Uitgaande dat je criiminals blue wilt gebruiken lijkt me niet da thet een zeer eigentijds en goed script gaat worden
Posts by Creativ3
-
-
Gewoon een gedeelte [app]
ben ik wel voor
-
-
Na hoeveel uur na het laatste bod krijgt de hoogste bieder hem? Wat zou slicing erbij en outgame erbij kosten?
-
Ik koop helaas niet zo heel veel voor android. Voor alle muziek betaal ik wel. Maar app's kun je tegenwoordig makkelijk gratis downloaden. Zeker voor die 10 cent moet je weer helemaal je creditcard pakken.
-
Ja ik zou ook graag een app willen!
-
gratis .. dat was toch de vraag ook?
-
Ik wil design wel maken!
-
Er zijn eerder design contests gedaan onder leden voor nieuw CP design. Als ik het goed heb. Alleen daar is nooit door CP zelf gebruik van gemaakt.
Verder denk ik inderdaad dat er iets gedaan moet worden tegen offtopic berichten. Want begint me de keel uit te hangen. IEmand start een verkoop topic en het loopt vol met berichten over o.a. prijs en de kwaliteit van het product. Ipv dat ooit iemand gewoon een bod doet.
Aantal ideeen van mijn kant hiervoor:
- Maak per bericht een knop van report
- 5 reports per bericht, wordt een bericht automatisch onzichtbaar gemaakt. Iemand van de crew kan dan later ernaar kijken en als hij toch goed is weer zichtbaar maken.Nog even over die rating van personen. Net als bij sitedeals z'n reputatie systeem gaat hier denk ik niet werken. DAar is het (met alle respect) iets te kinderlijk voor. De mensen die op CP zitten zijn nml allemaal jonger als die op SD zitten.
Wat wel kan is per topic dat de topicstarter kan kiezen wie het beste antwoord heeft gegeven. Daarvoor krijgt degene die dat antwoord heeft gegeven weer een punt voor. Bij bijv. 25 punten krijgt hij een status van "senior member" ofzo. En per offtopic bericht die word gerapporteerd gaat er weer 1 punt af.
-
heb demo acc.
user: demo123
pass: demo123 -
Geachte,
Ik en stan zijn bezig geweest nieuwe layout Creativ3.
Graag uw mening erover in volgende formulier:
Minpunten:
Minpunt, onderbouwingPluspunten:
pluspunt, onderbouwingcijfer 1/10 en evt. waarde.
Er zit een fout in de footer door codedpreview. Die weten we al dus hoef je NIET meer te melden..
http://www.codedpreview.nl/lay-out.php?id=117577
dat is de layout.
Met vriendelijke groet,
iz -
Gehad met dank aan Guitar! :slotje:
-
Geachte,
Zou graag 1 euro paypal van iemand willen overkopen. Op welke manier dan ook
Ik maak wel een 3 euro terug over of ik bel wel naar een telefoon nummer al s dat nodig is.
Alvast hartstikke bedankt,
Stan -
Maar dit is oude G4G layout?
-
Doe een suggestie
er is een budget voor. Zou alleen liever mensen hebben die achter het project staan i.p.v. iemand in te huren. Aangezien de opdracht relatief is en eruit word gegaan van de creativiteit van het team
-
Aangemeld op msn
Mensen die geintresseert zijn stuur maar je msn op
Kn je vragen stellen etc.
-
Geachte CP-leden,
Wij zijn op zoek naar mensen die ons meehelpen met een nieuw concept maffiagame. Samen met deze mensen zullen wij vanaf het denk process en brainstormen tot het afmaken van de game samenwerken.
Het gaat hier om een totaal nieuw project niet vanuit bestaande sources. We hebben al een aantal ideeen en hopen iets meer de social network kant op te gaan met deze game.
Zijn er mensen die enthousiast zijn om mee te helpen hieraan, als scripter of als designer?
En voldoe je aan de volgende eisen:
- Betrouwbaar
- Zakelijk en gericht werken
- Beschikbaar voor een lange termijn project
- Creatief en wil niet terug vallen in het oude concept van maffiagames
- Minimaal 15 jaar
- Kan goed in teamverband werkenDan kun je meedoen aan dit project. Er is een inkomsten regeling die zal worden vast gelegd in een contract. Alle inkomsten zullen eerlijk worden gedeeld.
We zien erg uit om dit in een team te gaan maken. We zijn nu met 2 man en we zouden graag nog 2 scripters en 1 designer bij willen hebben.
Met vriendelijke groet,
Creativ3Toestemming gekregen van R.Jipping
-
Alle rechten van deze layout liggen in handen van Stan van Oers?
-
Zou zeggen rond de 250,- is niet heel veel voor z'n grote source uniek. Erbij zeggend dat het misschien uniek gescript is maar de opties verreweg van uniek. Het blijft het oude concept maffiagame. Als ik een beetje rond kijk zal de scripting ook niet echt vernieuwend zijn stel dat het nu met framework was gemaakt dan zou het aantrekkelijker zijn.
Je moet denken in vraag en aanbod, waarom zouden mensen jou script kopen? Wat heeft het voor meerwaarde dan alle andere maffia scripts?
-
HACKED
HEEL simpel ook