Posts by Creativ3

Ik zou vanaf vandaag eraan beginnen. HEb eventjes een half dagje doorgewerkt en hier zitten we met UPDATE 1.

Update 1:
    -login
    -register
    - activatiemail
    -logout
    -homepage
    - laat zien of je ingelogd of uitgelogd bent.

Maar even voor de duidelijkheid heeft de host hem eraf gehaalt of de persoon zelf? Want er staat wel in dat hij het wel opnieuw wil gaan aanbieden.

Robin dit is makkelijker gezegt dan gedaan met het gedrag van sommige leden op CP dat weet jij zelf ook. Dan koopt 1 iemand een licentie en speelt hem door aan heel veel mensen.

Tja coderen is misschien wel een oplossing. Of gewoon weg geven aan een select groepje leden. Dus mensen die wij goed kennen van cp etc.

Forum is extern dat is jammer. Leden houden van een beetje contact naar elkaar. Maar nu is je forum totaal inactief.

Als je kijkt naar grote games bijv. Maffiabaas.nl die hebben ook een enorm forum (enorm qua posts) omdat er tijd zit waarbij je moet wachten. DAn haken mensen af als je een form hebt kunnen ze spammen.

Btw crimeclub is illigaal en de slechtste source ooit! Dus ik zou het veranderen.

Goede punten: het is gewoon een goede layout!

verbeterpunten: maak alles groter nu is het bijna onleesbaar?

cijfer: 6,5

evt. waarde :15 euro

zou je hem kopen: ja!

Cijfer: 6/10
    Pluspunten: Layout
    Minpunten: Duurt echt een uur voordat je link geladen is.

Zou je hem gebruiken: nee
    Zo ja waarom?:
    Zo nee waarom niet?: Voldoende concurrentie zou niet echt meer inversteren in z'n site. Want er zijn voldoende echt goed link verkorters.

Tips??:

Euhm jongens ik zal binnenkort eens een goede licentie opstellen. We weten nog niet hoe we het gaan weggeven. Betaald / grats met of zonder rechten encoded / decoded.

Natuurlijk is het wel zo dat hier veel werk in gaat zitten dat niet zomaar eventjes online zal worden geplaatst. Reken maar uit hoeveel zoiets normaal kost en dat is het geld dat ik qua tijd verlies. Dus wil wel goede regels erover.

Ik hoop dat jullie dat begrijpen?

Ik ben al bezig. Ik zal zo even wat custom errors maken. Dit is wel heel standaard.

Ja hij word object orientated aangezien wij veiligheid en preformance bij ons boven aan het lijstje staat. Ik zal vandaag of morgen een klein registreer en login scriptje maken zodat iedereen kan zien op welke manier het script eruit gaat zien.

gr,
    Stan

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.11 13:11:11:
    Nog 1 vraagje willen jullie dat er talenbestanden komen zodat hij makkelijker vertaald kan worden? Anders zou ik dat graag nu horen want dan doe ik alles met talen sets!

Hoe bedoel je verouderd? Er is onlangs een nieuwe versie 1.7 uitgebracht CI word gezien als 1 van de high performance frameworks met een kleine footprint.

Nieuwe versie ondersteund php4 en php5 en strikt php. Dus daarin is hij niet verouderd. Multiple databases (waarvoor wij in ons geval doctrine voor gebruiken) en AJAX ondersteuning. Ik zou niet weten waarbij hij verouderd is.

Misschien moet je jezelf aanleren om dingen goed te beargumenteren. Anders begrijpt niemand iets van je reactie!