Posts by L. Velthuis

Halloo!

als ik probeer in te loggen op mijn eigen site (bijna af) dan krijg ik de volgende error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:37) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/sources/leden/login.php on line 19

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/template/top.php:37) in /home/eyjaomz90/domains/warrockprivate.nl/public_html/sources/leden/login.php on line 23

(allebei tegelijk) nu heb ik hier een tijdje mee zitten worstelen maar kom er niet echt uit.

hier mijn codes:

top.php:

en de login.php

hij is idd sneller.. maar ip adressen van de leden kan je toch nog gewoon doormiddel van

$ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR'];

daarbij kan je het ook in cloudflare uit zetten.

maar voor de rest is cloudflare idd troep.

Hostnet vind ik zelf echt waardeloos. hun support is ook slecht en ze hebben zelfs een lek systeem. (alle producten zijn gratis te bestellen). Ik zou je geld terug vragen en naar versio oid gaan. Want ga er maar vanuit dat je in de toekomst nog meer problemen krijgt.

Hallo allemaal!

ik heb de laatste tijd gewerkt aan een design voor een webhosting template en deze verkoop ik nu.
    dit omdat ik er zelf geen tijd voor heb om het helemaal af te maken.

De demo kunnen jullie zien op http://www.adrenasolutions.nl.
    Het is een nieuw soort webhosting design met als idee dat het: clean, fresh, simpel en snel is. en niet met allemaal poespas er om heen ;)

de prijs voor deze template is €24,99. De website is zoals je ziet full responsive en past zich dus ook aan op schermen. :).

Betaling via bankoverschrijving of paypal.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag ;)