Ik ga naar parijs met mijn bandje dat word wel veel zuipen worden. Lekker een weekje uitrusten van een druk jaar met veel optredens (xD).
Vuurwerk is echt zinloos xD
Ik ga naar parijs met mijn bandje dat word wel veel zuipen worden. Lekker een weekje uitrusten van een druk jaar met veel optredens (xD).
Vuurwerk is echt zinloos xD
@maviose sorry dat ik het zeg maar je bent echt heel laag bezig. Deze meneer verdient niet op deze manier behandeld te worden en dit is weer een zwart topic CP.
Vertrouw je het niet dan stuur je een pb naar de crew en zij zullen het verder behandelen. Want jij bent hier niet degene die bepaald of ze zich goed of slecht gedragen.
Nou kijk stel dat ik inlog op jou site. Dat ik dan naar een pagina kan gaan en dan doe ik importeren transip liberary.
Dan krijg je een vink lijstje ervoor en degene die je wilt verkopen vink je aan en die komen dan bij verkoop te staan.
Eigenlijk moet je een api downloaden van transip. Dat je automatisch je domeinen kunt toevoegen. Evt ook doorverzenden naar iemand.
@sloosmedia hyves gaat eraan ja xd maar facebook blijft in leven dat zit al zo verwikkelt in allerlei websites dat het niet meer weg te slaan is. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat twitter word opgekocht door facebook of dat ze samen gaan werken.
En BTW die hele google buzz is ook een flop geworden als tegenhanger van twitter.
Hyves zal veel meer gebruik gaan maken van hun leden dat is heel jammer.
Waarom heb ik nog steeds 2 sterretjes achter mijn naam terwijl ik wel kan reageren + dat de tijd al voorbij is dat ik verbannen was.
Mvg,
Stan
Euhm een bug ik kan nog reageren maar mijn username staat verbannen?
Je kan zo mooi designen met die hoogte verschillentjes en dan ga je alles in het grijs maken. Sorry man ik zou echt er meer mee doen. Meer met kleur doen en grijs in jou geval vooral vermijden.
@ robin dit zijn uitgebreide dragable divs van jquery
http://jqueryui.com/demos/draggable/
en dit zoek jij zoiets:
http://jqueryui.com/demos/draggable/#sortable
Citaat van NielsHoevel ik je gelijk geef over dat dit geen muziek is wordt er ook kwaliteits muziek gemaakt in een studio door DJs (producers dan), mijn voorkeur gaat toch uit naar de hardere stijlen maar ik luister soms ook naar andere stijlen.. Klassiek op zijn tijd kan zelfs goed zijn.
Nah kijk voor mij moet muziek organisch zijn uit een gitaar of piano komen niet uit de computer maar iedereen zijn eigen smaak he :cheer:
Jonge mensen als je op je 16de al beroemt word denk ik dat het niet veel gaat worden. Want dit is allemaal geen echte muziek dit zijn geen artiesten. Zoizo mist de wereld al artiesten van het formaat Led Zeppeling, Queen, The Beatles, The Stones en Guns n Roses.
Maar Justin Bieber heeft niet eens alles zelf gedaan de bovenstaande bands wel. Justin Bieber is het toppunt van studio muziek.
Wel mooi maar 1 ding ik vind het zo lomp overkopen dat je een macbook op je homepage zet. Waarom zou dat meer klanten trekken als het om design gaat kun je denk ik beter een potlood erop zetten. Dan laat je zien dat je niet de computernerd bent maar dat je echt creatief bent.
rating 7/10 (dit is al hoog hoor hoe kun je nu een 9,5 geven terwijl er echt websites zijn die er veel beter uit zien)
Jannick het is toch gewoon zo dat 20 mensen beter ideeen hebben als 1 iemand?
Jannick sorry maar dat vind ik echt een ondoordachte stomme opmerking. Kun je zelf niet denken.
Als mensen kunnen reageren op andermans idee kan dat idee worden verder gebouwd. Mensen kunnen aanvullingen geven of een ander idee eraan breien.
Nah komt denk meer door de sfeer die hier hangt. Mensen irriteren zich aan topics die onnodig zijn en reageren daaronder. Dan gaan mensen zich weer irriteren an die reacties en dan gaan mensen offtopic. En dan irriteren mensen zich aan offtopicberichten.
Totdat iedereen zich irriteert aan elkaar..
nice hoor :cheer:
jessewillem het is ook zo dat als er geen nieuwe leden meer gewerft worden door de personen die dan onderaan de piramide staat dat het spel is afgelopen. Iedereen verliest geld behalve de eerste persoon. Dus het moet maar door blijven gaan omdat de andere mensen anders geen geld meer krijgen en dan loopt het geldbedrag enorm snel op.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.10 15:58:25:
Als ik het zo bekijk is het trouwens meer een matrix als een piramide spel. Maar ik zie geen geld inleg dus dan zou het legaal moeten zijn toch?
Sorry hoor ik dacht dat het over 3d tv's in het algemeen ging :S. Maar ik probeer hem te behoede voor een teleurstelling. Omdat 3d tv gewoon nog weinig word gebruikt en nog in haar kinderschoenen staat.
En om dan ontopic te komen: je kunt gedownloade 3d films sinds kort met ps3 afspelen. En anders zul je inderdaad via een HDMI kabel vanaf je pc af moeten gaan.
cri zeker wel de technologie is nog niet voltooid dus de kans is groot dat het binnen nu en 3 jaar word omgegooid. Zeker bij z'n bedrag zou ik wachten maarja.
Dus het zou zonde zijn om nu 3000 euro uit te geven en er later achter te komen dat het _nog bijna niks ondersteund.
Dus ik zou zeggen denk er nog eens over na:cheer:!
Persoonlijk zou ik nog even wachten met 3d beelden heb gelezen op een forum dat er nog sterke ontwikkelingen worden verwacht.