Vendetta source - Bugfixing

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil meteen in de layout werken, het is irritant als ik straks weer een nieuwe layout moet inbouwen ;).
    En vind het fijn omdat ik dan een menu indeling etc. kan maken.
    Ik neem daarom zo even met Robin contact op.

Ik heb even een voorstel.
    Wat vinden jullie van een unieke en gehele andere manier van een maffiaspel?
    Van de normale maffiaspellen bestaan er al duizenden.
    Ik heb een uniek idee.

- Het is nu 2011, dus iedereen betaalt bijna via internet.
    Waarom geen webwinkels i.p.v. gewone winkels?
    Waarom geen iDEAL, PayPal & overschrijving als betaal methodes?
    Waarom geen soort van Random Reader / Identifier idee?

Daarnaast natuurlijk wel een zwarte handel etc.
    Maar webwinkels zijn hot.
    Als iemand nog ideeën heeft, er komt binnenkort een soort van project pagina waar je je ideeën kan posten.

Wat vind je van dit idee?
    Of zeg je gewoon zo'n oldskool Vendetta source uit de oude doos halen en die ouderwetse coding verbeteren?

• Aangezien ik deze source uniek wil houden vraag ik wel een eenmalige prijs van 4,00 ofzo ervoor.
    Je krijgt dan een klantenaccount waarmee je snel en gemakkelijk de source een aantal x per dag kan downloaden en uiteraard de nieuwste fixes kan vinden.

Nog maar even een poll dan :)
    Poll: Wat vind je van het internet crime idee
    * Goed, maken!
    * Slecht, behoud vendetta

Tussenstand:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.11 13:33:59:
    Voortaan word alles op deze pagina geplaatst:
    http://icrime.unfuddle.com/

Er is een demo account:
    criminalspoint
    criminalspoint

Maar er zullen wel van die gasten zijn die het wachtwoord gaan wijzigen, dus als je inloggegevens wil moet je die bij mij aanvragen.

• Maar ik denk dat het wel eens tijd wordt om een beslissing te nemen want nu heb je al 3x een poll gemaakt van wat het moet worden (xD)
    Trouwens, ik wil ook wel helpen stuur anders even een pb met je msn, ik kan ook op het grafische gebied van dienst zijn

• Ik had nog een idee bij aanvallen. Je kiest je wapen aan de hand daarvan zullen de defense/attack waarders worden geladen. Dan moet je wachten totdat de andere player ready is. (na een bepaalde tijd niet ready begint hij automatisch zodat jij hoogstwss wint omdat hij niet online is)
    Is de andere ready moet je een cijfer combinatie drukken die op het beeld scherm komt dus er komt wss een weergave van een pijltjestoets gegeven. Jij drukt op dat pijltje en dan val je aan en dan gaat er xp bij de andere af. en zo totdat er 1 iemand dood is.

• Hoe bedoel je verouderd? Er is onlangs een nieuwe versie 1.7 uitgebracht CI word gezien als 1 van de high performance frameworks met een kleine footprint.

Nieuwe versie ondersteund php4 en php5 en strikt php. Dus daarin is hij niet verouderd. Multiple databases (waarvoor wij in ons geval doctrine voor gebruiken) en AJAX ondersteuning. Ik zou niet weten waarbij hij verouderd is.

Misschien moet je jezelf aanleren om dingen goed te beargumenteren. Anders begrijpt niemand iets van je reactie!

• Ja hij word object orientated aangezien wij veiligheid en preformance bij ons boven aan het lijstje staat. Ik zal vandaag of morgen een klein registreer en login scriptje maken zodat iedereen kan zien op welke manier het script eruit gaat zien.

gr,
    Stan

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.11 13:11:11:
    Nog 1 vraagje willen jullie dat er talenbestanden komen zodat hij makkelijker vertaald kan worden? Anders zou ik dat graag nu horen want dan doe ik alles met talen sets!

• Ik ben al bezig. Ik zal zo even wat custom errors maken. Dit is wel heel standaard.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!