Posts by Creativ3

Citaat van mike

Zo dat is lang geleden dat ik daar ben geweest. Inderdaad een hele mooie camping. Een aanrader. En de vrouwtjes toen die tijd daar. Zeg maar niet zoveel. Echt een aanrader.

héhé zeker ik vond de camping niet zo heel bijzonder (daarom namen wij 2de keer een huisje)maar de vrouwtjes (L) hoppa elke dag een ander (xD) just joking (elke dag 2 andere natuurlijk..) maar de sfeer op renesse is wel heel leuk! alleen je moet wel een klein beetje gedragen anders krijg een z´n verbod en mag je daar 2 jaar niet komen. Een vriend van mij gebeurd..

toen ik 16 en 17 was naartoe geweest met een tentje echt nice! maar ik ga dit jaar met een aantal vrienden naar de VS surfen (xD) lang voor gespaard maar ik ga laatste tijd niet zo heel graag meer met het vliegtuig :S

kijk ik vind het niet erg hoor, maar je had het wel even kunnen vragen. Ik had gezegd dat deze voor die battle was en dat ik als beloning voor de mensen die mee hadden gedaan hem zou slicen en inbouwen. Maarja nu is hij al gesliced... (xD)

weetjes:

* Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. ( Niet echt de moeite dus!)

* Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren. ( hm, dat begint er al meer op te lijken.)

* Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. ( In mijn volgende leven wil ik een varken zijn.). ( Hoe zijn ze hier achter gekomen?En waarom? Ik wil 't eigenlijk ook niet weten!)

* Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorieen per uur.( Kan nog steeds niet uit over die varkens) . ( Trouwens, niet uitproberen thuis. Misschien op het werk?)

* Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die sex voor het plezier hebben.( Dus daarom glimlacht flipper altijd!).(( Maar varkens krijgen 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk!)

* De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong. (Hmmm.............)

* Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen. ( Als je tweehandig bent, mag je het verschil dan delen?)
    :p bron http://www.lachmee.nl/Teksten/Weetjes.htm

Kijk jongens het is al zielig voor lars dat hij het zo laag gaat voor z´n groot potentieel project. 20 euro dat is toch niks... Dan moet je niet gaan zeuren over de opties want je hebt wel layout registreren inloggen en domein etc.

Gangstawar

Ik zou eventjes bellen en eerst vriendelijk en daarna een beetje dreigend worden. Als je dan nog steeds niks krijgt. Zeg je dat je anders even langskomt. Daarna ga je erlangs en vraag je waarom ze niet willen betalen, want dat is natuurlijk belachelijk.

Je hebt dan daarna al gedreigd met aangifte, dit zou ik dan ook doen bij de politie gewoon. Want uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om het geld maar om die mensen zelf aantepakken. Als BV zullen zij slecht in hun schoenen staan wanneer er aangifte word gedaan aangezien je alle gegevens hebt. En je kunt tevens op internet op zoveel mogelijke juridische sites plaatsen dat ze niet te vertrouwen zijn.

Dan weer terug naar je geld, ga gewoon een keer langs kijk die vent diep in zijn ogen en vraag waarom je het geld niet krijgt. Maar ik had begrepen uit je begin posts dat er geen vast bedrag was neergezet?

Dan nog verder over de `BV´, waarom zou een bedrijf geen 18.000 euro overhebben? Zeker een middelgrote restaurant is wel handig als die een BV beginnen. En 18.000 euro is niet zo heel veel als je weet dat het meer waard gaat worden. Mijn vader moes destijds 750.000 gulden ingelegt om zijn plaats in het bedrijf te kopen. Om maar aan te geven dat 18.000 niet zo veel is want je bedrijf groeit waarschijnlijk snel.

Hmm de beste source? Volgens mij zijn alles sources zowat bagger van criminals. Maar daar gaat het niet om het idee van een crimegame beginnen is gewoon verre van uniek. Zeker omdat iedereen banditi of criminolz of crimeclub (wat echt de slechtste source ooit! ik snap niet wat mensen daar zo goed aan vinden)
    online pleuren en niet eens de layout veranderen laat staan scripting.

Ik zou zeggen maak eerst een goed plan voor dat je criminal game begint zorg dat het heel uniek is en daarna zou ik het zelf gaan scripten of mensen zoeken die kunnen scripten. Dat is je enige kans op succes...

Ze zaten in een vliegtuig vanuit zuid afrika (een plek waar ook redelijk veel nederlanders wonen) naar amsterdam.

Volgens mij..

Beste CP-ers,
    Ik kreeg net een triest telefoontje dat een grote groep nederlandse mensen is omgekomen tijdens een vliegtuigramp vanmorgen. Zover we nu weten zijn er 62 nederlanders omgekomen.
    Ik heb het gegoogled.

Veel doden bij vliegtuigcrash Libië
    (Novum/AP) - Een Nederlandse jongen heeft de vliegtuigramp in Libië overleefd. Minstens 96 mensen zijn echter bij de crash omgekomen. Dit heeft de Libische minister van verkeer, Mohammed Ali Zaidan, woensdag bekendgemaakt. Volgens premier Jan Peter Balkenende zijn er onder de doden tientallen Nederlanders.

De Airbus-330 van de Libische luchtvaartmaatschappij Afriqiyah Airways kwam met 93 passagiers en elf bemanningsleden aan boord uit het Zuid-Afrikaanse Johannesburg en stortte neer toen hij wilde landen op het vliegveld van de Libische hoofdstad Tripoli.

Ik wens de mensen die familie leden hebben verloren of vrienden enorm veel succes.

dudes stop met het bumpen van dit topic.. heeft toch geen zin? Ik zie heel de tijd dat deze bovenaan staat en dan denk ik dein is terug wat niet zo is. En we hebben niks om over te discussiëren.

Dein's deadline zou niet in gevaar komen zei hij pas geleden maar hij had enige vertraging. dit was ergens in juni. Wacht het nog maar even af jongens..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.10 08:37:05:
    nog 1 maand hopen dat de deadline word gehaald!

probeer maar eens met rand tussen twee hele grote getallen
    bijv. rand(10000000000000000000,10000000000000000000000000000) volgens mij moet dat niet lukken.

Darsstar edit: rand(1e19, 1e28) bedoel je dus?

Je zult hem inderdaad moeten slicen. En nee er bestaat geen 1 programma die kan slicen zoals een mens dus ik zou het gewoon zelf leren.

Google op slice/base tutorial daar vind je er 1 van webmastercity die is wel goed..

PHP
    $prob = rand (1,2); //Dit is lijn 142 

if($prob == 1){ 
    $error = mis; 
    } 
    elseif($prob == 2){ 
    $error = yes; 
    }

maar ik zou gewoon de functie mt_rand gebruiken

PHP
    $prob = mt_rand(1,2); //Dit is lijn 142 

if($prob == 1){