Dat is ook wel een goed idee ja
Heb nu een zoot afleveringen gekeken van New Kids, Draadstaal, en een bussenspel gedownload. Van mijn C#-creatie komt niks te recht, omg En dan "morgen" avond naar mijn vriendin toe, kom ik daar om 10 uur 's avonds aan, meteen bed in... Damn, wat zal ik moe zijn
Nachtbraak topic
- Dein
- Closed
-
-
-
ik heb hier alle afleveringen van New kids al liggen hun zijn echt leip:P
ben nu ook ff paar duizend happy hardcore nummers downloade en normaal hardcore -
Hardcore is echt bagger. DA'S MIJN MENING! MAG IK ZEGGEN!
Hmm. Lukt het een beetje met je site?
-
jah wel leden systeem is af in mysqli:P
dus gaat redelijk goed( me eerste website in mysqli)
handig om te leren dus -
Hmm.. Wel nice ja! Als FBIwars.nl klaar is, ga ik het pas omvormen naar Object Orientated. Hopelijk mag ik dat op school doen in April, in plaats van een normaal project.. Alleen onze HTML-lessen van vorig jaar zuigden aan alle kanten...
"Maak gebruik van tabellen om je layout te maken"
"Mag je ook gebruik maken van divs?"
"Wat zijn dat?"Sigh...
-
hahaha komt me bekent voor:P ik volg opleiding krijg ik scripting les
wat doe ik in de les?? leraar les geven omdat hij het niet snapt ^o)^o)
en dan vinden ze het raar als je niet meer op komt dagen je leert meer met thuis zitten dan op school komen -
Inderdaad >.<" Heb precies hetzelfde. Had binnen no time een website af voor mezelf, maar die voldeed niet aan hun eisen. Dus moest via een omslachtige, onhandige manier dezelfde website maken. Kom op, ga eens met de tijd mee >.<" Lessen waren niet XHTML valid, en een docent had het gemiddelde niveau van CP van lesgeven, echt bagger dus. Maar goed, heb zin in dat Zend-project, zal wel wat in het voren lopen denk ik
-
ik heb nu 1 leraar ik maak voor hem projecten en krijg via hem betaald en studie punten dat is wel makkelijk
we mogen nog 1 uur en 15 minuten posten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.12.09 04:54:58:
Ik ga maar eens slapen het wordt al wat lichter hier:P -
Is goed, trusten
Ik ga nieteens meer de moeite doen om te slapen, hoewel ik wel in bed lig, ga ik never nooit niet nu slapen. Gaat een hell worden als ik over 2 uur weer wakker moet zijn
-
ik heb gelukig morgen vrij:P heb ook geen zin om te slapen ben klaar wakker en lig al in bed met laptop me pc staat al uit:P
maarjah wordt beetjuh gek na 8 uur lang scripte:P
wel met pauze's er tussen door maarjah -
Wie is er nog allemaal wakker?:p
Ik ga nu maar eens slapen, want moet morgen alweer gaan werken, binnen 4u30min moet ik alweer opstaanLaterz
-
ik ben ook nog wakker en mag opstaan waneer ik wil:P
-
zwak hoor mensen. Allemaal al slapen. kom nu net terug van een zeer geslaagd feestje en wou nou nog gaan scripten maar me fantasie is beter dat de controlere over me lichaam. haha.
-
hahaha riick:P
hat hier oook feestje thuis maar kraate bier weg
en heel was flesse bacardie:P -
Hoi! Ik ben nog lekker laat op vandaag :') , teveel koffie gedronken!
Iemand iets interessants te zeggen of zo?
-
jij post voor 12uur!!!! :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 00:00:47:
hmzz.. de server tijd loopt een beetje achter... niks gezegd (xD) -
Idd, mijn post is normaal 01:00 of zoiets :p.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 00:38:02:
Hehe, ik heb niets anders te doen --> http://www.ustream.tv/channel/athene-poker dus kijk ik maar naar Athene, :} -
hoi:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 05:43:51:
helemaal aleen online -
Goeiemorgen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.12.09 02:21:41:
In dat geval, ga ik slapen. Trusten -
ben moe aan het worden :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!