U kunt mij toevoegen op skype.
Posts by L. Velthuis
-
-
pb verzonden :-).
-
Ik kan dit voor u realiseren. Zou u contact met me willen opnemen.
-
Inmiddels verkocht aan SvenB voor €30,-
vlotte afhandeling en zeer tevreden.greetz
-
Ik heb geen bezoekersaantallen bijgehouden helaas. Het zal niet veel zijn aangezien er nog totaal geen reclame / adwords / seo aan toegepast is. Maar als er een klein beetje werk in wordt gestoken zal dit domein uit kunnen groeien tot een gigantisch succes. Daar ben ik van overtuigd.
Ik hoor graag van u.
Met Vriendelijke Groeten,
L. Velthuis
-
Hallo,
ooit ben ik een concept begonnen met http://www.oplaadhoesje.nl
telefoons van tegenwoordig raken snel leeg, en er zijn op de markt goedkoop van die hoesjes
te vinden met externe batterij. Mijn idee was om hier een webshop van te maken met kvk etc.
Hier ging echter meer tijd in zitten dan ik verwacht had en heb er nu dus ook geen tijd meer voor.ik ben er van overtuigd dat als dit domein in juiste handen komt, er een geweldige site van kan worden gemaakt.
de details van verkoop:
script inbegrepen? nee. ik heb geen rechten op het design, wél kan je het login / registratiesysteem er bij kopen voor 5 euro. (volledig oop en pdo geschreven, anti bruteforce systeem).
minimum bod: 10 euro
opbieden met: 1 euro
veiling sluit: 12 uur na laatste bod.
domein verloopt: 09-09-2014
betaling via: bankoverschrijvingmochten er nog meer vragen zijn, dan hoor ik deze graag.
EDIT: DOMEINNAAM OPLAADHOESJE.NL IS VERKOCHT AAN SVENB VOOR 30 EURO. VEILING GESLOTEN!
-
Ik vind hem er zo perfect uit zien?
-
Je bedoelt de scripter gaat alles maken en jij gaat euro's verdienen?
Zo'n vermoeden heb ik ook...
-
Hallo allemaal,
ik zoek iemand waarmee ik 28,63 paypal naar 28,63 payza kan ruilen.
Iemand die dit met mij kan doen?Mvg,
L. Velthuis
-
Hier werkt het gewoon. (chrome browser). Niets van te merken.
-
Hallo,
hierbij verkoop ik
domein loopt tot 27 juli 2014 .
gratis interne push via versio.
doe een redelijk bod en hij is voor jou!
intentie van het domein was om er een soort database van te maken met allemaal coupon codes / kortingscodes.
heb er nog wel een half afgewerkt scriptje van liggen.greetz.
-
Heb geen portfolio. Kan dit wel voor u verzorgen.
Graag meer info via pb / skype (profiel)
Greetz
-
Ik heb dit al vaker gezien. zou er nog geen cent voor lappen.
-
Als u ook de afmetingen en maten zou kunnen geven?
-
Ik doe het vanaf 30 voor je. en het liefst laat ik betalen via bank.
-
Wel degelijk interesse. u kunt me toevoegen op skype ;-). (zie mijn profiel links van deze post).
Maar ik moet wel meer weten om wat voor dropdown het gaat.
-
Geachte,
je doet geen opdrachten, namaten de winst van het bedrijf stijgt zullen uw kosten ook stijgen ? Maar het programmeren is 'gratis'. Als we inkomsten zien in het bedrijf wordt er uitbetaald. Dat doet u niet of wel ?
groet.
Bedoel je hiermee dat hij gewoon een deel van de winst krijgt van wat er uit de uiteindelijke site komt?
-
Daarom, niet iedereen krijgt deze mails, dus ik dacht ik deel het maar ff ;-).
-
Hoi.
Versio bestaat 5 jaar.
en daarom heb ik een paar kortingscodes gekregen die ik toch niet gebruik.NLVoor €1,05 en .be en .eu voor 90 ct.
Kortingscode: CHEAPDOMAIN-H4PPY-5TH-B1RTHD4Y-V3RSI0
De kortingscode is maximaal drie keer per klant te gebruiken en geldig tot en met 31 oktober. Om van deze kortingscode gebruik te maken, moet iedere domeinnaam afzonderlijk worden besteld.Zilver webhosting pakket voor 12 maanden. voor €12,00
Kortingscode: CHEAPHOSTING-H4PPY-5TH-B1RTHD4Y-V3RSI0
De kortingscode is een onbeperkt aantal keren per klant te gebruiken en geldig tot en met 31 oktober.REAL reseller hosting pakket met 6 maanden looptijd voor €12,00
Kortingscode: CHEAPRESELLER-H4PPY-5TH-B1RTHD4Y-V3RSI0
De kortingscode is een onbeperkt aantal keren per klant te gebruiken en geldig tot en met 31 oktober.50% korting op iedere nieuwe Cloudbox omgeving
Kortingscode: CHEAPCLOUDBOX-H4PPY-5TH-B1RTHD4Y-V3RSI0
De kortingscode is een onbeperkt aantal keren per klant te gebruiken en geldig tot en met 31 oktober.Ik gebruik ze niet dus veel plezier voor degene die er belang bij hebben .
doei
-
Ook ik zou graag weten of het logo er bij gemaakt moet worden.