[offtopic]Hoe weten we dat we nu niet opgelicht worden? Want eigenlijk ben je al tig keer verbannen voor oplichting. [/offtopic]
Posts by Creativ3
-
-
Hmm ik snap het voordeel niet?
Sorry want je gebruikt zelf gratis hosting dus hosting bied je eigenlijk niet aan. Daarnaast kan bijna iedereen toch wel een Banditi game online zetten.Je zou beter een Ebook kunnen maken met hoe je verschillende scripts online kunt zetten.
-
-
Leuk dat je een topic maakt over politiek maar dit is eigenlijk totaal niet lachtwekkend.
[offtopic]als je dit lachwekkend vind snap ik wel dat je op de PVV stemt die mensen zijn ook volkomen de realiteit verloren.[/offtopic]
Hopelijk word dit topic zsm geslotenwant het gaat nergens over
-
Hmm vind eigenlijk best wel raar dat je hier z'n topic moet openen als je alleen maar mag zeggen voor welke club je bent.
-
Welke Club? :
Lazio Roma
Waarom? :
Heb een soort band met Rome in het algemeen en vind Lazio mooie club qua sfeer. Net iets minder netjes als A.S. Roma.Maar heb eigenlijk niks met een club vind alleen mooi voetbal leuk. Ik voetbal zelf ook al heel lang en daardoor moet je als je 6 bent een favoriete club kiezen en dat is bij mij PSV. Maar heb liever dat psv mooi verliest als slecht wint.
-
-
Oke ik ben nu 4 weken in australie, daarna zal dit project hervat worden.
-
Ik heb destijds ook een iphone aangeschaft en je kunt hem gewoon jailbreken + multitasking erop zetten. Die combinatie is heel handig want dan kun je dus spellen downloaden terwijl je bijv. op internet zit, dat kon eerst niet.
Op youtube staan een hoop filmpjes hoe dit moet doen + filmpjes wat vette apps zijn voor de ipod.
-
Het gaat mij vooral om de corruptheid van Blatter hij is gewoon een crimineel maar moet je maar even google-en!
-
Aah ik heb net Nederland terug gezien (ik had het opgenomen) iets meer objectief als gister. Toen stond ik in Adam dus kon ik het niet helemaal geweldig volgen.
Maar Nederland is de verdiende verliezer en af en toe zelfs wat smerig spel maar dat kun je ook van spanje zeggen.
Vooral die overtreding van de Jong had rood moeten zijn maarja was waarschijnlijk geen opzet.
Leuk dat onze jongens het zover hebben gehaalt maar hiermee sluit ik het WK 2010 officieel af. Hopelijk gaat die Blattter mag van mij gewoon tja iets ergs mee gebeuren. Hij heeft nu commentaar op Oranje dat het geen 'fair' spel was. Maar volgens mij is daar toch een scheidsrechter voor niks gezeik dat het te hard was dan had de scheids meer rood moeten geven zo simpel licht dat.
En die Blatter heeft zelf een enorm maffia verleden en doet niks anders dan de fifa nog rotter van binnen maken. Vrienden betalen vanuit het bedrijf om 1 keer per maand te vergaderen. En die krijgen gewoon een geweldig salaris.
Dat is ook geen 'fair' voetbal dat is meer geld verdienen aan voetbal op een zwarte manier.
-
maffiasolex.nl
-
mits ik met paypal kan betalen 30 euro
-
Waarom zou je php en javascript door elkaar gebruiken ?
-
-
Cijfer: 0/10
Pluspunten: niks
Minpunten: niks
Tips: wat kunnen wij nu beoordelen als het grootste deel uit andere layouts komt?
Waarde: niks -
ach die octopus zegt helemaal niks. Zo kunnen wij zelf ook van die klote testen gaan doen (xD)
Ik bedoel waarom zouden wij ons daar anar leiden?
-
Octopussy is echt totaal niet betrouwbaar hoor dit WK had hij alles toevallig goed (ook raar dat hij alleen duitsland voorspelt als hij zo goed is)
Maar vorig EK had hij wel degelijk de finale fout! Dusja zo goed is hij ook weer niet.
Maarja Nederland speelde objectief gezien enorm slecht. Dit was de slechtste finale die ik ooit gezien heb. Nederland moest continu zichzelf redden dmv overtredingen en dode spel situaties.
Wat nederland deed vond ik weinig voetbal aan, ook spanje vond ik niet goed voetballen. Maarja de finale is een keer weer bereikt en dat is al mooi.
En mooi voetbal hoeft niet altijd inefficiënt te zijn.
-
kunnen we niet gewoon nederlands typen (xD)
-
Citaat van FerhatR
@stan kunnen we ook gewoon zeggen: NED 292393 - 1 ESP
CitaatDit topic is niet bedoeld om te discussiëren over het spel van Nederland of Spanje.
Dit topic is ook niet bedoeld om te lachen met andere hun pronostiek.
Dit topic is zeker niet bedoeld om ruzie te maken met mensen die voor een ander team zijn.