Hi,
Ik heb K.Rens toestemming gevraagd alvorens ik dit topic ging beginnen aangezien het geen prettig iets is om te weten.
Wanneer je bij TransIP een VPS met DirectAdmin hebt is er een gigantische fout na installatie.
Wat de fout is kan ik niet toelichten aangezien dit best gevoelig is voor de klanten, ik kan dus geen details hierover geven.
TransIP heeft mij wel aangegeven dat er met man en macht naar gezocht wordt, maar wanneer dit opgelost is kunnen ze niet zeggen.
Fout:
Ik kan in elke VPS met DirectAdmin komen die gehost staan bij TransIP, wanneer je dus een VPS hebt en je wilt controleren of je dit probleem ook hebt kan ik dit onderzoeken.
Ik geef geen Teamviewer details over hoe ik dit doe, wel kan ik beloven dat ik geen onzin ga uitvoeren met de VPS server, ik beschik over een KvK dus gegevens over mij zijn zichtbaar.
Indien je twijfelt kan ik eventueel onderzoeken, dit is uiteraard gratis, wanneer de fout zich inderdaad in jou VPS voordoet leg ik voor wat de prijs is om dit te maken.
Aangezien TransIP nog niet met een concrete oplossing is gekomen wil ik dit aanbieden zodat dit direct opgelost is.
Nogmaals, details over deze hack ga ik absoluut niet vrijgeven of voordoen, dit is een cruciale fout die ik niet openbaar ga maken.