Posts by Creativ3

Hmm ferhat ik denk niet dat mensen de BIN normen gaan gebruiken. Waarom zouden we opeens de aanhef veranderen van een brief? Draagt helemaal niks nuttigs bij.

Dus ik blijf het gewoon zo doen, net als iedereen in Nederland:

voorbeeld:
    Buildit nv
    Broekstraat 88
    6201 BZ MAASTRICHT
    Tel. 0031 43 587 49 19
    Fax 0031 43 587 49 20
    E-mail [email protected]
    http://www.buildit.nl

Archi bv
    Mevrouw I.F. Verheiden
    Langestraat 45
    2367 VD VOORDEN

Maastricht, 16 januari 2010

Betreft: offerte levering bouwmaterialen

Geachte mevrouw Verheiden,

Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur ik u onze offerte voor de levering van bouwmaterialen voor uw bouwproject in Tiel.

In de bijlage vindt u een gedetailleerd overzicht met onze prijzen voor de gevraagde materialen. De offerte blijft geldig tot 1 september 2010.

Als u interesse hebt in onze materialen, kunt u met mij contact opnemen via het bovenstaande e-mailadres of telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Siem Meerman
    hoofd Logistiek

Bijlage: prijslijst
    Kopie aan: dhr. G. de Vries

------------------------------------------------
    Wat jullie rare belgen allemaal verzinnen, heb ik niks mee te maken. Alleen h?t bier en de friet zijn er goed :D:$.

PS soms ben ik weleens jaloers op jullie na?viteit en onverschilligheid :p.

mwa is toch redelijk simple ^o) je maakt bij users in de database een nieuwe row met admin waar ze 1 of 0 inkunnenvullen.

en dan if user admin gelijk is aan 1 echo´ de funties ´;

Ik heb dat btw nooit bij wordpress gedaan hoor (xD) maar dat lijkt me de beste oplossing.

nee jij bent hier dom... flikker een end op man. Je hebt een ideetje over een source uit te gaan bereiden. En je kan niet eens een fatsoenlijk domein betalen. Daarnaast noem je jezelf de owner hiervan.

LIKE WE CARE! JUST FACK OFF

Ga lekker ergens anders nutteloze topics spammen!

Gefeliciteerd ermee Giotjuh... Denk je dat wij als CP-ers om dit soort topics zitten te wachten. Ik maak toch ook niet voor elk nieuw project op CP een topic aan?

BTW je hebt er niet eens wat aan gedaan dus je kunt ook niks laten checken.

Ja je hoort het goed ik zat er aan te denken om de nieuwe eigenaar van Philips te worden. Ik vind het alleen niet nodig om er een nieuw topic voor aantemaken. Maar ik heb alvast een site online gezet philips.tk philips.freehosting.com philips.noob.com .

Ik had alleen nog een klein vraagje aan Gerard Kleisterlee (bestuursvoorzitter philips) als je z´n lamp in elkaar zet moet dan de plus rechts of links?

Hopelijk kunt u mij helpen...
    Met vriendelijke groet,

admin (stan) de (nieuwe) owner van Koninklijke Philips Electronics N.V.