@fils wat bedoel je precies?
en daarbij wil versio het niet online hebben tot het is opgelost
@fils wat bedoel je precies?
en daarbij wil versio het niet online hebben tot het is opgelost
ik heb geen crons die iedere minuut draaien,
maar ik wil juist achterhalen welke querry hij steeds verwerkt dat weet ik dus juist niet
ik houd het persoonlijk bij cs5, cs6 heeft andere kleuren zoals zwart waar ik me erg aan stoor moet ik zeggen!
Ik bedoelde dit
Overig wel een rare opbouw van je layers zeg?
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs mijn oude spel opgeknapt en deze heeft 2 jaar online gedraait,
Maar nu er een volledig betaalsysteem in zit en en creditsshop heb ik een probleem gekregen.
Ik heb van versio namelijk een mail gehad dat mijn database steeds querrys aan het verwerken is.
De screenshot van versio
Hoe kan ik nu uitzoeken waar dit vandaan komt en het oplossen?
Groetjes Jeroen
kun je het pds bestandje hier posten of sturen dan laat ik zien wat ik bedoel met de tekst het gaat niet over het lettertype namelijk
het is wel leuk gemaakt kleuren goed en netjes afgewerkt jammer dat je tekst er niet zo in opgaat... waardoor het lijkt als of dit gewoon paint is.
maar aangezien je een webcoder bent waarom maak je dit? en focus je niet op webdesign?
Ik zou als ik jou was zeker een advocaat raadplegen (misschien ben je verzekert hier voor?) voor dat je er heen gaat, het kan zijn dat het over een probleempje gaat. ik zou me niet zo druk maken ik heb er ook 1 keer gezeten voor computercriminaliteit en dat was omdat mijn website betrokken was bij het versprijden van een of ander virus, hier wist ik niks van.
Dus ik zeg,
Raadpleeg je of een advocaat en ga er heen en maak je niet al te druk, blijf kalm en zeker.
Dit topic stamt uit juli dus ik denk dat deze al is verkocht ja.
Deze bestaan wel maar denk dan eerder aan 500 euro, de kosteloze oplossing is zelf schrijven
pb gestuurd email,msn en skype mag je niet op forum posten..
Hallo allemaal,
Ik zoek os vendetta
als iemand deze zou willen uploaden dan dank ik u,
Stuur mij een pb met alle info dan kan ik even kijken
jha die komt wel
geen errors geen credits...
Er gaat niks fout.. ik krijg geen melding
power iso dat gebruik ik werkt super
kan eventueel ook iemand anders helpen?
nou dat bedoel ik dus niet daarom vroeg ik het, en want database is nooit 0. ik wil juist dat hij de volgende forumle weergeeft:
database-1=weergave meer niet maar dit doet hij niet goed zal ook meteen even het hele script in startpost toevoegen
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje,
Mijn belservice (eurobellen) werkt naar mijn idee alleen hij voegt geen credits toe?
Wat doe ik fout en kan iemand mij dit uitleggen of voor mij oplossen??
Het script:
<?php
include('config.php');
?>
<html>
<head>
<title>Criminalita - De Online Mafia Game</title>
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<meta name="keywords" content="Criminalita,Crimegame,crimegame,criminalita">
<meta name="language" content="english">
<META name="description" lang="nl" content="Criminalita crimegame met pit.">
</head>
<table width=100%>
<tr>
<td class="subTitle"><b>Bel Service</b></td>
</tr>
<tr><td> </td></tr>
<tr>
<td class="mainTxt">
<?php
ini_set("display_errors","1");
$ebcheck = file_get_contents("https://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=dqers&userid=2cgover&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']); //Test Modus
//$ebcheck = file_get_contents("https://www.eurobellen.nl/bel/check.php?userid=2cgover&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
echo ("Pincode validatie mislukt ($ebcheck)");
exit;
}
else {
mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+100 WHERE `login`='{$data->login}'");
echo ("Uw credits zijn toegevoegd aan uw account.");
}
?>
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Toon Meer
Al vast bedankt
wat bedoel je hier mee??
want ik snap even je bedoeling niet?