Buy now 20 euro.
compleet met script's AUB:)
Posts by glammiiee
-
-
Bij deze een bod van 10 euro Ter bevestiging
-
de functions moeten berekeken hoeveel schade je kan gaan doen
de schade is afhankelijk van:
attack
Wapen kracht
en je skils
door daar een function van te maken en daarna bij me kaar op te tellen
dat het daarna simpel in het script wordt weergeven -
mijn idee is om een game te maken geen crime of maffia(domme website;s)
maar een game waar je moet vechten tegen monsters en wapens en armours ken krijgen en kan equipe enz en wars kan organiseren tegen een baas die 1x in de aantal uur tevoorschijn komt enz, -
-
Goede dag mensen,
ik ben bezig met het leren scripten van class en functions nou is mijn vraag om te kijken als wat ik nu heb al goed is of wat beter kan en tips van hoe het beter kan. -
ik zelf gebruik voor muziek enz Adobe Audition CS4
-
Iedereen hier een gelukkig kerst feest toegewenst niet te veel geen zuipen he:P dat doe ik wel voor jullie vanavond
-
-
-
-
-
Hallo mensen,
ik heb een foutje in me script als ik de update gedeelte plaats weergeeft de website niks meer
Code:PHP
Toon Meer<?php error_reporting(E_ALL) ni_set('display_errors', 1) /** * @author Glenn & Glenn * @copyright 2009 * @naam bewerkprofiel.php */ session_start(); $naam = $mysqli->real_escape_string($_POST['naam']); $sql = " UPDATE gebruikers SET naam = '".$naam."' WHERE inlog = '" . mysqli_real_escape_string($link, $_SESSION['inlog']) . "' "; if(!$result = $mysqli->query($sql)) { trigger_error('Fout in query: '.$mysqli->error); } else { if($mysqli->affected_rows > 0) { echo 'Het updaten is gelukt'; } } if($_SESSION['inlog']) { $user1 = mysqli_query($link, " SELECT naam, achternaam, woonplaats, passie FROM gebruikers WHERE inlog = '" . mysqli_real_escape_string($link, $_SESSION['inlog']) . "' LIMIT 1 "); if (!$user1) { echo 'Storing bij het opvragen van uw gegevens: ' . mysqli_error($link); } else { $user = mysqli_fetch_assoc($user1); if ($user['toegang'] == 'Nee') { echo "Account Geblokeerd"; } else { ?> <h1>Bewerk je profiel</h1> <form method="post"> <table width="100%"> <tr> <td width="50%"> Naam: </td> <td width="50%"> <input name="naam" value="<? echo $user['naam']; ?>" /> </td> </tr> <tr> <td width="50%"> Achteraam: </td> <td width="50%"> <input name="achternaam" value="<? echo $user['achternaam']; ?>"/> </td> </tr> <tr> <td width="50%"> Woonplaats: </td> <td width="50%"> <input name="woonplaats" value="<? echo $user['woonplaats']; ?>"/> </td> </tr> <tr> <td width="50%"> Passie: </td> <td width="50%"> <input name="passie" value="<? echo $user['passie']; ?>"/> </td> </tr> <tr> <td> <input type="submit" name="submit" class="submit" value="Bewerk Gegevens" /> </td> <td></td> </tr> </table> </form> <?php } } } else { ?> <script type="text/javascript"> <!-- window.location = "?page=aanmelden" //--> </script> <?php } ?>
ik hoop dat jullie ergens een fout zien -
hoi:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 05:43:51:
helemaal aleen online -
hahaha riick:P
hat hier oook feestje thuis maar kraate bier weg
en heel was flesse bacardie:P -
ik ben ook nog wakker en mag opstaan waneer ik wil:P
-
dat heb ik al voor IE 6 en IE 7 maar ik weet niet wt de fout is in IE 8
dus weet ook niet hoe ik dit zou moeten oplossen
want heb dit al: -
Emilie daar geef ik je groot gelijk in;)
en jah me css is w3C valid vanaf het begin al me script's niet
heb net ook voor de lol gekeken bij google en hyves alle bij meer dan 300 errors volgens w3c en allebij de website;s zien er goed uit in alle browser's dus
maar het probleem is hij werkte goed tot de update kwam van de nieuwe ie
en daar bal ik van want project loop nu beejtuh tegen hier door -
DB maffia dat is niet echt een nuttige reactie het is meer off topic als je de fout niet weet reageer dan AUB niet
-
voor de klikker's
http://www.flevoland-praat.nl/fout in ie 8.JPG