieuw bericht krijgt zegt ieje hebt een nieuw bericht daarna stopt hij met laden van de pagina?
MVG
admin (giotjuh) de (nieuwe) owner van osbanditiJa je hoort het goed ik zat er aan te denken om de nieuwe eigenaar van Philips te worden. Ik vind het alleen niet nodig om er een nieuw topic voor aantemaken. Maar ik heb alvast een site online gezet philips.tk philips.freehosting.com philips.noob.com .
Ik had alleen nog een klein vraagje aan Gerard Kleisterlee (bestuursvoorzitter philips) als je z´n lamp in elkaar zet moet dan de plus rechts of links?
Hopelijk kunt u mij helpen...
Met vriendelijke groet,admin (stan) de (nieuwe) owner van Koninklijke Philips Electronics N.V.
-
Wie die mongolen die de stenen gooien?
-
@ferhat ja waarom denk je dat wij zo doen. Ik ga toch ook geen liedjes vragen op het forum hier? Al weleens naar de forums hier gekeken dat gaat over internet etc.
En ik kan toch aan 1 zin niet zeggen welk liedje het is.
-