Beste cp ,
is er iemand die mee wilt werken aan bloodbullet.nl het is de bedoeling dat we vanuit criminalsblauw gaan bouwen.
Als we winst maken word het verdeeld maar ik hoef geen deel er van.
mvg , binkkie
Beste cp ,
is er iemand die mee wilt werken aan bloodbullet.nl het is de bedoeling dat we vanuit criminalsblauw gaan bouwen.
Als we winst maken word het verdeeld maar ik hoef geen deel er van.
mvg , binkkie
Kan u scripten ?
Wat is er te doen ?
ja ik kan scripten
en er is veel te doen sommige dingen moeten worden verbeterd menu veranderen.
En sowieso kunnen we de free slice gebruiken die hier op CP staat
Van alles
Uitgaande dat je criiminals blue wilt gebruiken lijkt me niet da thet een zeer eigentijds en goed script gaat worden
Het is inderdaad zeer oud gescript, dus dat zou je al helemaal moeten omzetten?
Dan kan je misschien beter vanaf 0 beginnen, indien je dit kan?
Inderdaad.
Trouwens 'maffia' games maken geen succes meer!
Citaat van K-JoniauxInderdaad.
Trouwens 'maffia' games maken geen succes meer!
Komt omdat je een slechte game manager bent Geld ook voor Memtimjojo.
Maffiagames kunnen veel opleveren, alleen moet je kunnen promoten wat de leden hierboven niet kunnen. Steek er is geld in!
@ontopic Binkkie heb je ook budget om gelijk knallend online te gaan? Wanneer het is herscript.
@malik ja op welke vlak bedoel je dat domein heb ik.
Promotie weet ik genoeg mensen voor.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.12 16:10:03:
En ja ik kan ook een ander script kiezen criminolz of banditi of time2kill
Nee heel het concept maffia browser game moeten herschrijven. Veel meer in het visuele gedeelte gaan steken. En gescript in een framework die op meerdere platvorms toegankelijk moet worden.
Geld dit dan ook voor je zelf want je kocht ook ooit mafiaforce over en loopt ook voor geen meter, lig dit dan ook aan je management.
Citaat van MalikKomt omdat je een slechte game manager bent
Geld ook voor Memtimjojo.
Maffiagames kunnen veel opleveren, alleen moet je kunnen promoten wat de leden hierboven niet kunnen. Steek er is geld in!
@ontopic Binkkie heb je ook budget om gelijk knallend online te gaan? Wanneer het is herscript.
Malik heeft gelijk.
Iedereen denkt dat je er al bent met een script en een domeinnaam. Not.
Je moet er echt veel geld in durven steken, want het betaald zich wel weer uit.
Daarnaast moet je (zei ook al iemand) meer op het visuele gedeelte richten, en wat heel belangrijk is: Social media erbij betrekken.
Laat mensen inloggen via Facebook, als ze level up gaan kunnen ze dat sharen (waar je dan een extra bonus voor geeft). Dit is leuk voor hun, maar het levert jou ook weer extra (gratis) promotie op..
@ Binkkie
Ik zou geen maffia game maken omdat er al 1.000.000 games bestaan die allemaal op elkaar lijken alleen een andere vormgeving.
Het tijdperk begon met criminals rood en blauw.
En moet nu wel eens even afgesloten worden.
Als je echt veel leden aan wilt trekken zou je een travian achtig spel moeten maken of een piratenspel.
Want maffia is verledentijd en gaat je niks opbrengen kost je meer tijd en geld dan wat je krijgt.
Grepolis is vrij moeilijk, moet je kennis hebben van java
Weet niet of dit het geval is?
Ik wil niet gaan modereren in dit topic maar in de topic titel staat maffia game, en wat maakt het nu uit of er al veel zijn of niet.
Zien jullie zelf niet dat het topic wordt 'verpest', de TS zit te wachten op mensen voor hem te helpen, niet om jullie mening over wat goed is of niet
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!