Als er mooi achter je topic naam staat, dan gaan mensen sneller kijken :')
Posts by Shahiem
-
-
Hi,
Ik heb een Poll systeem maar als je bijvoorbeeld een stem uitbrengt dan zijn al de keuzes op 100%
Wie kan me helpen?
Voorbeeld
Code
PHP
Toon Meer<?php $pollSql = $core->mysql->query("SELECT * FROM poll"); if($core->mysql->num_rows($pollSql)) { $pollFetch = $core->mysql->fetch($pollSql); $gestemdSql = $core->mysql->query("SELECT poll_id, lid_id, stem_antwoord FROM poll_stemmen WHERE poll_id = '".$core->mysql->escape($pollFetch['id']) . "' AND lid_id = '".$core->leden->ledeninfo['eigen']['id']."'"); if($core->leden->ingelogd == TRUE) { if(isset($_POST['submit'])) { if((isset($_POST['antwoord'])) && (ctype_digit($_POST['antwoord']))) { if(!empty($pollFetch['antwoord' . $core->entities($_POST['antwoord'])])) { if($core->mysql->num_rows($gestemdSql) == 0) { $core->mysql->query("INSERT INTO poll_stemmen ( poll_id, lid_id, stem_antwoord ) VALUES ( '".$core->mysql->escape($pollFetch['id']) . "', '".$core->leden->ledeninfo['eigen']['id']."', '".$core->mysql->escape($_POST['antwoord']) . "' )"); $gestemdSql = $core->mysql->query("SELECT stem_antwoord FROM poll_stemmen WHERE poll_id = ".$core->mysql->escape($pollFetch['id'])." AND lid_id = ".$core->mysql->escape($core->leden->ledeninfo['eigen']['id'])); } } } } } echo '<strong>' . $core->entities($pollFetch['vraag']) . '</strong><br />'; $votes_sql = $core->mysql->query("SELECT COUNT(1) AS total_votes FROM poll_stemmen WHERE poll_id = '" . $core->mysql->escape($pollFetch['id']) . "'"); $votes = $core->mysql->fetch($votes_sql); if($core->mysql->num_rows($gestemdSql)) { $gestemdFetch = $core->mysql->fetch($gestemdSql); } if($core->mysql->num_rows($gestemdSql) == 0 && $core->leden->ingelogd == TRUE) { ?> <form action="" method="post"> <?php } echo '<table>'; for($i = 1; $i <= 10; $i++) { if(!empty($pollFetch['antwoord' . $i])) { $antwoord_votes_sql = $core->mysql->query("SELECT COUNT(1) AS antwoord_votes FROM poll_stemmen` WHERE poll_id = '".$core->mysql->escape($pollFetch['id']) . "' AND stem_antwoord = '".$core->mysql->escape($i) . "'"); $antwoord_votes = $core->mysql->fetch($antwoord_votes_sql); if($votes['total_votes'] != 0) { $percentage = ((round(($antwoord_votes['antwoord_votes'] / $votes['total_votes']), 4)) * 100); } else { $percentage = 0; } echo '<tr>'; if($core->mysql->num_rows($gestemdSql) == 0 && $core->leden->ingelogd == TRUE) { ?> <td><input type="radio" name="antwoord" value="<?php echo $core->entities($i); ?>" /></td> <?php } echo '<td>'; if($gestemdFetch['stem_antwoord'] == $i) { echo '<i>' . $core->entities($pollFetch['antwoord' . $i]) . '</i>'; } else { echo $core->entities($pollFetch['antwoord' . $i]); } echo '</td> <td><div style="background: url(\''.ROOT.'img/poll_bar.png\') no-repeat bottom left; width: ' . $percentage . 'px; height: 15px; float: left; margin: 1px 0 0 0;"></div></div></td><td><i>' . $percentage . '%</i></td></tr>'; } } echo '</table>'; if($core->mysql->num_rows($gestemdSql) == 0 && $core->leden->ingelogd == TRUE) { ?> <input type="submit" value="Stem" class="inputVeld" name="submit" /> </form> <?php } echo 'Totaal aantal stemmen: ' . $core->entities($votes['total_votes']); } ?>
-
Hi,
Ik heb een ref systeem maar als je bijvoorbeeld een id die niet besaat invult dan zet hij die id in de database.
Hoe zorg ik er voor dat ie dat niet doet?
Code
PHP
Toon Meerif($core->fouten->aantal() == 0) { if(isset($_GET['ref']) && ctype_digit($_GET['ref'])) { $refId = $_GET['ref']; $Query = $core->mysql->query("SELECT 1 FROM leden WHERE id = " . $refId); if(mysql_num_rows($Query)) { $core->mysql->query("UPDATE leden SET playPoints = playPoints+5 WHERE id = " . $refId); $core->mysql->query("INSERT INTO uilenvleugel ( verstuurder_id, ontvanger_id, datum, onderwerp, inhoud ) VALUES ( 'Systeem', '".$core->mysql->escape($refId)."', NOW(), 'Je hebt er een kind(referral) bij!', '".$bericht = 'Hey, '.ucfirst($core->entities($_POST['naam'])).' is een kind (referral) geworden van je. Je hebt 5 playpoints gekregen met de behaalde referral. Groeten, HogwartsCastle Crew'."' ) "); } } else { $refId = 1; } $core->mysql->query("INSERT INTO leden ( naam, wachtwoord, email, ip, nieuwsbrief, aangemeld_op, ref_id ) VALUES ( '".$core->mysql->escape(strtolower($_POST['naam']))."', '".$core->mysql->escape(hash('sha512', hash('sha256', SALT.$_POST['wachtwoord1'].SALT)))."', '".$core->mysql->escape($_POST['email'])."', '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."', '".(isset($_POST['nieuwsbrief']) ? 1 : 0)."', NOW(), " . $refId . " ) "); $core->mysql->query("INSERT INTO uilenvleugel ( verstuurder_id, ontvanger_id, datum, onderwerp, inhoud ) VALUES ( '0', '".$core->mysql->insert_id()."', NOW(), 'Welkom op HogwartsCastle!', '".$bericht = 'Ha die '.ucfirst($core->entities($_POST['naam'])).' Ik ben Rubeus Hagrid, de jachtopziener van Zweinstein. We motten eerst je spullen kopen die je nodig hebt voor je opleinding op Zweinstein. Je ouders hebben je 200 galjoenen, 50 sikkels en 200 knoeten gegeven voor je schoolspullen. Maar ik mot even wat doen voor Perkamentus dus ik zie je bij de WegisWeg. Klik <a href="'.ROOT.'benodigheden"><strong>hier</strong></a> voor je benodighedenlijst. Doei, '.ucfirst($core->entities($_POST['naam'])).''."' ) "); echo '<div class="gelukt"> Je bent succesvol aangemeld. Je wordt door gestuurd naar de loginpagina! </div> <meta http-equiv="refresh" content="3; URL='.ROOT.'inloggen" />'; $showform = FALSE; } else { echo $core->fouten->weergeef(); }
-
Ik zelf heb het geleerd van codes bewerken of met codes te experimenteren.
-
Het maakt wel degelijk uit of het valid is of niet als je het teminste cross-browser wilt hebben.
-
1e euro of niks. Namelijk om de volgende redenen:
- Basing is slecht
- Design is slecht
- Systeem weet ik nietDus ik denk dat je alleen voor je systeem en domien nog wat kan krijgen.
-
Het is beter als u 2 divs aanmaakt met bijvoorbeeld:
Links en rechts, de dingen die links horen zet je links en de andere rechts.
Je geeft ze dan een breedte: width. En ook een float: left.
Hopen dat je met dit iets verder geholpen bent.
-
Goedendag,
Ik bied 2 domeinnamen van me , die ik niet meer gebruik.
Storyofcrime.nl
Register: One2xs.com
Geldig tot: 11-10-2010Yourbrowsergame.eu
Register: One2xs.com
Geldig tot: 14-04-2011Veiling
Startbod €5,-
Opbieden met €1,-
Buy Now €20,-Los kopen: €10
Betalings mogelijkheden:
Paypal of Wallie
-
Het is al opgelost door iemand anders. Nog bedankt
-
De pagina loopt nu vast omdat er volgensmij iets mis is in de query.
-
Werkt helaas nu niet
-
Hieronder zie je hoe het eruitziet. Nu streept hij wel maar hij verdubbelt de boeken door de while.
PHP
Toon Meer<?php include 'includes/config.php'; include 'includes/header.php'; if($core->leden->ingelogd == true) { $BenodighedenQuery = $core->mysql->query("SELECT g.id, g.artikel_id, g.lid_id, b.id, b.artikel_id, l.id, l.toverstok FROM leden l, benodigheden b, gekochte_spullen g WHERE l.id = ".$core->leden->ledeninfo['eigen']['id'] ." AND g.lid_id = l.id AND b.artikel_id = g.artikel_id "); ?> <h1>Benodighedenlijst</h1> <div id="contentgedeelte"> <strong>U N I F O R M</strong><br /> 1. Drie effen werkgewaden (zwart)<br /> 3. Eén paar beschermde handschoenen (drakenhuid of soortgelijk)<br /> 4. Eén wintermantel (zwart, met zilveren speld)<br /> <br /> <small><strong> N.B.: Alle kledingstukken moeten van naamlabels zijn voorzien</strong></small><br /><br /> <strong>V E R P L I C H T E L E C T U U R</strong><br /> Alle leerlingen moeten in het bezit zijn van de volgende werken:<br /><br /> <?php while($BenodighedenFetch = $core->mysql->fetch($BenodighedenQuery)) { echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '46' ? '<s>Het Standaard Spreukenboek (Niveau 1) Door Miranda Wiggelaar</s><br />' : 'Het Standaard Spreukenboek (Niveau 1) Door Miranda Wiggelaar<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '47' ? '<s>De Geschiedenis van de Toverkunst door Mathilda Belladonna</s><br />' : 'De Geschiedenis van de Toverkunst door Mathilda Belladonna<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '48' ? '<s>Theoretische Grondslagen der Magie door Adalbert Zwatel</s><br />' : 'Theoretische Grondslagen der Magie door Adalbert Zwatel<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '49' ? '<s>Gedaanteverwisselingen: een Boek voor Beginners door Emeric Morfo</s><br />' : 'Gedaanteverwisselingen: een Boek voor Beginners door Emeric Morfo<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '50' ? '<s>Duizend Magische Kruiden en Paddestoelen door Philippa Zwam</s><br />' : 'Duizend Magische Kruiden en Paddestoelen door Philippa Zwamd<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '51' ? '<s>Magische Brouwsels en Drankjes door Arsenius Grein</s><br />' : 'Magische Brouwsels en Drankjes door Arsenius Grein<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '52' ? '<s>Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden door Newt Scamander</s><br />' : 'Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden door Newt Scamander<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '53' ? '<s>De Zwarte Kunsten: Een Handboek voor Zelfbescherming door Quinten Tondel</s><br />' : 'De Zwarte Kunsten: Een Handboek voor Zelfbescherming door Quinten Tondel<br />'; } ?> <br /> <strong>O V E R I G E BE N O D I G D H E D E N</strong><br /> <?php echo $BenodighedenFetch['toverstok'] == '' ? '1 toverstok<br />' : '<s>1 toverstok</s><br />'; ?> 1 ketel (tin, standaardmaat 2)<br /> 1 set glazen of kristallen flesjes<br /> 1 telescoop<br /> 1 set koperen weegschalen<br /><br /> <strong><small>Leerlingen mogen tevens een uil of een kat of een pad meenemen.<br /> Ouders worden er aan herinnerd dat eerstejaars geen eigen bezemstelen<br /> mogen bezitten.<br /><br /></small></strong> </div> <div id="contentbot"></div> <?php } include 'includes/footer.php'; ?>
-
-
Die joins zal ik morgen wel doen.
Sorry voor mijn slechte uitleg. Ik wil dat als je bijvoorbeeld een product koopt die op de benodigheden lijst staat, dat die hem dan doorstreept. Zodat je kan zien dat je hem hebt gekocht.
Ik heb het nu in een join gezet,en nu?
En over die regels, dat geeft geen verschil -
Ik heb een benodighedenlijst, hij streept dan alle dingen die je hebt gekocht van het lijstje weg.
Maar nu wilt ie dat niet doen. Bijvoorbeeld als ik nummer 9 in een van zo een echo doe , dan doet hij het wel. Omdat dat de 1e resultaat is uit de tabel Benodigheden.Hoe zorg ik er voor dat hij dat ook doet bij de andere benodigheden?
PHP
Toon Meer<?php include 'includes/config.php'; include 'includes/header.php'; if($core->leden->ingelogd == true) { $ledenQuery = $core->mysql->query("SELECT toverstok FROM leden WHERE id = ".$core->leden->ledeninfo['eigen']['id']); $ledenFetch = $core->mysql->fetch($ledenQuery); $bezittingQuery = $core->mysql->query("SELECT id, artikel_id FROM gekochte_spullen WHERE lid_id = ".$core->leden->ledeninfo['eigen']['id']); $bezittingFetch = $core->mysql->fetch($bezittingQuery); $BenodighedenQuery = $core->mysql->query("SELECT id, artikel_id FROM benodigheden WHERE artikel_id = '".$bezittingFetch['artikel_id']."' "); while($BenodighedenFetch = $core->mysql->fetch($BenodighedenQuery)) { ?> <h1>Benodighedenlijst</h1> <div id="contentgedeelte"> <strong>U N I F O R M</strong><br /> 1. Drie effen werkgewaden (zwart)<br /> 3. Eén paar beschermde handschoenen (drakenhuid of soortgelijk)<br /> 4. Eén wintermantel (zwart, met zilveren speld)<br /> <br /> <small><strong> N.B.: Alle kledingstukken moeten van naamlabels zijn voorzien</strong></small><br /><br /> <strong>V E R P L I C H T E L E C T U U R</strong><br /> Alle leerlingen moeten in het bezit zijn van de volgende werken:<br /><br /> <?php echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '46' ? '<s>Het Standaard Spreukenboek (Niveau 1) Door Miranda Wiggelaar</s><br />' : 'Het Standaard Spreukenboek (Niveau 1) Door Miranda Wiggelaar<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '47' ? '<s>De Geschiedenis van de Toverkunst door Mathilda Belladonna</s><br />' : 'De Geschiedenis van de Toverkunst door Mathilda Belladonna<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '48' ? '<s>Theoretische Grondslagen der Magie door Adalbert Zwatel</s><br />' : 'Theoretische Grondslagen der Magie door Adalbert Zwatel<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '49' ? '<s>Gedaanteverwisselingen: een Boek voor Beginners door Emeric Morfo</s><br />' : 'Gedaanteverwisselingen: een Boek voor Beginners door Emeric Morfo<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '50' ? '<s>Duizend Magische Kruiden en Paddestoelen door Philippa Zwam</s><br />' : 'Duizend Magische Kruiden en Paddestoelen door Philippa Zwamd<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '51' ? '<s>Magische Brouwsels en Drankjes door Arsenius Grein</s><br />' : 'Magische Brouwsels en Drankjes door Arsenius Grein<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '52' ? '<s>Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden door Newt Scamander</s><br />' : 'Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden door Newt Scamander<br />'; echo $BenodighedenFetch['artikel_id'] == '53' ? '<s>De Zwarte Kunsten: Een Handboek voor Zelfbescherming door Quinten Tondel</s><br />' : 'De Zwarte Kunsten: Een Handboek voor Zelfbescherming door Quinten Tondel<br />'; ?> <br /> <strong>O V E R I G E BE N O D I G D H E D E N</strong><br /> <?php echo $ledenFetch['toverstok'] == '' ? '1 toverstok<br />' : '<s>1 toverstok</s><br />'; ?> 1 ketel (tin, standaardmaat 2)<br /> 1 set glazen of kristallen flesjes<br /> 1 telescoop<br /> 1 set koperen weegschalen<br /><br /> <strong><small>Leerlingen mogen tevens een uil of een kat of een pad meenemen.<br /> Ouders worden er aan herinnerd dat eerstejaars geen eigen bezemstelen<br /> mogen bezitten.<br /><br /></small></strong> </div> <div id="contentbot"></div> <?php } } include 'includes/footer.php'; ?>
-
Pluspunten; Alles eigenlijk
Minputen; Die hover bij je menu.
Wat kan er beter; Misschien een betere hover maken.
Wat kan er toegevoegd worden(optioneel); Een icoon/logo naast je Header
Waarde: +20 -
Je kan ook de header iets vergroten. Dus evenwijd als de content en menu gedeelte.
En hem ook versieren met icoontjes.
-
Crinetopdeal.nl
CrimeCorrupt.nl
Corruptcrime.nl
AgentCorrupty.nl
GlobalCrimes.nl
JailCrimes.nl
BustedCrime.nl -
Hi,
Ik verkoop mijn blue layout, hij was eigenlijk bedoeld voor een tutorial. Maar ik maak daar wel een ander voor.
Je kan de PSD kopen of alleen de basing.
Prijs:
Startbod: 5 euro
Opbieden met: 0,5 cent
Buynow: 10 euro (Basing = +5 euro)Groet,
Shahiem -
We geven je alleen opbouwende kritiek, zodat je je site leuk kan maken voor je bezoekers en jezelf.
Maar het scheelt wel minder tijd als je je maar eenmalig hoeft aan te melden.We zeggen het niet dat je het moet doen, het is alleen een suggestie